Zo de foto´s zijn geplaatst jammer dat er een paar onduidelijke bij zitten. Er zijn er nog veeeel meer maar dat kost me teveel tijd nu. Strakkies naar de loods toe met de kinderen om ff te schoonmaken en wat onderdelen uit te zoeken ed. Nu ga ik gauw het avondeten klaar maken voor vanaaf. Iedereen een hele fijne dag!
@ichy mag dat dan al?? hmm moet ook nog een wc verkleiner voor boven word toch echt tijd dat bryan zindelijk word hoor
@ariel aan die waren wij ook aan het denken nee volgens mij mogen ze niet met hoofje erboven uit komen hoor maar zeker weten doe ik het niet
Ach, wat een leuke foto's! Nou, dan in ieder geval 2 die ik zelf gemaakt had (tja, meer kwam ik niet aan toe, ik was de hele tijd aan het lopen...). Siz, Tess vond het helemaal geweldig, dit was ook echt het eerste jaar dat ze het helemaal door had. Ze vroeg echt "wanneer gaan we een liedje zingen" en bij iedereen die binnen kwam "IK ben jarig"....helemaal leuk! Ikzelf vond het iets minder, ik was nog niet helemaal lekker en het was druhuk, ik kan daar ook niet zo heel goed tegen. Maar ben blij dat Tess het geweldig vond. Alvast eentje: met haar buurmeisje op de nieuwe fiets:
En eentje van de taart: De rest moet ik nog van mijn vader krijgen, hij heeft de meeste foto's gemaakt (en veel betere kwaliteit).
Fijn dat ze het zo leuk vond suus! en dat ze het helemaal snappen maakt het zo leuk! Hier precies hetzelfde! ben benieuwd naar de rest van je foto's!! Net ff gauw naar nora's vriendinnetje geweest. Dat is de dochter van mijn beste vriendin. Nora en zij schelen 4 maanden. Ze is gisteren geopereerd aan haar neus/keel amandelen.. arm ding.. het had nog niet veel bij te zetten..