goeiemorgen allemaal @meiske jeetje wat k*t zeg hoe voel je je nu?? @joma wat een super mooie fotos zeg jullie straalde helemaal en gwen en quin super zeg!! zo en nu werken
Prachtig Joma! Erg mooi! De echte forummer he! Om kwart over 4 foto's van haar trouwdag plaatsten Hier ook een beetje feest vandaag! Erik is jarig! 40! Dus wel een feestje waard! Bye, fijne dag vandaag!
Wauw Joma, wat zag je er prachtig uit zeg!! Marcel ook hoor En schattige Gwen en neefje waren ook op en top bruidskindjes zo te zien Thirza, gefeliciteerd met Erik. Fijne dag! Met mij gaat het eigenlijk prima. We zijn er allebei nog steeds erg rustig onder. Vandaag verjaardag nog vieren bij mijn zus. Zin in. Even wat anders aan mijn hoofd. A.s. dinsdag mag Sofie voor het eerst naar de psz. Ben zo benieuwd hoe ze het vindt! Ze mag al gelijk de hele ochtend, maar ik denk dat we eerst samen een uurtje blijven. Eerst even wennen (ook voor mama) Verder vandaag niet veel op de planning. Heerlijk een beetje keutelen in huis. Stijn is vandaag vrij van de voetbal, ook wel eens lekker. Hij is nu bij zijn nichtje, daar heeft hij gelogeerd. Lekker samenhangend verhaal is het weer geworden Fijne dag allemaal!
WOW.. Joma.. wat prachtig zeg.. moest gewoon een traantje wegpinken.. wat een plaatje..... maar ueh.. DOE S NORMAAAAAL JOH.. in je huwelijksnacht foto's plaatsen.. Je kunt ook TE ver gaan he.. (Geniet lekker van de DAY AFTER.. en de rest van de tijd als Man en Vrouw!!!!...) Nogmaals.. GEFELICITEEEEERD!!!!! Thirza.. GEFELICITEERD met Erik.. geniet ervan en maak er een leuke dag van.. Meiske.. knuffie
whahaha val hier binnen met fotos die joma hier tijdens haar huwelijksnacht komt plaatsen... briljant gewoon! JOMA, MARCEL en natuurlijk ook GWEN, gefeliciteerd!!! Nu hebben jullie allemaal dezelfde achternaam en zijn jullie nog meer een gezin... jullie zagen er alledrie prachtig stralend uit! Alle geluk samen!
hoi hoi ja haha moest ff foto,s plaatsen en kon makkelijk want mars was toch toen de spullen uit de auto aan het halen...en de nacht was kort maar krachtig hoor denk half 6 ongeveer gingen we naar bed en me ma had Gwen meegenomen ...dus dachten lekker uitslapen Ging om 9 uur de bel Ontbijt service zo leuk had me pa en zijn vrouw geregeld dus heerlijk luxe ontbeten van alles en nog wat niet normaal meer kon er bekant heel de dag van eten ....maar was wel vroeg na 3 uurtjes slaap dus ja jullie weten wel hoe brak we nu zijn...maar vonden het wel superliefff van hun, en we zitten nog op de zevende hemel van gister hebben echt genoten heerlijk lange dag en ze zeggen zo voorbij maar vonden wij van niet hebben echt genoten van iedere minuut...Gwen was ook brak en was moe arme moppie maar ze vondt het oh zo leuk! Gwen mocht bij het stadhuis ook een akte tekenen nou dat vondt ze wat wij hadden getekend en toen zei ze ik wil ook !!! ging op de troonstoel zitten en zette op haar mannier haar handtekening Bekijk bijlage 103013
Geweldig zeg. dan is Gwen ineens heel klein op die mega grote stoel.. Het liefdescontract van papa en mama ondertekenen.. WOW.. wat een kracht gaat daarvanuit zeg.. MOOI HOOR!!!
Elena heeft op de peuterspeelzaal kabouterfeest gehad. Ze kreeg een rood mutsje op met een belletje en dus rode wangetjes. We hebben buiten kabouters gezocht en ondertussen spulletjes verzameld voor dit egelnestje. De rode besjes die erbij hoorde wilde ze opeten.. dus die toch maar in de prul gegooid.