Goedemorgen Heerlijk dat Timme doorgeslapen heeft Maja! Hopelijk volgt Lune snel Ik vind het ook erg leuk om je blog te lezen Boney. Er is echt al heel veel gedaan zeg! Vivi, dat is weer het leuke van jouw baan he, bij het afscheid een kleinigheidje krijgen! Ik heb ook drie van de vier kraamverzorgsters iets gegeven. Alleen die van Kas niet, dat was zo'n hark. Was blij dat ze weg was Vandaag wordt als het goed is Sofie haar jurk bezorgd. Hoop echt dat hij leuk is en past. Anders moet ik hem snel nog ruilen. Piet was gisteren pas om 22.30 thuis. Had geeneens avondeten op. Dat kan toch niet gezond zijn Hij heeft snel een pizza gegeten en is toen is slaap gevallen op de bank. En vanochtend weer om 5 uur eruit. 't Is natuurlijk fijn dat ze genoeg werk hebben, maar af en toe zou het wel wat minder kunnen.
Maja joooooooooepie wat knap van Timme!!!! Drinkt hij nu al overdag wat meer? Meiske die Piet wat werkt hij veel! Er moet toch geld binnenkomen vooral met 4/5 kinderen.
Shit, net is de jurk bezorgd. Ik vind hem echt tegenvallen. Erg flets. Dat wordt dus terugsturen en straks nog even shoppen voor wat anders.
Wat een leuke foto van Sofie! Laat ze die haarband zitten? Juul wil nog steeds niet langer da 5 seconde iets in haar haar. Zo jammer!
Idd Mim-pi Meiske, erg leuke collectie nu! Prachtige fotot trouwens, mooi meisje is Sofie toch! En Piet... jemig ik vind al dat Jeroen veel werkt maar hij overtreft dat behoorlijk Lune wil ook niks in haar haar. Ja, nu speldjes af en toe omdat haar pony anders in haar ogen hangt. Laat het groeien en moet je toch even een lastige -pony in ogen- fase door. Ja lekker he dat Timme heeft geslapen? Ben er ook heel erg blij mee! Wij hebben de kraamverzorgster ook een cadeautje gegeven. Een kaartje een doos bonbons en een rompertje. Ze was zelf zwanger namelijk. Oja en Lune had een tekening voor haar gemaakt Ik ga maar weer eens een poging doen om die lenzen in mijn ogen te krijgen. Gister geoefend en bij m'n ene oog kreeg ik hem er gewoon niet in, superrrrrrirritant!
Hihi wij hebben de kraamverzorgster beide keren niks gegeven. De eerste die ging toen abrupt weg, omdat Rosalie naar het ziekenhuis ging om onder de lamp te zonnen. En daarna hoefde ik geen kraamzorg meer. En die tweede die probeerde mij te laten tekenen voor meer uren dan ze er was, dus ik vond dat die niks verdiend had haha
Oke, Mim Pi dus. In de winkel waar ik net was hadden ze alleen maar Mim Pi vanaf maat 104 Toch maar op internet bestellen dan. Ga vanmiddag even zoeken, dan ik Sofie naar de psz. Wel ben ik geslaagd voor hoeriesloerieschoenen (lelli kelly)voor Sofie. Die wil ze heeuuuull graag (zoals ze dat zelf zegt) Ze krijgt ze voor haar verjaardag. Ze heeft ze gewoon gepast in de winkel, maar er verder (nog) niet naar gevraagd. In het begin is het even prollen met die lenzen he Maja. Fijn dat ze nu zitten! Zo, nu nog vlug een stofzuiger door de kamer en dan naar school.
mogguh.. k*tnacht gehad dus niet te genieten en veel te duf en veel te veel te doen.. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Volgens mij valt Mim pi normaal tot klein Debie. Ichtus, succes meid! Las het al op hyves.. Veel koffie! Ik voel die lenzen steeds zitten, is normaal toch?