Ik hoop het... en thanks voor compliment... Zijn jullie kids ook zo bleek nu? Fenne kan wel een beetje zon op dr snuut gebruiken vind ik...
Heb een nieuwe tuinset op het oog... krijg met dit weer helemaal zin om de tuin op te knappen haha Zoiets: http://www.houtgemaakt.nl/images/Steigerhout%20tuinset.jpg
wat een schatjes sizzel!!en die krulletjes i love it... Fenne ook een schatje leuke foto,s ja gwen is ook echt bleek nu ...geef haast licht
haha.. ik heb sowieso al van die bleekscheetjes.. dus nu kijken ze inderdaad heel erg bleek!! gelukkig komt de lentezon eraan!! oh.. en die tuinset.. wauw!!! mooooooooi!
ik wil aankomende week gaan proberen of ze mee naar de winkel kan fietsen met me... dat is maar een klein stukje vanaf hier.. denk dat ze het geweldig vind!
Ik probeer Fenne altijd in de camera te laten kijken... maar dat wil ze steeds niet... net in de zandbak ook, ik zeg: Fenne, kijk eens even deze kant op, lach eens even... zegt ze terwijl ze niet opkijkt: mama, ik hoor je lekker toch niet! En als ze dan kijkt, dan krijg ik zulke koppies op de foto! grrr
Leuk op de fiets naar de wuper... dat vindt ze vast heel leuk! Wat zeg je nou Joma, vriezen en SNEEUW??!! nee toch? had eigenlijk besloten dat we dat gehad hadden voor deze winter... Tuinset wel leuk he? Heb net een mail gestuurd voor de maten van die set, stond er niet bij...
kben net ff bij terstal geweest.. (kledingwinkel) heb ik vast even een winterjasje voor daan voor volgend jaar gehaald........ zit nu in 86.. jasje gekocht in 98/104.. hopelijk kan ie het aan!! Denk het wel.. Merk wel dat ze in 98/104 lang zitten!!jasje was nu maar 7,-.. voor nora wat shirtjes gekocht en leggings.. allemaal voor 3,- of 5,-
das leuk winkelen... voor gwen heb ik ook een mooie vigino winterjas in de uitverkoop gekocht voor aankomende /volgend winter scheelt toch
Heerlijk he die uitverkoop? Ik heb ook al wat voor Fenne voor volgend jaar... vorig jaar trouwens ook voor aankomende lente/zomer gedaan... laatst ff gepast en ik heb de maat prima ingeschat vorig jaar! Wel fijn dat ze nu wat langer in kleren zit vind ik... vooral met merkkleding vind ik het anders zo zonde... nu vind ik het voor bepaalde dingen wel waard!
nora slaapt niet meer.. (normaal dan..) Nu valt ze volgens mij bijna in slaap.. is doodmoe van het buitenspelen! kleertjes voor nora ook al wat gekocht voor volgende winter.. en voor daan ook