Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    JOMA, MARCEL en GWEN.. Geniet van jullie dag vandaag.. VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULIE HUWELIJK!!!!!!!

wat een mooi weer he....helemaal goed..

en ik kruip weer onder mijn steen.. ongesteld geworden gister en dat hakt er flink in...

2. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    volgens mij zijn we meer in een kinderpraat forum overgestapt heiro :). Eh ik zag ergens iets met een 1-jarige die 7700 gram weegt?? Sanne is nu bijna 4 maand, en met 3,5 maand woog ze 6625 gram en was ze alweer 62 cm lang.... en zo te zien aan de kleren groeit ze best...

Haha, jesper ligt in bed K3 liedjes te zingen, ik zal hem er zo ook maar eens weer uithalen.

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Even van me afschrijven over mijn werk.
    Ze hebben me gisteren laten weten dat ik moet ´bijspringen´ op een andere afdeling. Dus meteen daar neergezet en begonnen. Het is een afdeling die ik met heeeeel mijn hart haat :) 3 jaar geleden hebben ze me er ook neergezet en ik ging echt met tegenzin naar mijn werk. Nu komen ze weer om in het werk en mag ik weer komen puinruimen, tijd voor een opleiding of goed inwerken is er niet bij. Bah daar heb ik zo´n hekel aan. Ik ben normaal heel goed in mijn werk, maar hoe kan ik hier nou goed in worden als er geen tijd is om mij op te leiden.

Hoewel ik me wil inzetten, en dit ook best wil leren voel ik me er echt niet op mijn gemak, niet met het werk, niet met de collega´s. Zou het echt helpen als ik mij positief opstel?

Ik werk normaal gesproken op de reserveringsafdeling/reisverzekering/of de pech op de weg afdeling. De afdeling waar ze me gaan plaatsen is de medische afdeling, bah ik heb daar helemaal niks mee. Ik ben niet goed in sympathieke blah blah gedoe met doodzieke patienten of met families bijstaan die net iemand verloren hebben, tssssssssss ik snap niet hoe ze erbij komen om mij daar te plaatsen

4. supermummy

Ooh ook een lekker beertje dan !

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Joma, Marcel en Gwen!! van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat hebben jullie een prachtig weer.. geweldig! Het is jullie gegund! Hoop dat jullie een geweldige dag hebben!! kus

sm.. balen zeg dat je op die afdeling moet werken.. kun je het niet gewoon aangeven dat je dat liever niet doet? Dan kunnen ze daar iemand anders plaatsen... (of denk ik nu te makkelijk!)

Maja.. hahaha. timme is dus ook echt een beertje! Geweldig! Heerlijk dat hij het zo goed doet. lekker van genieten!!

Ichtus.. jeeeeeej.. anna is echt een mini! hihi.. net zoals Lisa dus.. ook een klein spinnetje! Maar ze doet het prima.. heerlijk toch!!

Daan is nu bijna 1 jaar. weegt nu 11,5 kg en is bijna 79 cm lang.. zit wel in maat 86 met bovenkleding.. broekjes nog net in 80!! wat een verschil he..

sm.. Daan slaapt 's ochtends nog 1,5-2 uur.. 'smiddags ook weer.. en dan van 19.00 tot vaak 07.00 uur..

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Joma en Marcel, gefeliciteerd met jullie huwelijk. Gwen gefeliciflapstaart met je papa en mama!

Hier is het minder. Heb krampen, bloedverlies en ben al "iets" verloren. Afgelopen zaak dus. Moet zeggen dat ik er kalm onder ben.
    Het heeft zo moeten zijn.

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    He bah meiske wat naar. dikke Knuffel.
    Heb je al eens eerder een mk meegemaakt?

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sizzel, grappig, ilse woog zo'n week of 3-4 geleden 11,9 kilo.

sm heb je al aangegeven dat je dit helemaal niet ziet zitten?

9. supermummy

:x Ooh niet leuk!
    shit zeg!

