Zo.. mijn schade hier weer een beetje hersteld. Weten jullie ook even weer hoe mijn meisjes er uit zien!
Ik heb vandaag.. ja.. in dit weer.. 3 uur gewandeld! Koud! Onderweg kwamen we 2 boeren in een weiland tegen waar net toen wij daar liepen een koe ontsnapte.. of wij (= ik en mijn vriendin) even wilden helpen.. uh.. ok.. ging het regelen.. wat andere koeien ware wat onrustig.. zegt mijn vriendin: hier mag je mijn paraplu wel even.. die was knalrood! Dahag! hi, hi, giebel, giebel, toch wel spannend die (voor mij) onvoorspelbare koeien. Maar t is goed gekomen. Verder moest er ergens een weg naar rechtszijn die er echt niet was. En aan een enge man die we in de enige boerderij daar zagen zitten durfde we t niet te vragen (scheiterts) dan maar door de regen met wind 2 km omlopen. Uiteindelijk wel lekker uigewaait. Maar het laatste uur was afzien, en we moesten allebei pissen als n reiger. Dus dat was thuis een run op t toilet! Elena was uit logeren, heerlijk. Lekker met Suzanne en ook nog alleen in bad gezeten. De cursus met Erik hebben we positief afgerond. Het was echt even fijn en we zijn nader tot elkaar gekomen. Het heeft ons weer meer op scherp gezet. Zeker een goede stap geweest. Nu ga ik nog ff snel teruglezen en dan op een oor.
Mooie foto's hoor Joma.. gekkie.. gewoon in je huwelijksnacht posten! SM sterkte deze weken op de 'nare' afdeling. Kikkert jij sterkte met weer gaan werken! En meiske met je kleintje naar de PSZ brengen. He thirza, nog gefeliciteerd met Erik zijn verjaardag! Ow.. gaaaaap sorry meiden, ik moet echt naar bed! Morgen een doopdienst van de dochter van vrienden, daarna mijn broertje op visite, 's avonds nog een vriendin ondersteunen die gaat solliciteren. En natuurlijk veel lachen, genieten en zorgen voor mijn lieve meisjes. Maandag en dinsdag werken, woensdag (als t weer t toelaat) naar de Koningin Julianatoren (ik kreeg een gratis kaartje bij t tanken) en donderdag/vrijdag de meisje uit logeren en gaan Erik en ik de bloemetjes buiten zetten. Leuk week dus! Fijne zondag!
Hoi meiden, Ik ben hier al een tijdje aanwezig op dit forum maar vind nu pas deze pagina van mama's uit februari 2008. Ik ben namelijk op 27/02/2008 bevallen van mijn jongens Cas en Sem. Mag ik met jullie meekletsen? Liefs, Youngmom
Dag young mom, natuurlijk mag dat! No problem. Op dit moment is het verdacht rustig op het forum. Dat is meestal als ik wat plaats . Nee grapje. De ene keer bruist het hier enorm, meestal rond gebeurtenissen, en de andere keer is het hier dus rustig, zoals nu. Je hebt een tweeling, phoe.. respect hoor! Heb je nog meer kinderen? Mag ik vragen hoe ' young' je bent? En even nieuwsgierig, wat doe je in het dagelijksleven? Ik ben moeder van Elena 14-02-2008 en Suzanne, volgende wk 11 maanden oud. Vanaf de zwangersschap van Elena lid van dit forum. Toevallig heb ik net foto's geplaatst, maar ik ben er niet heel trouw in. Dat is net wat je in brengt, hoe actief je wil zijn, etc. Kortom: welkom.
En nu tot de rest: WAAR ZIJN JULLIE???? Zit ik hier trots te wezen op mijn meisjes, krijg ik nauwelijks reactie.. zulk mooi weer was het nou ook weer niet dit weekend!
o, .. lees net dat Young mom zwanger is! Gefeliciteerd! En ik zie dat je het e.e.a. hebt meegemaakt. Phoe heavy. Hoe ben je onder je zwangerschap nu?
Hola! Ik weet niet of ik al gereageerd had op de fotos van Joma? Ze zijn in ieder geval prachtig! Wat zagen jullie er stralend uit. Mom2 wat leuk om eens fotos van jou dametjes te zien. Wat een schattig kaboutertje is Elena en prachtige ogen! Suzanne doet ook al mooie kunstjes zie ik!
Welkom young mom! Poeh 2x een tweeling wooooooooooow leuk hoor maar ook heel intensief! Schrijf gezellig mee!
Welkom Youngmom... Ik had je ook al ergens anders gespot.. en bewonderde toen je onderschrift.. een tweeling en nu weer zwanger van een tweeling toch? ... WOW... dat is nog eens bijzonder... Klets gezellig mee.. tis idd wat rustig nu...maar dat wisselt nogal.. Marijn is geboren op 26 feb 2008.. scheelt dus maar 1 dagje met Cas en Sem.. MOM.. mooie meiden zeg...en een lekker weekje voor de boeg.. heerlijk.. geniet alvast van de bloemetjes die je buiten gaat zetten met hub.. Meiske hoe ist nu?? BONES.. druk aan t verhuizen???? Hier vakantie.. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk...werd om 8.20 wakker.. zonder wekker.. nou das echt een eeuw geleden zeg...whahaha..Nu Anna maar eens uit bed plukken.. die ligt nog steeds te snurken..lekker kind... Vandaag helemaal niks.... Woensdag gaan we naar de spelerij. zie www.despelerij.nl erg leuk voor nieuwsgierige kiddies.. alleen niet voor peuters denk ik.. dus we gaan waarschijnlijk alleen met de oudste twee.. Marijn zit in een egoistische fase... al een tijdje, maar nu is t wel heel erg omdat ie THomas de trein heeft ontdekt.. helemaal geweldigm aar ja.. niemand anders mag er aan zitten..en dat levert geregeld schreeuw partijen op....maar na wat moeilijke dagen kunnen ze inmiddels ook heel leuk met z'n drieen spelen samen met t spoor... zo lief om te zien.. Nou ik smeer m....Anna moet er uit.. anders is mijn dagritme helemaal naar de knoppen!!..
