Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Meiske hier ook nog een keer gefeliciteerd!!!

Kikkert Knuffel meid.

Hier gaan we dadelijk naar een bijeenkomst van het KDV. Is een paar keer per jaar, dan laten ze dia´s en fotos zien van de dingen die ze gedaan hebben. Ik ben benieuwd. Ik moest eigenlijk werken maar ik mocht gelukkig anderhalfuur later komen :)

2. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ik kom me ook eens een keer weer laten zien :)
    maar gelukkig valt het niet zo op dat ik lang niet ben geweest, aangezien er zo'n beetje een maand aan geklets weg is.. jammer hoor...

de sint komt weer in het land ja, ik ben al druk aan het zoeken voor de grote kerel..... zit de denken aan duplo of lego of playmobiel... maar dan wel via marktplaats. Asjemenou wat is dat spul duur zeg!

Hoe gaat het met iedereen hier dan? Het is allemaal te veel om te gaan lezen, er wordt nogal wat gekletst hier, gezellig !!!

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo, de visite is weg. Kamer is opgeruimd. Kinderen liggen lekker te slapen en ik ga zo ook naar bed. Het was reuze gezellig. Had dit keer alle soorten drinken op de eettafel gezet, zodat ze zelf drinken konden pakken. Werkt best relaxed:) En nog voordelig ook, want bijna niemand schenkt zijn glas weer vol;):p Ach ja, Piet heeft familie die graag bediend wil worden denk ik;) Zal mij worst zijn:D

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    meiske alsnog van harte gefeliciteerd. Was gezellig dus.

5. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Goedemorgen,

Goh het is eindelijk droog...de zon begint zelfs te schijnen.
    Hoop voor je dat het morgen ook zulk weer is Joma!!

Heb de auto vandaag, dus ga straks denk ik even naar Megastores, woonboulevard. Zit ook Toysxl, kan ik alvast de schade opnemen voor de sint haha. En kijken voor een platte tv en tvmeubel. Ik kan alleen niets kopen, alleen met 2 kinderen gaat dat niet lukken.

Verder weinig te melden.

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Leuke verjaardag gehad dus Meiske. En idd, het zal jou toch een grote worst wezen, gaat Piet toch zelf zijn familie bedienen als hij dat zo graag wil? Ik hoop tenminste dat hij ook wel gewoon van alles doet op zo'n avond?

Leuk alvast een beetje neuzen Naatje. Eerst kijken, dan kopen (zonder kids;))

Hihi, Timme ligt steeds aandacht te trekken naast me. Hij ligt op het aankleedkussen en steeds geluidjes te maken en zo gauw ik naar hem kijk krijg ik een grote lach en gaat ie een beetje giebelen:D
    Hij vindt me straks vast niet zo lief meer want hij krijgt zo prikjes. Moet dus naar het cb. M'n moeder komt me ophalen, die had eerst een sollicitatiegesprek. Dan zet ik haar af bij haar werk en rij zelf door naar het cb.

SM, hoe was de bijeenkomst gister? Is altijd leuk, zulke dingen. Kan je echt zien hoe ze het daar doen. Ons kdv doet dat ook 1x per jaar geloof ik.

Kikkert, knuffel!

Joma, bijnaaaaaaaaaa! Aaaaaaaaaaah! :D

Timme kwam de laatste 2 nachten weer gewoon elke 3 uur. Hij slaapt ook iets minder goed omdat ik hem op zijn rug heb liggen. Ik had hem in de zijslaper maar vind dat eng worden. Hij wil heel graag op zijn buik en draait dan zijn bovenlijf en zijn hoofdje dus ook naar het matras.

Oe, ik moet me nu echt klaarmaken. Toedels!

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zo, weer thuis.
    Timme is goed gegroeid! Vorige keer woog hij 4700 gram en nu 5570:) Wat dat betreft doen mijn borsten prima hun werk:D
    Zijn ontwikkeling gaat ook prima, hij loopt voor zei ze. Maken we dat ook een keer mee:D Hij hield ook keurig zijn koppie omhoog toen hij op zijn buik lag, lachte naar haar en maakte geluidjes en hij was heel geinteresseerd naar zijn handje aan het kijken hihi. Dus hij heeft zijn hele trucendoos even leeggehaald daar, voorbeeldig kind8)
    Prikjes was natuurlijk even brullen. Dat blijft zielig..
    En de bv.. tja. Zij wist het natuurlijk ook niet zo goed, het is toch mijn keuze of ik wil stoppen of niet. Ze zei ook dat ik misschien naar een dietiste kon gaan, dat ik zelf ook voldoende voedingsstoffen binnenkrijg als ik op dieet ga voor een eventuele kma bij Timme.
    Ik ga dus toch maar gewoon nog even door. Het is nou eenmaal de beste voeding voor hem, juist als hij wel allergisch blijkt te zijn. En ik trek het nog steeds wel, ook al vind ik het zwaar. Is niet anders. Eerst de 3 maanden volmaken en dan zie ik wel weer verder. Heb ik nu tenminste weer even een doel voor ogen wat haalbaar is.

