OK, zullen we er nu over op houden Nee, ik wil er gewoon niet aan denken. Stom gedoe eigenlijk. Als ik getest heb of ongesteld ben horen jullie het wel.
Ja, hij neemt bzv op gelukkig. Voetbal neemt hij ook op en dus zit hij dat nu (steeds vooruit te spoelen) te kijken.
ze kon ook wel ff mooi vertellen hoe je moet lachen op de foto en zei moet je goed blijven zitten caitlin anders kan mijn mama geen goeie foto maken Bekijk bijlage 129930
Tessa is opeens zo nieuwsgierig. Ze wil echt het naadje van de kous weten en neemt vaak geen genoegen met een simpel antwoord. Zo kwam ze vrijdag opeens met de vraag hoe de vogels nou eigenlijk een nestje maken en waarvan. En Peter stond te plassen gistermorgen. Staat ze er bij te kijken en vraagt: 'waarom hou jij zó je billen vast?'
ja zo voelt het ook nu hoor vooral als iedereen zo dichtbij een 2e verwachten maar ja het leven kan niet altijd lopen zoals je wil
Ze moeten vanavond volgens mij kiezen, dan gaan ze volgende week op citytrip denk ik. En dan is er nog een afsluiting?
Ik was er zelf niet bij, maar Peter vertelde het. Laatst lag ze met PEter op ons bed voor ze in bad ging. Zegt ze: papa, ik doe net of ik een baby ben, dan moet jij doen net alsof je mama bent en dan heb je ook borsten. Dan ga ik bij jou drinken'
Heerlijk die uitspraken! Ha, ha! Elena is een klein beetje opgeknapt. Ze gaat 's ochtends eerst naar de gastouder met Suzanne en daar is nog 1 ander peutertje. Daarna gaat ze nog even naar de PSZ om toch haar verjaardag daar te kunnen vieren. Daarna mag ze thuis lekker haar bedje in. Ik vond het sneu als ze helemaal niet kon trakteren, maar vond een hele ochtend speelzaal nog veel teveel gevraagd. Ze heeft nauwelijks energie. Morgen avond eten we sperziebonen met kippenpoten, zoals ze wilde?!!?? Ik vind het goed! SM ik ga je even PB'en.. waar ben je toch?