Zo, de eerste taart is bekleed. Ik hoop dat ik maandag de biscuitmix voor een chocoladetaart kan ophalen, dan kan ik die ook op tijd maken. Nu eerst even douchen en dan all you need kijken. Fijne avond allemaal!
Elena is wat koortsig, niet lekker en errug verkouden, klaagde ook over keelpijn en oorpijn en ze hoest. Een of andere griep dus. Nu hebben we de feestjes verplaatst naar volgende week zondag. Ze is echt geen cent waard, dus ben benieuwd of ze uberhaupt maandag wat opgeknapt is. Als ze hetzelfde heeft als mijn vader en broer (die ze vorige week heeft gezien), dan kan het nog ff pittig zijn.
Zo Vin is ff naar een ADO wedstrijd en die zal straks wel met een goed humeur thuis komen. Ze staan 3-0 voor! Ik heb net me hartvormige biscuitcake gebakken en die ga ik straks eens bekleden en decoreren. En vullen met chocofudge en kersen jam!
chips, aarbeienmousse te dun en niks in huis om dikker te maken... nou ja, het is dan ook een oefentaart... smaakt wel heerlijk trouwens!
Wat heb je voor een vulling gedaan? Foto-tje? Of nog geen decoratie? Was all you need vergeten... hmmm jammer, wilde wel zien waar die Lenny nou voor moest komen... ik kijk op zoek naar Zorro!
Wen, als die nog te dun is kan je toch ook gewoon langer mixen? Hoe langer je slagroom klopt hoe dikker die wordt!
De slagroom was al heel dik, alleen door het mengen met de mousse (aardbeien, limoensap, suiker, gelatine) was het toch te dun... er wat gelatine bij gedaan, maar nog te dun... kloppen maakt dan toch niet dikker?? Ach, geeft niets... doe het volgend week net in andere verhouding...
haha... hij staat idd in de koelkast nu, ik hoopte al dat ie dat zou doen... maar zo kan ie niet op tafel/ buiten de koelkast met de verjaardag, dan is het straks cake met aarbeiensaus!
Leuk al die verhalen van de taarten. Het lijkt me best leuk, maar niet leuk genoeg. Ook geen tijd genoeg. Ben blij als ik 's avonds op de bank kan. En zeker de laatste tijd ben ik ook 's avonds nog met van alles bezig. Maar vind het super knap. Geloof ook niet dat ik het zo mooi kan. Arme, arme Elena. Wat sneu zeg op haar feestje... Heel veel beterschap en hopen op een dubbel leuk feest volgende week. Ik ben even wezen werken (3 kwartier maar) daarna even lekker douchen en nu ga ik dus op de bank. Peter is net vertrokken naar een verjaardag van de overburen met een krat bier onder z'n arm Zal wel laat worden ben ik bang. Ik ga op tijd naar bed. Morgen om 6u de wekker. Moet van 7 tot half 11 werken. De rest van de dag NIKS hoop ik. Voel me nog steeds niet fit. Vanmorgen ook gewerkt en daarna kwamen nog vrienden op de koffie. Daarna hebben we gegeten en toen voelde ik me opeens net een zoutzak. Voornamelijk erg last van m'n darmen. Tessa en Peter hebben er ook last van. Tessa voornamelijk hele harde stinkende en VEEL wind! Peter vaak naar de wc en ik dus alleen maar kramp. Echt pijnlijk soms. Bah. Nu is het gelukkig over. Heb een uur geslapen vanmiddag. Heeft me goed gedaan. M'n schoonouders zijn ook allebei al een week niet fit. Ook last van de darmen en erg verkouden. Ik hoop dat dat laatste ons bespaard blijft... MAar waarschijnlijk hebben we het dus van hun. Jammer all you need is love gemist. Was ook wel benieuwd naar Lenny. Maar dat wil meiske ons vast wel vertellen wen
hmmmmm klinkt heel goed die taarten.. ik wil fotoooo's zien.. ARME ELENA!!!!... MOM heel veel beterschap voor jullie stoere meid....das wel heel zuur.. juist vandaag op haar feest!!.... gelukkig kun je het feest overdoen.. .. BONES.. lekker relaxed avondje.. hopelijk voel je je ook snel weer beter..of juist niet.. ...maar dan anders!!... duim.. En hier ook geen peuter die zich voor letters interesseerd.. hij telt dan wel weer tot 10 in het engels en frans.. maar dat komt door een speeltje die dat doet.. whahaha.. ach.. staat wel intelligent als ie zo PSZ binnen komt wandelen.. Verder is t vooral een dominant kereltje dat tv wil kijken (en dat mag ie lekker niet de hele dag!!) en met zijn spoor wil spelen.. die mama dan altijd moet bouwen.. ik wordt er creabea van.. whahha. Tis leuk om te doen.. en vooral het plezier dat hij dan echt een hele tijd kan hebben met zijn trijntjes.. hij gaat er dan helemaal in op!!... nou ja.. genoeg gezwijmel over mijn kanjer!... Wij zijn lekker uit eten geweest saampies.. aan het einde van de straat.. heel makkelijk.. een heerlijk steak restaurant.. Buik weer veel te vol.. kop vol wijn.. en wij duiken dus lekker t bed in..OM TE SLAPEN JAHHHH... koes koes ..tot morgen!!...
