Elena vandaag jarig? Was mijn uitgerekende datum 3 jaar geleden... LIEVE ELENA, GEFELICITEERD MET JE 3DE VERJAARDAG! Hoop dat je je al weer iets beter voelt... En voor jullie allemaal: Happy Valentine!
Ik moet nog even wat vertellen wat er gisteren is gebeurd... We kwamen terug van mijn schoonouders. Hup, kids uit de auto en de auto op slot. De kinderen gingen buiten spelen en Piet en ik waren binnen. Na een tijdje ging ineens het auto-alarm af. Piet ging kijken wat er aan de hand was. Zit Sofie nog in de auto...waren we haar vergeten eruit te halen Ze sliep waarschijnlijk en toen ze wakker werd is het alarm afgegaan. Oh, wat voelde ik me schuldig! Gelukkig was ze snel van de schrik bekomen.
Oh Meiske, ik weet niet of ik mag lachen... maar wat een verhaal! Stapt Sofie normaal al zelf uit dan en gaat ze dan zelf met de andere kids mee spelen? Dan snap ik helemaal dat je dacht dat ze er allemaal uit waren... Gelukkig stond je voor de deur en nog beter, heb je een alarm!! Fenne had lang kunnen gillen voor we haar gehoord hadden... of er had iemand aan moeten bellen: Uhm hallo, uw kind zit helemaal overstuur in de auto...
Nu ik nog ff verder denk... ook geluk dat het niet megawarm was enzo... joh wat zullen jullie geschrokken zijn, en voortaan kijk jij nog 3 keer of de achterbank echt leeg is... Spullen verkopen, dat voelt wel definitief ja, kan ik me voorstellen... ik houd ook stevig vast aan al die spullen, hoop zo dat ik ze nog een keer nodig zal hebben...
Nee, het gekke is dat Sofie zichzelf nog niet los kan maken en uit de auto kan stappen (hoge instap) Ik dacht dat Piet haar eruit had gehaald en Piet dacht dat ik dat had gedaan. En ze blijven dan idd als het droog is vaak met zijn allen nog even buiten spelen. Vandaar dat we haar ook nog niet gemist hadden. En de kinderen dachten dat ze binnen was... Daar dacht ik ook gelijk aan Wen, gelukkig dat het niet warm is buiten.
De decoratie voor op de taart. Hier en daar glimt het nog wat, dat was water om de stipjes te plakken.
Oh echt een miscommunicatie dus... gelukkig was ze snel te troosten... goh, wat een verhaal zeg! Wat hebben jullie eigenlijk voor een auto bedenk ik me nu... want 4 kids op achterbank kan neem ik aan niet toch?
Ga maar eens gebruik maken van mijn free-time en boodschappen doen... goh, gek dit... sta ik straks ineens op een schoolplein op mijn kind te wachten!
Ja Wen, het is echt leuk om te doen (vooral als het in een keer lukt) We hebben een Hyundai Santa Fe (7 zitplaatsen)
Meiske,wat een actie zeg! Maar id wat een geluk dat het thuis was en dat het alarm afgegaan is! Wel zielig! Was ze aan het huilen??? Ook al taart talent zie ik! Wen, volgens mij is het voor mama nog spannender als voor Fenne. Wat fijn dat haar vriendinnetje ook op de PSZ was.
Goedenmorgen allemaal, pff effe een weekje niet geweest en gelijk weer 50 pagina's bij te lezen, da gaat denk ik niet lukken hoor! Iedereen die jarig is geweest, van harte gefeliciteerd! Jesper was afgelopen zaterdag jarig, hij vond het helemaal super. Hij heeft tegen mijn man gezegd: Papa, ik vind het leuk om jarig te zijn!" Toch geweldig!!!! Verder gaat het hier z'n gangetje, vorige week te horen gekregen dat die paar uur in de week dat ik nog wat werk had, dat dat ook per direct ophield!! echt niet leuk, maarja wat doe je eraan. Dus nu zit ik volledig thuis en sja, zie ik het eigenlijk niet meer zitten.... daar komt het eigenlijk op neer.... Ik ben al allerlei dingen aan het bedenken, daarbij is een eigen zaak ook een optie. nl. recruiter op freelance basis. we hebben het geld wel nodig hiero.... sorry effe een ego berichtje, komt dat ik nog nix bijgelezen heb, dus sorry hiervoor. Ik ga vandaag iig de laatste pagina's bijlezen. groetjes!!
Zo hey, de tijd vliegt, kan ik dr al weer op gaan halen! Volgens mij vind ik dit wel lekker even zon ochtendje voor mezelf! Maja, dat gaat je goed doen! Ben 10 minuten te vroeg, dus loop heel langzaam de straat in nu terwijl ik dit typ!
Alsnog gefeliciteerd met Jesper! Jarig zijn is ook gewoon erg leuk! Balen van je werk zeg... Hoop dat je snel iets vindt!