Haha, ernstig.. Als ik een dagje niet kom word ik gemist (ga wat doen met je leven Maja!) Oja Bones, keertje Ballorig nog he? Moet wel even kijken wat handig is qua datum ivm kdv en psz. En die film.. I know the feeling.. Heb ook nog nooit zo gejankt haha! Ik was toen hoogzwanger van Timme, heul handig om dan die film te kijken.. Voel je je weer wat beter trouwens? ELENA, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve meid! Gauw weer helemaal beter worden zodat je het allemaal nog veel beter over kan doen! En je mama moet nou ook niet ziek worden hoor.. Wen, super dat het zo goed ging met Fenne! Suus!!!!!!!!!!!! Anders ga je gewoon trouwen!!!! Wat ontzettend leuheuk! Gefeliciteerd En ik deel je mening wat betreft trouwen en hoe de dag eruit moet zien dus ik snap je helemaal. Het wordt vast geweldig! ff posten, Timme gaat piepen
Zo, even flesje gegeven en hij ligt nu weer in de box te spelen. Ik werd om kwart over 6 wakker van hem, hoorde dat hij aan het poepen was SM, dat stuk grond ziet er fantastisch uit! Mooi groot, leuke straat en ook nog dichtbij voorzieningen dus? Zou echt leuk zijn zeg. Leuke foto's van gymende Gwen gezien Kikkert, he bah wat rot allemaal.. Je zit nu echt even in een hele vervelende periode. Ik hoop dat je voor jezelf een manier kan vinden om het allemaal toch nog een beetje leuk te houden. Knuffel! JESPER, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Vivi nu al beroerd? Bah! Sterkte..! Ik wou ook nog wat tegen Ichy zeggen maar weet niet meer wat.. hmm.. Kom ik straks misschien nog op. Gister heeft Jeroen thuis gewerkt en had de hele dag de pc nodig. Dus heb hier niet veel gekeken, af en toe even via m'n telefoon. Maar Timme was ook niet blij gister dus heb me veel met hem bezig gehouden. Morgen de intake voor het kdv voor Timme, ieks Oja, we hebben een oppasmeisje! Hoera!! Een meid van 20, loopt stage op de groep van Lune (kdv dus) en zit nu in haar laatste jaar SPW en heeft ook een jaar stage gelopen op de babygroep. Ideaal Leuke meid, Lune vindt haar ook leuk. Ze komt binnenkort even op de koffie en daarna maken gewoon een afspraak voor oppas. Gaan Jeroen en ik gewoon eerst hier in de buurt een keer uit eten. Ben er helemaal blij mee
@suus GEFELICITEERD MEID!!! @all thanks voor jullie lieve berichtjes, ik verwacht helaas niet dat ik de eerste maanden vlekkeloos door kom aangezien ik nu al af en toe misselijk ben maar als het al eens de helft van de vorige keer is dan ben ik redelijk tevreden
Lune slaapt nog! Joepie! Vivi, erg vervelend die misselijkheid. Zeker als het al zo vroeg begint. Bij Bryan had jij toch ook iets met je nieren of zo? En die film, ik heb heus wel eens dat ik moet huilen, maar dan zijn het meer alleen de tranen. Maar hier heb ik echt gewoon bij zitten huilen. We waren even bij de bieb gisteravond en daar zag ik hem liggen. De stucadoors zijn bezig en Tessa is vervelend...
zo gwen is naar de psz heb ff bij de drogist zo pakje zwarte dylon kledingverf gekocht heb wat zwarte dingen die fijn zitten maar iets faler zijn geworden ff oppepper geven..ben nu ff de beschrijving aan het lezen..nog nooit gedaan.. @Dwaasje hoe is eigenlijk met jou meid???al werk gevonden????????
suus! wat gaaf voor je! GEFELICITEERD!!!! wat lief van jan! jouw idee over de bruiloft is precies hoe die van ons is geweest! in 1 woord geweldig en ik zou het zo weer zo doen! klein gezelschap, lekker eten.. heerlijk! VIVI, VAN HARTE GEFELICITEERD! WAT LEUK!!
Hihi.. Timme ligt op zijn buik op de vloer en duwt zichzelf omhoog maar schuift dan naar achteren.. dat verbaasde gezichtje erbij.. geweldig
Nou heb ik al zoveel foto's van Gwen gezien.. maar ik blijf verbaasd over haar mooie lange haren! Maja.. leuk zeg Timme aan het ontdekken. Fijn dat jullie oppas hebben. Vannacht is Elena weer bij ons in het campingbedje op onze kamer belandt. Gelukkig heeft ze redelijk nog kunnen slapen. Suzanne was eerst hysterisch aan het krijsen, we wisten echt niet waarom, maar ze vond het wel goed om pap te krijgen en dan weer te gaan slapen. Niet helemaal handig.. mja.. we zijn niet zo fit meer. Ik heb de hele ochtend getwijfeld: wel werken, niet werken, wel werken, niet werken. Uit eindelijk toch maar ziek gebleven, wat wel een goede keus is geweest. Echt nergens zin in, niets is lekker, kop vol, oorpijn, keelpijn, etc. Maar wat zou ik nou gaan doen? Stil zitten is zo moeilijk. Iets kopen op internet mag ik even niet meer, dit is een maand van veel grote uitgaven. Denk dat ik maar een dvd ga kijken of zo. @Er komt een vrouw bij de dokter. Die mag ik nog steeds lenen van mijn vriendin, vergeten we elke keer. Moet ik wel tissues bij hebben begrijp ik! @vivi, sterkte ja met de misselijkheid. Niet leuk. T hoort er bij he.
Nu ik hier tocch zit te niksen kan ik net zo goed nog wat tegen jullie aan swetsen. Ik: Elena, mama houdt van jou. Elena: ik hou jou ook mama. Eten we gister kip met sperziebonen en rijst en sate-saus, had Elena uitgekozen, zegt ze heel schattig: wat heb ik toch een fijne verjaardag he. En dat terwijl ze bijna de hele dag heeft geslapen! Suzanne vindt de fiets van Elena erg mooi en wordt heel boos als we haar bij de fiets vandaan halen. Dus hebben we van zolder maar het loopfietsje gepakt.. ging ze gewoon gelijk achteruit! Nou ja zeg...