Wen en Boney, Lenny is nog niet voorbij gekomen in aynil. Zat er echt op te wachten. Waarschijnlijk zenden ze dat pas in de laatste aflevering uit, half Nederland zit daar op te wachten denk ik. Boney, hopelijk worden jullie niet ziek zeg! Haha, ik zie Peter al de straat oversteken met het bierkrat Wen, de taart is nog niet gedecoreerd. Daar begin ik morgen mee. Gelukkig krijg ik morgen mijn chocolademix thuisbezorgd, ruim op tijd dus. Ik heb gelijk nog wat leuke uitstekers besteld bij die vrouw. Echt ideaal dat ze hier in het dorp woont. Scheelt weer heel wat verzendkosten. Balen dat jouw mouche niet helemaal is gelukt. Ik heb de taart gevuld met chocolade fudge en jam. Elena meisje, ik hoop dat je snel weer opknapt en dan volgend weekend je verjaardagsfeest kunt houden! Heerlijk even saampjes uit eten Ichtus! Slaapse
Hihi, ik vind het zo leuk die taarten van jullie.. Lune wou graag een chocoladetaart met me maken zei ze laatst. Ik heb dus zo'n pak chocoladecakemix gekocht waar je alleen water aan toe hoeft te voegen.. En dan versieren met een pakje kant en klare glazuur en van die gekleurde spikkels enzo Ga heus mijn best nog wel eens doen op een echte chocotaart hoor! Ik zit dus al beneden met Timme, die werd om kwart voor 6 wakker. Ik hoorde Lune net ook al maar Jeroen is er geweest en gezegd dat ze nog moet slapen, dat het nog nacht is. Ben benieuwd.. Jeroen mag blijven liggen vanochtend dus ik zal het even in de gaten houden boven. Balen dat jullie niet fit zijn Boney. Hopelijk gaat het gauw beter. En heeft Peter het leuk gehad? Als jij moet werken straks dan neem ik aan dat hij voor Tessa moet zorgen met zijn brakke hoofd? Meiske, heb je het alweer goed gemaakt met de vrouw van de trainer? Lekker uit eten Ichy! Wij zijn ook nog steeds op zoek naar een oppasmeisje want willen ook weer wat meer leuke dingen doen. En ik heb geen zin om steeds een beroep te moeten doen op m'n ouders.. Komt best vaak voor namelijk. We gaan vandaag naar Dip&Dap Lune verheugd zich er erg op. Mijn ouders komen hier om op Timme te passen (zie, daar heb je het alweer). Misschien nog even hardlopen vandaag en nog met een sollicitatiebrief bezig.
Klopt! Maar het viel geloof ik wel mee. Ging er zelf half 12 in en toen smste hij dat hij nog 1 biertje nam en dan naar huis kwam. Dat zijn er denk ik 2 geworden, maar hij was best op tijd thuis. Ik sliep iig al en als hij echt dronken zou zijn zou ik dat heus wel merken. Hij geeft me altijd een kus als hij thuis komt. Ik was net in de badkamer en toen hoorde ik Tessa lopen. Die kwam een beetje paniekerig vertellen dat ze al in haar broekje had geplast. Ze heeft 's nachts nog steeds een luierbroekje om omdat het heus nog wel eens mis gaat. Maar dit vond ze dus echt niet leuk. Broekje uitgedaan, billen schoon en droog gemaakt en ze ligt nu lekker op mijn plekje te knuffelen met papa Heerlijk voor hun, maar ik ben jaloers! Ik hoop voor Peter dat ze nog even gaat slapen, maar dat denk ik wel. Ik heb m'n koffie op. Ga nog even make uppen en dan op de fiets. Doei