hmm moet vrijdag eigenlijk naar de tandarts voor een gaatje te boren maar nu lees ik op internet dat je die verdoving beter na 13weken kunt doen iemand advies??
Mom2be was vergeten te zeggen leuke fotos van je meiden!!! En jij ziet er idd heel sweet uit in je roze badjas! Jij lijkt ook wel erg jong? Volgens mij zijn we even oud??
Vivi jawel verdoving kan gewoon veilig! Maar het probleem is de roentgen fotos vooral in de eerste 3 maanden.
suus van harte gefeliciteerd, leuke valentijn dus mooie meiden langs zien komen. Zal van de week ook ff posten, roep ik alweer. lianda, fijn dat jullie er een goed gevoel bij hebben, dat is zo belangrijk. zo, ga voor de verandering maar weer eens verven, de voorzolder moet nog af.
ik weet niet hoe diep hij is maar zonder verdoving is voor mij nu geen optie want mijn pijngrens ligt echt heel laag!! heb gelezen dat je het het beste na 12 weken kkunt doen pffff wat is wijsheid he
@vivi wat lees ik nou?? Lang verwacht en nu toch aanstaande? van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! echt super, zo'n banner willen we altijd wel zien he!
@Jesper, ik neem aan dat dat over mijn allerliefste zoon gaat HIj heeft een superleuke (mid)dag gehad. Van ons een fiets gekregen en hij is heeerlijk verwend, hij heeft genoten van al die aandacht en alle vriendjes en vriendinnetjes die op bezoek kwamen, die ogen van hem hebben de hele middag zitten stralen. Echt geweldig!!! De topper was een grote vrachtwagen met een hijskraan erop, daar is hij de hele middag mee bezig geweest en niemand mocht er aan komen.. hihi
ik weet helemaal hoe je je voelt!! bah, bah, bah en bah. die vergrijzing komt voor ons een paar jaartjes te laat, jij hebt echt dezelfde gedachte als ik.
Ha, ha, die rose badjas ja.. rose is nou niet echt mijn 1e keus, maar toen ik hiervoor ging shoppen vond ik de anderen te duur of niet praktisch, dus dan maar rose Uh.. ik ben 30. @verdoving, dat is geloof ik het eerste waar ik om roep als ik bij de tandarts binnenkom.. @Maja, wat een pech, echt niet leuk. Heb je wel eens via UWV geprobeerd wat verder te komen? @Lianda, wat fijn dat jullie tevreden zijn over de school! Wat een geruststelling. Morgen heb je gesprek met de consulent, succes. Die mevrouw waar ik het over had gaat wel lezingen geven, welliswaar beperkt en voornamelijk in Gelderland. Het kost bijna niets. Als je er heen kan gaan met je man wil ik je dat echt heeeeeeeeeeeel erg aanraden, het is SUPER verhelderend. Google op haar naam en haar methode en je vindt de website en dan kan je je inschrijven.
@NienkeN wat leuk dat Jesper zo'n fijne verjaardag heeft gehad. Zeg.. ik kan er toch niks aan doen dat ik weinig proef en lekker vind nu, maar toffifee wel?!?
Verder vandaag heel druk geweest met hulpmoeder op de psz. Ik heb wel alles gelezen, maar even geen puf om te reageren. We moeten zo de slingers nog ophangen en dan zijn we klaar voor het feest morgen
@Joma, succes met proefwerken. Maar ik heb even gemist waarom je nu weer van werkplek veranderd, dacht dat je het wel naar je zin had, toch niet?
@maja.. hier in de vrouwengevangenis zoeken ze al een tijdje personeel.. heel gezellig, Ed van Ichy speelt daar af en toe op zondag. Ik vind dat jij een bitch-fight wel aan kan
Vanochtend heeft Sofie al getrakteerd op de psz. Ik was zooo blij dat we daar weer weg konden. Er was een meisje, dat echt vanaf het begin tot het eind heeft gehuild. Soms ging het over in gesnik en gehik, totdat ze weer dacht: ik wil naar mamaaaa, en dan begon ze weer hartverscheurend te huilen. Zo zielig, maar ook zo hoofdpijnveroorzakend