Welkom Youghmom! Klets gezellig mee! En je hebt een tweeling en zwanger van een tweeling lees ik? Heftig maar wel dubbel zo leuk denk ik! Mom2be, je klinkt lekker vrolijk en gelukkig! Wat een leuke foto's van je dames! Verder ben ik weer eens zeef... pfff... en Iris is aan het miepen, zal haar even vermaken... Kom later weer even wat langer!
Goedemorgen, Welkom Youngmom, klets gezellig mee! O Ichy, ik ben een ietsiepietsie jaloers op jou. Lekker vakantie en dan ook nog uitslapen...hebben wij vorige week gehad, maar ik wil nog wel zo'n weekje! Kids waren niet uit bed te krijgen vanochtend Had dus makkelijk tot 8 uur kunnen slapen. Wauw Mom, wat een prachtkids heb je! Ze hebben allebei van die guitige gezichtjes, leuk! Supermummy, moet je deze week al op die andere afdeling gaan werken? Sofie zit heerlijk even tv te kijken nu. Helaas geen Dora (vindt ze helemaal geweldig) maar Bruno en de bananenclub Straks nog een paar boodschapjes halen. Met mij gaat het goed. Heb in het weekend wel een dippie gehad. Oh, Sofie is uitgekeken. Ga even naar de supermarkt.
hallo allemaal welkom youngmom! leuk dat je mee komt kletsen! Gezellig! en 2x een tweeling.. wow!! Ik ben Sizzel.. moeder van Nora (9-2-2008 ) en Daan (2-11-2009) ben hier al actief sinds ik zwanger wilde worden.. dus inmiddels al bijna 4 jaar denk ik zo.. mom.. wow.. wat zijn jouw kids toch 2 spetters.. echt een plaatje.. heerlijk om te zien! oeh.. bones al aan het verhuizen lees ik.. hoop dat alles goed verloopt.. en joma.. whahaha.. trouwfoto's plaatsen in je huwelijksnacht..hihi.. heerlijk. Trouw aan marcel en het forum!!
hier alles goed.. het snottert hier allemaal maar ach.. das maar een kleinigheidje.. net al boodschappen gedaan en het is me toch kooooouuuud... brrrr.. heb de kids de muts sjaal en handschoenen aangedaan.. (of ben ik nu een beetje overbezorgd?? hahah)
ichy.. gingen jij, dwaas, joma en ik nog een keer daten? heb er niets meer over gehoord?? weet jij er iets van?
goedemorgen Welkom Yougmom!klets gezellig mee!!vertel gerust wat over jezelfen vraag maar raak als je wat wilt weten over ons ect... hier relax weekend gehad mocht gister lekker uitslapen van mars kwam er 10.30 uit heerlijk heb gister lekker met Gwen in huispakkie gerommeld , mars is andere tv wezen halen Jeetje wat een joekel maar hij is wel mooi we zijn goed verwend met de kado,s en geld en Gwen ook met haar kado,s die heeft ook nog wat dingen gekregen wel lief! ga zo mars ff uit bed roepen hij mocht nu uitslapen en dan boodschapjes doen
Goedemorgen lieverds... Ik ben jullie niet vergeten hoor, gewoon druk met andere dingen. Vrijdag de bruiloft van m'n broertje gehad. Het was prachtig. Echt. Zo'n super dag gehad. En natuurlijk lekker emo... Snif, m'n kleine broertje... Zij was prachtig en straalde de hele dag. Zo fijn. Ze heeft best al een turbulent leven achter de rug en deze dag was echt helemaal zoals ze zelf wilde. Trouwen in een mooie jurk, in een kasteel. Tessa heeft het bijzonder goed gedaan. In het gemeente huis en in de kerk is ze heel stil geweest. En 's avonds ging het ook prima. Ze wilde natuurlijk niet gaan slapen en dus is ze gewoon wakker gebleven. Om 22u viel ze bij Peter op schoot in slaap. Die heeft ze aan mij gegeven en ze heeft tot half 12 liggen slapen bij mij. Toen is ze even wakker geworden en om half 1 richting huis in de auto in slaap gevallen. Thuis al slapend uigekleed en in bed gelegd. De andere morgen tot half 11 geslapen. Zodra ik wat foto's heb laat ik die natuurlijk zien. Hier foto's gezien van joma, meid, wat waren jullie mooi zeg. Een geslaagde dag gehad zo te zien. Gefeliciteerd! Meiske, ik schrok van jou berichtje. Hoe is het nu? Heb je echt een MK gehad of verlies je wat bloed? Hoest met debie? Nu wil Tessa aandacht. Doei
Ow ja, we zijn natuurlijk druk met verhuizen. 27 nov. gaan we over, maar we gaan voor die tijd vast een paar keer heen en weer met een busje. We zitten dus volop in de dozen. Peter is gisteren met een bus vol heen en weer gereden. Volgend weekend hebben we 2 verjaardagen daar en dus kunnen we ook weer met een auto vol heen en weer. We gaan daar dan voor de 1e keer slapen gewoon op een matras op de grond, maar vind het wel leuk om dat te doen.