Hoi meiden! Heb weer alles bijgelezen! Wen jij hebt ook echt taart-talent hoor!! Prachtige taart en dat voor een eerste keer!! Mom2be arme Elena ziekjes!Beterschap! Joma aah bah ringworm gatver klinkt wel viezer als het eigenlijk is, ik dacht dat het iets met wormen te maken had maar gelukkig niet.
Dat stukje land NIET! Er stond een grote elektriciteits mast en hoogspannings huisje naast ! Op het moment dat we weg wilden gaan kwam er een ander echtpaar met kinderen en mijn man dacht dat het de buren ofzo waren dus die ging even een praatje maken. Bleek dat het de nieuwe eigenaren waren van het stuk land, 5 minuten nadat de makelaar het aan ons had laten zien?! Ik weet niet of dit nu gespeeld was om ons onder druk te zetten of echt zo was. Maakt ook niets uit want het was niet interessant! Maar toen............ gingen we nog naar een ander plaatsje in de buurt. En we hebben een heel mooi stuk grond gezien in een urbanisatie. Ligt op 2,5 km van het dorp met school,medisch centrum etc. Echt heel mooi gelegen. Dit is een terrein van circa 400m2 en mag 120m2 per verdieping gebouwd worden. We hebben de prijs nog 20.000 naar beneden kunnen drukken. En morgen gaan we naar de gemeente en kadaster om een soort van uitreksel over dit parceel te krijgen waar alles officieel op staat. Dan nog 10x alles controleren en erover nadenken, maar ik zie het wel zitten ja
Wauw SM!! Dat ziet er prachtig uit en klinkt ook erg goed... Ik duik voor jullie! Slaap lekker allemaal!
Wat mooi SM! Echt top dat jullie dit gevonden hebben. Is het in de buurt van Barcelona? Of wordt alles vol gebouwd? Dit appartement hebben we trouwens geboekt: Apartment for rent in Barcelona Gothic area, terrace, vacation in Spain close to Ramblas
goedemorgen Wauw SM dat ziet er mooi uit !en je kan er meer m2 op bouwen toppie hoor hoop dat het wat wordt! net gelijk de h.a gebeld die was vandaag al vol maar heb uitgelegd en wordt straks door de ha teruggebeld
Wauw SM, wat gaaf zeg! En wat raar van dat andere stuk grond. Erg vaag en dat klopt vast niet. Maar het zou natuurlijk geweldig zijn als jullie daar je droomhuisje op konden bouwen. En 120m2 per verdieping is erg veel. Kun je heel wat moois van maken. Heb ik denk ik even gemist, maar is het vlakbij Barcelona? Of is het echt een heel andere plaats? Joma, maandag is altijd een drukke dag voor huisartsen. Ga je voor je ringworm? Is echt zo vervelend en heel hardnekkig.
ja ik heb 2 huisartsen en 1 tje is er vandaag niet dus vandaar de drukte , nou zaterdag middag bij de apotheek wat gehaald..en zij zei ook je moet maandag ff langs de huisarts..maar wil ook weten of dit goed genoeg is die zalf nu en wanneer het minder wordt dat is nu dus nog niet het geval met deze zalf dus of tie wat anders kan voorschrijven enzz want ja het is toch besmettelijk
Waarschijnlijk heb je van de apotheek miconazol creme gekregen. Daarmee zie je niet snel resultaat. Duurt minimaal een week. Ringworm is erg hardnekkig. Gewoon 2x daags dun er op smeren. Het doodt de schimmels niet, maar remt de groei ervan. Ook als het allemaal weg is moet je echt nog een dag of 10 doorsmeren omdat je dan ook alle schimmels in de onderste huidlagen bereikt. Als je te snel stopt met smeren komt het geheid weer terug. Waar zit het als ik vragen mag? Ik denk trouwens dat je HA ook miconazol voorschrijft. Dat is altijd een eerst voorgeschreven middel.
mom2be, Ziet er heel goed uit! En een terras is idd heerlijk om te ontbijten of nog wat te drinken na een lange dag stad!
Hier komt Tessa weer even: tessa ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// papa mama /ataess
Het ligt niet in de buurt van Barcelona. Het ligt 130 km noordelijk van Barcelona. Is Costa brava maar dan niet aan de kust 20 kilometer het binnenland in. We zouden dan ook niet direct gaan bouwen maar over een jaar of 3 pas denk ik. Op het moment gaat het heel slecht in Spanje, en is er geen (goed) werk te vinden. Dus als je nu vast werk hebt is het een heel groot risico om dat op te geven. Dus als de economie weer wat beter gaat dan pas zouden wij daar kunnen gaan wonen en werken. Het ligt wel heel centraal t.o.v 2 grotere plaatsen (Girona en Figueres) op 20 minuten afstand.
Goedemorgen!! Even van me aftypen hoor... ben dr zo vrolijk van! Fenne zojuist voor de eerste keer naar school (psz) gebracht... wat had ze er een zin in. Vanaf dat ze wakker werd zei ze steeds al: Ik ben zo blij, want ik ga vandaag naar school! Maar ik had steeds in mijn achterhoofd dat het misschien toch wel spannend zou zijn als we er eenmaal waren... vooral omdat ze steeds dacht dat ze dan met een meisje van het kdv kon spelen daar. Dat is sinds 3 weken echt haar beste vriendinnetje... dus ik uitleggen dat hier nieuwe kindjes waren en niet N****... komen we daar de school binnenlopen en wie staat er bij de kapstok? N****! Zit die dus ook gewoon hier op de psz... Fenne helemaal blij, dat meisje blij... wij konden wat Fenne betreft meteen gaan. Ze heeft daar meteen een puzzel uit de kast getrokken, ging toen de juf het zei keurig mee in de kring zitten, papa kus, mama kus... doei tot straks! IK= MEGATROTS!
Goedemorgen Elena gefeliciteerd met je derde verjaardag! Is ze alweer wat opgeknapt Mom? Wauw Supermummy, dat ziet er mooi uit zeg! Daar kun je een mooi huis op bouwen Balen dat de ha al vol zit Joma. Hebben jullie er veel last van? Hier gaat vandaag de kinderwagen op mp. Dat betekent dat Piet het niet ziet zitten om nog voor een kindje te gaan. Rationeel gezien is dit een goede keus, maar emotioneel moet ik het allemaal nog een beetje verwerken. Gisteren alle accessoires opgezocht, maar waar zijn toch de regenhoes en parasolletje gebleven Straks nog maar een poging op zolder wagen.
Wat super zeg, dat Fenne het gelijk zo naar haar zin heeft op de psz! Wat een verrassing dat haar vriendinnetje daar ook is. Tuurlijk ben je heel erg trots op haar Wen
Wat leuk dat Tessa kan typen en letters kan herkennen! Echt super knap! (Denk je er wel aan dat ze straks op school eerst de kleine letters leren? Hoofdletters komt pas veel later, kan verwarrend zijn...) Fenne kan dat zeker nog niet joh... ze kan wel letters herkennen. Zo kan ze de letters van haar naam aanwijzen als ze ergens in een woord staan... is lekker makkelijk want alleen de f, e, n Ook kan ze als er meerdere woorden staan geschreven herkennen wanneer er fenne staat en mama... verder nog niet hoor...