mooie foto van Marijn en Elena hihi die Marijn heeft geen piempeltje meer....oh die kids zijn zo geweldig met al die opmerkingen.... Lune die dwars is nou Gwen ook....en ssssttttt mevr slaapt gewoon even nu .....ze ligt in ons bed ben er ff naast gaan liggen heb mijn ogen ook een half uurtje dicht gehad lekker hoor enige manier hier trouwens nog om een dutje smiddags te doen....want das nog intressant nu ...en ff lekker voor mij
Ja dat is m! Inderdaad dat van de teentjes al ontdekt. Alleen Elena vindt t nog eng, dus hebben we om te wennen hem toch nog iets lager staan.
Ja, leuk die foto, volgens mij heb je die hier eerder geplaatst toen na de meeting. Hoezo 3 dochters?? hij zei niet dat hij er een spleetje voor terug heeft gekregen.. dus is hij nu ' het '. Kom net uit bed. Nog bleh. Dus ik kruip nog even in bad en dan komen de kids. Tot vanavond!
En weer een afwijzing op een sollicitatie binnen.. Bah, begin nu toch wel een beetje depri te worden hoor Ik word ook zo moe van het argument dat er een meer geschikte kandidaat was met passende werkervaring.. Hoe moet ik dan in godsnaam werkervaring opdoen als elke werkgever zo denkt? Kutbezuinigingen!!
@Mom ja laat er maar eerst wennen ja als ze het eenmaal door heeft is het feest!Bale dat je nog BLehhh bent knuf @Maja ja dat snap ik ook niet van al die werkgevers je wilt toch zelf nu ook nog meer werkervaring opdoen maar moet je wel de kans krijgen!! GRRR ...hoelang ben je nu uit het werk zegmaar???? Zo hier nu met Gwen bij me ma, die is op curcus die doet nu een opleiding nagelstyliste allround nou ik vindt het knap van der hoor, Gwen blijft vanavond bij me ma slapen en past morgen op morgen proefwerken daar oehhhh spannend toch wel weer hahah maar komt vast goed of ik moet het echt niks vinden daar... ik zou bij me ma koken voor der kunnen ze straks gelijk aanschuiven ik maak stampot rauwe andijvie met spekjes en bal gehakt erbij had er zelf wel trek in jammie!!
Spannend morgen Joma! Komt vast goed Lekker, stamppot andijvie. Wij eten rijst en kip tandoori. Ik zit nu bijna een jaar thuis. Voor ik zwanger raakte heb ik een paar maanden als mw-er gewerkt en daarna tijdens m'n zwangerschap bij de gemeente maar moest al snel stoppen ivm bloedingen en harde buiken.
oh ja dacht al dat je alweer een jaartje thuis zat bale hoor dat werkt vaak toch ook niet mee als je een tijdje eruit ben geweest nemen ze vaak toch iemand die nog werkzaam is ergens anders..hoop dat je snel wat vindt hoor maar ja meer dan solliciteren kan je niet doen
Nee idd, meer kan ik niet doen. Ja, netwerken, banenbeurzen bezoeken, kruiwagens gebruiken etc. Maar ook dat doe ik. Zelfs banen waarbij ik denk 'nou vooruit, dan solliciteer ik maar op deze functie..' word ik voor afgewezen. Tss.. Over een paar jaar krijgen we te maken met de gevolgen van de vergrijzing en komen er ws veel banen vrij, maar daar heb ik nu niks aan.
ja is te hopen meid...en anders voor die tijd ander werk gaan doen ofzo? worden ook weer zoveel mensen ontslagen tegewoordig en doen ze het gewoon met minder personeel.. vorige week belde mijn oom(broer van me ma)die is alleenstaand en die mag per juni ook opzouten..sommige konden per direct vertrekken maar ja hij is 53 jaar en vindt maar wat...
Maja, balen meid dat het nog niet echt lukt met solliciteren. Zijn er wel genoeg vacatures in jou omgeving? Kan je nog een aanvullende cursus van iets doen zodat jij er helemaal uit springt? Joma, ik heb iets gemist? Ga je morgen al bij het andere bedrijf proefdraaien???
Hihi Nora praat echt zoveel, ik lach me kapot. Ze doet en zegt alles na wat Sara doet. Dus als ze iets roze ziet zegt ze ook; Wooow Rosa en princesa. Ze weet ook precies wat ze wilt als we gaan eten:Als ik vraag of ze wortelen wilt schud ze nee met haar hoofd en zegt Tatata en Vlees
Pff wat een dag zeg,maar heb nu heel even tijd. Jurgen is Jimmy halen van de zwemles en dan gauw eten. Vanmorgen zijn we dus wezen kijken bij de nieuwe school. In 1 woord GEWELDIG! Echt alles is daar zo goed afgestemt op autisme. We hadden er beiden vrijwel snel een heel goed gevoel bij. Hij krijgt er zelfs kookles en zal na de zomervakantie starten. Keano is naar de psz geweest en ja hoor vanmiddag verhoging,hij was zaterdag ook al ziek alleen overgeven maar geen koorts. Ook is hij flink verkouden germ. Ik zal morgen bijlezen helemaal en reageren. Ik ga eerst zo snel eten en om half 8 weer weg ivm de carnavals wagen.
@botje dat klopt idd, heb eerst een nierbekkenontsteking gehad en later nog nierstuwing omdat bryan ver naarachter lag tegen mij nieren aan en daardoor kreeg ik vergrote nieren. moet er niet aan denken dat ik die pijn weer krijg hahahaha @maja jeetje meid balen dat het niet zo opschiet zeg @mom wat heb jij toch knappe dochters zeg!! @ichy hahaha moet toch zo lachen om marijns opmerkingen @lianda super meid dat de school zo goed bevallen is hoop dat hij het er goed naar zijn zin gaat krijgen!!!
@lianda wat fijn dat je gelijk een goed gevoel had bij die school en wat leuk kookles..hoop dat hij het super naar zijn zin zal hebben, maar zal vast goedkomen meid!
Dank voor de felicitaties dames! Lianda,wat goed om te lezen dat jullie zo'n goed gevoel erbij hebben, dat is enorm belangrijk. Joma, hoe gaat het nu met jullie? Ringworm? Jeetje, ben je mooi klaar mee. Maja, lastig om er weer in te komen. Het is idd een kwestie van netwerken in jouw sector, of niet?
Oh, die foto's van Gwen aan het koprollen zijn zo sweet. Dat zie ik Tess echt niet doen. Haar "koprol" gaat over de zijkant. En Mom, wat een moppies, die dames van jou! Echt lief! En jij staat er ook mooi op met jouw roze badjas Ga even met Tess douchen.
nou het kan wel heel lang duren eer het weg is het jeukt al minder het wordt na een week smeren minder zei de ha en als het dan helemaalk weg is nog 3 weken nasmeren dus denk 6 weken lang 2 keer per dag smeren