Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ben een beetje Hyper......vanmiddag via mail een sollicitatiebrief verstuurd naar een andere Salon,wordt ik uurtje later gebeld ...super leuk en gezellig gesprek...Mars vroeg nog ken je haar,, haha nee ...ze vondt dat ik een hele mooie Cv had en een goede brief...ivm met curcussen en ervaringen..vrijdag 9 uur op gesprek al:$ dus zit nu met me haar in de verf en ga er zo maar zelf weer wat aan knippen;):)

sorry ff ego:)

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oehhh spannend Joma! Heb je het niet meer zo naar je zin waar je nu werkt, want daar werk je toch nog niet zo heel lang?

Kinderen zijn gebadderd en gaan zo dus naar bed:)

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi ja het is daar soms zo rustig....kan der niet tegen ben liever bezig;) kijk en ik heb werk dus zit niet op een schopstoel maar daar wil ik wel graag werken:D

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    gwen ligt er al vanaf 18.30 in ga ff me haar uitspoelen en knippen..

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo weer gepiept klaarr

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Spannend Joma! Wahhaa zelf je haar knippen??Wahaha jij bent echt van alle markten thuis!

Stoelverhoger, niet aans aan gedacht dat dat ook al mag? Ik vind een stoel toch nog wel wat veiliger eerlijk gezegd.

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja doe ik wel vaker hoor;):D nee ik vindt de kinderstoel ook nog veiliger hoor

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh..

Nog jarigen vandaag?:)

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nee, niemand jarig vandaag.

Ik wilde wel nog even Bryan en Bryan feliciteren en Nora!

Ik ben druk met van alles en niks eigenlijk. Gisteren heel de dag buiten geweest. Wat een weer zeg! Verder druk met vooral thuis weg zijn. Alhoewel het ergste nu echt achter de rug is. Er was nog 1 grote klus, muur doorzagen met veel stof en vooral veel lawaai, maar dat hebben ze dinsdag gedaan. Ze zijn nu echt aan het afronden en als het goed is vandaag voor het laatst. Dan is het wachten op de stukadoor. Maar die zal wel volgende week komen.
    Heeft er iemand nog een leuk idee voor een kleinigheidje voor de bouwvakkers? Het lijkt me wel leuk om ze iets mee te geven. Al is het maar een chocoladereep of zo (maar dat vind ik weer zo afgezaagd...).

Hier de lijst nog een keer:

14
    Elena

16
    Sarah
    Sofie

17
    Julia

21
    Tessa

23
    Fenne

25
    Rosanne 2010

26
    Marijn

Maart

1
    Mike

7
    Samantha

8
    Sara

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    flesje apart bier?

11. supermummy

supermummy Niet meer actief

Boney wat fijn dat ze bijna klaar zijn, eindelijk een beetje rust in huis! Vind je blog hartstikke leuk om te lezen.

ja flesje bier, zak (schep)snoep,striptease akt opvoeren?

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, ik dacht ook al.. in je ochtendjas met niks eronder naar beneden komen en even flashen:D Zijn ze heel gelukkig mee hoor! Kan geen fles bier tegenop:D

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Timme heeft geslapen van 19u tot 7u!!!!!!!!!!!!!!! En is geen een keer wakker geweest.. Ongelofelijk:)
    Lune is wel om 23u, 1.30u wakker geweest en begon om 6u weer te piepen maar er was er tenminste eentje die nu de hele nacht geslapen heeft:D

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen

nou hier alweer een wachtdienst gisteren een bevalling gehad en toen ik wegging alles goed (was wel al flauwgevallen) en nu is ze vannacht weer flauwgevallen dus opname in zh en ziet er niet naaruit dat ze naar huis kwam vandaag dus nu wacht vanaf 16 uur tot 0.00uur pffff

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @botje ik denk idd dat bier wel een geslaagd kado zou zijn

ik krijg hier vanalles, van merci tot kadobonnen, bloemen en zelfs speelgoed voor bryan hahahha I LOVE MY JOB (niet altijd maar toch)

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Als je een flash-act niet ziet zitten zou ik ook voor leuke biertjes gaan denk ik. Altijd goed.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dank je, van die blog. Het is ook erg leuk om te doen. Het kost wel veel tijd hoor, maar vind het een leuk en fijn idee dat verre fam. leden er dan toch een beetje bij zijn. Zeker m'n pa, die vind zulke dingen reuze interessant.
    Zijn de foto's wel duidelijk voor jullie? Ik bedoel, krijgen jullie een goed beeld van hoe het was en is?

En een stripact? :D Ik moest zo lachen! Als Bob er nou was... Maar een chaggie collega is er. Ik krijg echt de kriebels van die vent. Die krijgt ook niks. Wil echt alleen wat voor die 2 bouwvakkers kopen. Die hebben het meeste werk gedaan.

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga zo wel even naar de slijter. Haal ik wat leuks.

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @maja jeeee timme heeft geslapen fijn he meid, nu idd lune nog maar dat komt vast goed meid!!!

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    schrijf je een blog boney, waar?????
    Iets gemist geloof ik.

Hier ff bellen hoe laat de gasten voor de vloerbedekking komen en dan morgen nog de schilder voor de badkamer. Hoop zo dat we zondag grotendeels uit de puinhoop zijn.

maja heerlijk dat ze geslapen hebben.

Deel Deze Pagina