Leuke fotos gezien van Fenne en Nora & Daan. Sara heeft nog nooit op een fiets gezeten hier is ook helemaal geen fiets cultuur
hoop het niet SM! Sizzel, Erperheide is echt fantastisch voor kleine kids... moet je maar eens die Baluba van daar bekijken, er is een filmpje op de site... het is een waar kinderspeelpaleis! Wij gaan daar in maart of april midweekje heen. En dan in de zomer 2 wk Frankrijk... Ik ga aan de pasta beginnen, al heb ik nu door Maja zin in zuurkool! Bedankt he?! Succes met hardlopen! Stoer van je! haha Fenne ziet nu dat Vincent zijn bril vergeten is en zegt: mama, je moet papa even een sms-je sturen, want hij is zijn bril vergeten! En vanmiddag zei ze ook al: mama, wil je even op internet opzoeken hoe de koe van bibaboerderij heet?! Hihi kind van de moderne techniek!
Vakantie: Met pasen naar de Delta Ebro heerlijk 4 nachten in een aparthotel. Is een heel mooi natuurgebied ook direct aan het strand. Lekker fietsen en vogels kijken (flamingos!) Eind Juni hebben we 3 weken vakantie, waar we naartoe gaan is nog de grote vraag. Frankrijk, Ierland,Noorwegen, Italie;cYprus,Sardinie, Zuid-Spanje etc etc etc
Maja, een kindje dat wel al kan lopen dat is pas vermoeiend!!! En wie zegt dat Timme over 5 maanden nog niet kan lopen?! Laat het hem maar niet horen! Vakantie met kleine kinderen is sowieso niet heel relaxed vind ik. Is gewoon een ander soort vakantie. Vandaar dat wij HEEL veel ondernemen op vakantie omdat we daar van houden maar ook omdat je toch niet heel relaxed aan het strand/zwembad kan gaan liggen omdat je dan de hele tijd je kids zo super goed in de gaten moet houden.
Ziet er prachtig uit SM, lekker de natuur in! En keuze genoeg voor de zomer haha Ik moet zelf ook altijd beetje grinniken om haar uitspraken... ze snapt het allemaal al prima. Net ook weer, ze deed iets geks en ik zeg: Je bent ook een figuur ook! En zei zegt: Nee, papa is een figuur en refereert naar iets geks wat Vin vanmiddag deed. Dan begrijpt ze dus al helemaal wat je met zo'n uitspraak bedoelt. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal en als ik andere uitspraken van kids hier lees dan is ze echt niet de enige, maar ik ben wel vaak verbaasd over haar. Had helemaal nog niet verwacht dat ik zo zou kunnen praten met een kindje van (bijna) 3... het gaat allemaal zo snel nu! Nog een voorbeeld 2 wk geleden ofzo: Mama, heb jij eigenlijk ook tomtom in de auto? Ik: nee, dat heb ik niet, maar wat is dat dan Fenne? Fenne: die vertelt waar je heen moet rijden, die zegt dan hier links enzo... ik:
Maar volgens mij praten sowieso Gwen, Julia, Tessa en nog paar anderen ook zo toch? Ik weet het allemaal niet... had ik al verteld dat Fenne per 14 feb naar psz gaat? Ben benieuwd hoe ze het daar gaat vinden... is een klein groepje, Fenne is nr 8 daar... vind ik alleen maar fijn, als groepen te groot zijn en kindjes te druk dan trekt Fenne zich een beetje terug... er zijn nu 5 jongens en 2 meisjes, dus ze waren blij dat er een meisje bij kwam!
basisschool, ga eerdaags wel eens kijken. Openbaar mag in princiepe net weigeren en bij kleuterklassen houden ze altijd rekening met instroom. Knappe Fenne, daan en nora gezien. Zomervakantie gaat hem hier niet worden, gaan eind sep weekje centerparcs doen, twijfelen nog over dezelfde als sizzel. zo, ga mijn zolder maar weer verder met verven. Pfff ben het zat.
klinkt goed al die zomerrvakanties en weekendjes denk dat het hier niets gaat worden dit jaar, we hebben zowiezo geen zomervakantie samen en geen geld voor een vakantie
kan hier niet tegen, zou een bed opgehaald worden, vrouw is gister wezen kijken en zouden er half 8 zijn, maar nog steeds niemand. Kan nu ook niet gaan verven op zolder want dan hoor ik de bel niet.
ben 16 juni uitgerekend. Nee, Ilse komt niet bij mij op school. Ik werk twee dorpen verder, (10 km) en vind het niet leuk als ze dan in een andere plek op school zit, wil haar hier in de wijk. Anders was ze zeker bij mij op school gekomen. Wil wel echt openbaar onderwijs.
Geweldig die uitspraken van Fenne Spannend hoor, voor het eerst naar de psz. Ze zal het er vast erg leuk hebben. De natuur ziet er daar mooi uit Supermummy! Is het bed inmiddels al opgehaald Debie? Wij gaan in de zomer weer naar de camping. Heerlijk naar het strand en verder een beetje luieren. Waarschijnlijk gaan we ook nog wel een paar dagen naar schoonouders, die een caravan hebben op een camping in Belgie bij de Luxemburgse grens.
Ik denk dat ik met Elena deze olifantenbakjes ga maken om haar traktatie van de speelzaal in te doen. Ik vind ze echt schattig!
Ziet er heel leuk uit Mom! Is de slurf een ballon? En waar zit dan het bakje en wat stop je er in? Ik ga denk ik gewoon cake-jes bakken... Fenne vindt het een feest om die dingen te versieren en lekker makkelijk...