Bekijk bijlage 128325 gekregen van peetoom (en partner) en peettante (en partner) moest natuurlijk zo snel mogelijk uitgeprobeerd worden
zo dit waren ze weer even de fotos van traktaties houden jullie te goed want die staan op andere kaart
Ik heb vanavond voor Sofie nog wat cadeautjes besteld. Ze krijgt allemaal wat "kleinere" dingetjes, omdat ik gewoon geen groter cadeau kon verzinnen. Ik heb nu bambino loco besteld met een paar boekjes erbij. Vindt ze vast erg leuk om te doen. Ook vanavond haar verjaardagsjurk besteld. Ik zag hem en vond het gelijk een echte "Sofiejurk" Deze is het S&D Le Chic Girls jurk | kleertjes.com[g]=1&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1 Jeetje, Piet is nog steeds niet thuis. Hij is vanochtend om 5 uur gaan werken en is vanavond een half uur thuis geweest om te eten Ach ja, heeft hij weer mooi die jurk bij elkaar gewerkt
Erg leuk Sophie-jurkje. Maarre.. een jurkje van 70 piek noem ik geen klein kado hoor! Denk dat wij totaal misschien 50 euro uitgeven. Verder nog niet terug gelezen, druk, druk, druk. Husband kreeg het gister ineens in zijn bol: de zolder moest opgeruimd en alles moest weg, weg, weg. Zo, dat gooide even roet in mijn, drukke, eten. We zouden dit over 2 weken doen ?!? Ik mopperen, hij mopperen, maar is goed gekomen hoor Alleen was ik nu extra-druk, mgoed.. Vanavond werken, etc. Elena is voor het eerst aan het logeren bij mijn schoonzus. Ik vind het best spannend. Het is al een hele tijd geleden dat Elena (goed) contact met haar heeft gehad. Ze gingen met de trein, vond ze erg leuk. Suzanne kan helemaal lopen!!! En die loopt me toch wat af.. niet te stoppen dat kind! Ze is echt super trots en blij...... en moe. Vanavond haar vastgezet in de kinderstoel voor een nijntje dvd.. want ze ging maar door en door en door. Het ziet er super schattig, houterig uit. Wij kunnen eindelijk concreet gaan plannen voor een lang weekend Barcelona!! JUICH!! Even husband overhalen om de donderdag al te gaan. Wat doe jij op donderdag avond SM?? Zo, en nu is het bedtijd, voel me niet echt top. Hopen dat suus lekker slaapt en we een goede nacht maken. Morgen nog lange dag en dan maken we ons op voor t feestgedruis van onze blije peuter.
BRYAN en BRYAN nog van harte gefeliciteerd!!!! Vivi wat een heerlijke foto's! Wat een mooie taart! En wat ziet Bryan er gelukkig en vrolijk uit! Schattig hoor!! MYS.. hoest bij jullie gegaan?
DE TAART!!!!! uh.. ff vergeten.. een maak ik zelf maar wanneer .. en hoeveel ga ik eigenlijk bestellen MORGEN..
Spannend Mom, dat Elena logeren is! Gaat vast goed. Leuk zeg een weekend samen weg. Wanneer gaan jullie? Haha, Suzanne is niet te stoppen Die jurk is idd duur, maar ik had nog een waardebon daar. Dat maakt de schade iets draaglijker
Ik ben de eerste, joehoe! Leuke fotos van stoere Bryan gezien en een mooie taart! Elena logeren, hoe is het gegaan? Kan niet echt reageren, ben aan t werk... Vandaag geen jarige toch? Meiske, prachtige jurk, helemaal Sofie! En ik wilde ook bambino loco kopen... Weet jij welke boekjes leuk zijn?
ik heb ook bambino loco gekocht voor sinterklaas. Helemaal leuk! "wat hoort bij elkaar is hier" favoriet! Ik heb de boekjes van "kikker" ook gezien, die zijn ook erg leuk! "concentratiespelletjes" krijg je volgens mij vaak bij zo'n pakket. Mooie jurk Meiske! helemaal lief en leuk!! ichy.. las op je hyves dat je kids niet allemaal even fit zijn.. beterschap! en jeeeej!! mijn kleine grote meid is jarig.. 3 jaar alweer.. wat gaat het toch snel.. dacht gisterochtend om half 11 nog.. hmm.. 3 jaar geleden ging ik nu naar de verloskamers omdat de weeen heel sterk waren, heel regelmatig en het niet lang meer zou duren.. whahahahaha..
goedemorgen Hier is gwen gelukkig weer opgeknapt wordt lekker weer dus lekker naar buiten vanmiddag kan ze ff fietsen of zo ff terug gebladerd snel Leuke foto,s gezien van de kids nog gefeliciteerd Bryan en Bryan... leuke foto,s van Juul mooie meid Leuke jurk zeg Meiske die van Juul is ook errug leuk suzanne aan de wandel leuk!! de rest weer kwijt
Goedemorgen Nora gefeliciteerd met je derde verjaardag!! Ichtus beterschap met al je kids! Wen, ik heb geen idee welke boekjes daar leuk van zijn. Ik heb het boekje met dieren uit de dierentuin besteld en ook het boekje ik kan tellen (geloof dat het zo heet) Volgens mij zijn al die boekjes wel leuk hoor! Mom, heeft Elena lekker geslapen bij je schoonzus? Ik heb eigenlijk niks bijzonders te melden. Straks even naar de markt. En als het een beetje tegenzit nemen alle kinderen straks een vriendje of vriendinnetje mee naar huis om te spelen. Maar het kan ook meezitten en gaan ze ergens anders spelen Nou ja, we zien wel. Een paar uurtjes met vriendjes kan ik nog wel handelen. Als ze maar niet al te druk zijn (maar meestal worden die wel uitgekozen om te spelen)
Goedemorgen! Leuke foto's gezien van jarige job Bryan! Mooie taart hoor Viv!! Euh euhm, verder vast nog wel wat gelezen, maar weet het ff niet meer! Weer een lange dag vandaag van 8.30-17.00 en van 18.45-22.00 naar school. Poeh!