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    :(:(:(

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    OHW meiske.. wat naar.. heel veel sterkte.. DIKKE KNUFFEL!!!:(

12. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    he bah, hoe voel je je nu dan?
    het heeft zo moeten zijn, maar je mag er best wel verdrietig om zijn :(

13. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @supermum
    volgens mij ben jij juist wel een goeie voor de afdeling, je houdt geen lange drama gesprekken maar bent (zoals ik even heel kort in je reactie lees) waarschijnlijk gewoon feitelijk bezig.
    Maar ik kan me voorstellen dat je er niets aan vind, hoe werkt dat in spanje? zijn ze daar heel hierarchisch of zijn dit soort zaken bespreekbaar?

14. supermummy

;) hihi dat denken zij dus ook. Ik probeer er gewoon het beste van te maken. Ze zijn juist heel flexibel op mijn werk, maar als er gewoon veel werk is op een bepaalde afdeling moet daar natuurlijk geholpen worden. Heb ik ook geen probleem mee mits ik goed ingewerkt word.
    ;)

15. supermummy

Meiske, had je het eigenlijk al iedereen verteld? Ook omdat je jarig was gisteren? Vind het echt rot voor je! Maar ben je al zeker dat het echt voorbij is? Ik heb bij Sara ook flink gebloed met stolsels etc....

16. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hallo Allemaal.

Allereerst Joma ik had het al via hyves gedaan maar hier nogmaals:
    Een hele fijne dag vandaag al is ie al bijna om. En gelukkig hebben jullie mooi weer gehad!

Meiske: he wat kl.te zeg! Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen sorry....

Maja: wouw jou knul doet het dus echt supers op je bv.

Sm: nou lekker dan zeg ik hoop voor je dat je gauw weer terug mag naar je eigen afdeling.

Hier vandaag gewerkt pffff ik ben echt wel moe.
    Gelukkig is het weekend nu,en de kinderen hebben eindelijke vakantie.
    Maandag en vrijdag mogen de 2 oudste lekker mee naar me werk.

Nou ik wens jullie allemaal een fijn weekend!

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @meiske ach meid wat sh*t dikke knuffel!!!!
    @sm knuffel

@de rest ook een dikke knuffel heb ff heel vluchtig gelezen de laatste 2 blz....

@joma van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!!!!!!

mijn laatste 2 daagjes verlof gaan in want ik moet maandag weer aant werk, ik word echt heel kriebelig als ik eraan denk....niet zo zeer dat ik niet wil gaan werken maar gewoon het idee dat ik de kids achter moet laten na 9maanden thuis gezeten te hebben. verder is het hier nog steeds rustig aan en ga ik nog 2 daagjes volop aan mijn gezin besteden.

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Joma, je bent intussen natuurlijk al getrouwd dus bij deze: van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie een fantastische dag hebben gehad!

Meiske, knuffel meid! Er rustig onder zijn betekent niet dat je er ook niet verdrietig om kan zijn. Hoe is het nu met je? Hoe reageerde Piet?

SM, ik begrijp je werk aan de ene kant wel. Je doet ws het werk goed, ondanks dat je het niks aan vindt. Compliment voor jou dus eigenlijk maar als je het echt niks vindt.. Het is tijdelijk toch? Wel balen hoor, het is juist zo belangrijk om met plezier naar je werk te gaan (ok, in elk geval niet met flinke tegenzin..)

Hmm, ik wou nog meer reageren maar Timme wil eten.
    Vandaag was een drama dag. Lune wou heel veel aandacht en Timme had nog wat last van z'n prikjes. Hele dag binnen, regen, geen auto, verveling, ergernis en vooral vermoeidheid. Blegh. Op zulke momenten vraag ik mezelf echt af waarom ik eigenlijk kinderen wou:) Ik moet maar gauw aan het werk denk ik. Word ik een leukere moeder van.

Knuffel voor iedereen!

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Meiske, je hebt mijn medeleven.

Joma, Marcel en Gwen, ik hoop dat jullie het dak er af aan het swingen zijn op dit moment! Ontzettend gefeliciteerd!

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi bedankt voor de felicitaties!!was in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!!
    hier wat foto,s voorproefje door familie gemaakt zal het weekend de foto,s van de fotograaf al hebben

Bekijk bijlage 102904

Deel Deze Pagina