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    MEISKE van harte nog met je verjaardag meid..

JOMA.. ook van hier alvast onwijs veel mooi weer en een prachtige dag gewenst morgen!!!!!!!!!!!.......zal aan je denken...

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Sjonge MAJA.. 2 maandne en al 5500 gram.. Anna is 7300 gram en is bijna 1 jaar..whahaha..wat een verschil!!...

Fijn dat alles goed wa smeid..en die bv.. je ben al bijna op de 3 maand en idd.. hij groeit er goed van.. das een mooie motivatie iig.. hou jezelf wel in acht, dan komt t allemaal vast goed...

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, ja wat een beertje he?:)
    Ik zit even in Lune haar boekje te kijken en die woog met 2 maanden 4000 gram en met bijna 4 maanden 5500 gram:D Ik ben benieuwd wat Timme weegt als hij 4 maanden is haha!
    Wat is Anna dan ook een ukje hihi..

Het is idd een goede motivatie om door te gaan. Doet me echt goed om te zien dat hij zo groeit op mijn melk:)
    Ik wil er ook gewoon zo graag alleen maar van genieten en het knopje omzetten van 'ok, ik geef borstvoeding, punt'. Irritant dat dat niet lukt.

11. supermummy

Wow gefeliciteerd Maja 2 maanden alleen maar mama melk en dan zooooooooooooooo goed gegroeid! Mag je echt trots op zijn en een super motivatie om nog effe door te gaan!!!! :)

12. supermummy

Ichtus Anna is echt een ukkie he!
    Hier heb ik nog niet de officiele afspraak gehad voor de 1 jaars controlle van Nora maar ik gok dat ze nu rond de 8600 gr zit.

Hoeveel slaapjes doen jullie (bijna) 1 jarigen nog????
    Nora slaapt s´ochtends van 10 tot 12 en s´middags van 15 tot 17 en dan van 20.30 tot 08.30 ongeveer.

13. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    ff snel tussendoor.. voor meer artikelen zie mijn hyves

Willeke Profiel - hyves.nl

De slofjes zijn voor babies.
    Alles is gemaakt in de Oekraine, met de hand! Ook de slofjes.

Ik race ff verder, denk aan jullie!

14. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Goh, wat een ukkie meisjes nog zeg! Cute :)
    Iris is 11 kilo en draagt maat 86! Big baby!
    (Ichtus, wat voor maat draagt Anna? Nog geinteresseerd in kleertjes?)

Joma, een heeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllleeeeeeeeeee fijne dag morgen en ik duim voor super mooi weer met een lekker zonnetje!
    En lekker slapen vannacht, niet wakker gaan liggen van de zenuwen he :).

Ik heb het druk met niks eigenlijk, dus ik ga weer. :)
    Kom later weer even langer kletsen en meer reageren!

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Thirza.. Anna draagt mt 74, maar is iets te groot nog..hihihi

SM.. Anna slaapt van 9.30 tot 12u en van 13.30 tot 15.30 en van 18.30 tot 7.30 (maar krijgt nog een fles rond 21u maar dat is eruit, fles en er weer in..ze is dan amper wakker, we vervroegen m steeds tot ze eraf kan.. )

16. supermummy

Anna ook nog een lekker slaapkopje! Nora zit ook in maat 74 (valt nog ruim) en ze past ook nog vaak in 68.

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    whahaha.. ik moest net even heel hard lachen..

zat te zoeken naar mooie spreuken/teksten
    kom ik dit tegen:

"wil je vlinders in je buik? Douw dan een rups in je reet"

Die vind ik echt TE GOED!!!!

18. supermummy

Joma, eindelijk is het zover! Ik wens jullie een fantastisch mooie dag vandaag!!!!!

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    joma ge niet van vandaag. Maak er een super dag van.

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Morgen, voel me zo zwaar kut, echt zielig voor die meiden, hoop dat het deze keer niet zo lang duurt, pffff.

Ichtus kun jij bij mij komen kramen????? Ik wil ook graag een kind dat slaapt. Esmee slaapt overdag 1,5 tot 2 uur. meestal in een slaap, soms verdeelt over twee. Dan gaat ze 's avonds tussen 19 en 19:30 naar bed tot 6:30-7:00 en meestal dan 's nachts nog een keer of 2-3 wakker.

Ze wordt trouwens de dag na haar eerste verjaardag geholpen aan haar neusamandelen en er worden dan gaatjes in het trommelvlies geprikt. Buisjes hadden we beide toch geen goed gevoel bij.

esmee draagt 74-80, gaan nu meer naar 80 toe, ze woog vorige week 8,9 kilo en was 74 cm

Deel Deze Pagina