Leuk hoor! Elena mag donderdag (poging 2). Ze mag dan ook verkleed komen. Nu weet ik niet of ik haar zal verkleden of haar haar feestkleding aan laat doen...
Hmmm die vriendin die is opgenomen zou om 20u30 bellen.. heeft ze nog niet gedaan.. en ik weet dat het ff niet zo goed gaat. Zal ze de confrontatie uit de weg gaan? Ben benieuwd.
@Wauw die taart is super mooi Meiske!! morgen ben ik er niet Sofie alvast gefeliciteerd hoop dat je morgen een leuke dag heb!
Wauw Suus!! Gefeliciteerd... Zo cool! Als ik het zou gaan doen, zou ik ook een bruiloft willen zoals jij omschrijft!
Ik zou haar haar feestkleding aandoen Mom. Ik hou sowieso niet zo van verkleden hoor Hier hebben ze a.s. vrijdag op school verkleedfeest. Daarna krijgen ze vakantie.
Bij Anna heb ik (kon niet anders) met 7,5 wk 6 kiezen laten trekken.. AUW.. MET veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verdoving.. twas hier kiezen tussen twee kwaaien(?) of ibuprofen.. of verdoving.. Ik was als de dood dat t mis zou gaan.. maar ik kon echt niet anders.. t is allemaal goed gegaan.. wel evne aan je tandarts melden.. en als je er geen last van hebt zou ik het uitstellen!!!... MEISKE ... HERE HERE.. APPLAUS!!!!!.. echt geweldig mooi geworden zeg!!!!!....
op zich had ik het wel naar mijn zin ...de laatste tijd erg rustig en ik wil bezig zijn en mijn creativiteit uit kunnen oefenen en dat ging daar haast niet qwa klanten...en daar wel en kan daar nog hoger opwerken ben nu al topstyliste ..en werk in de salon waar ik nu werk zelfstandig en bij mijn vorige werk waar ik 8,5 jr gewerkt heb ben ik ook een langer dan een half jaar vervangend bedrijfsleidster , salonmanager ,geweest ivm ziekte..waar ik nu wil gaan werken gaan over een maand nieuw filiaal openen in dorpje naast ons en ze was blij met mijn cv en zou dat allemaal zeker bespreekbaar maken en was erg enthousiast..dus we zullen zien wat de toekomst ons brengt ..wordt alleen wel 3 dagen dan ipv 2 dagen iemand voor 2 dagen nemen ze niet aan , nou dan maar 3 dagen hoor..nog 1 jaar gaat gwen toch ook naar school ..dus zo beetje uitleg hoe of wat snap ie het
@niekyn thanks en super om te horen dat jesper zon mooie dag gehad heeft @meiske super geluk die taart @tandarts heb het net met mijn vriend besproken en ik ga het uitstellen tot minstens 13 weken en dan overleg ik het wel even met mijn vk kan het altijd nog gedaan worden
Zo, dat klinkt inderdaad goed. Thnks voor je antwoord. Dan kijk je zeker ook altijd dat hoe manage je een salon programma!
Ze is opgenomen ivm een drugsverslaving. Ze heeft overigens gebeld en het voelt nu allemaal niet zo voor haar, maar ze is een topper. Heeft het zwaar, maar maakt de goede keuzes. Ik ben blij.
Ik ga lekker aan de warme melk en dan met en pittenzakkie op bed. Meiske nog succes met de voorbereiding en heel veel plezier morgen!
Mom,wat goed van jouw vriendin. Duimen dat het goed blijft gaan. Meiske, wat een super mooie taart! En wat sneu zo'n klein meissie dat zo moet huilen,maar tis niet zo'n fijn geluid. Jesper ook jarig geweest....ach jeetje, helemaal gemist. Alsnog van harte gefeliciteerd! Joma,da's idd een gesmeer, hopelijk is de jeuk snel weg, want er is niets zo irritant als jeuk. Succes morgen! Ichy, 6 kiezen.....oh zeg, kippevel springt me op de armen. Wat moet dat een pijn hebben gedaan, omdanks de verdoving. Hoezo in 1 keer 6 dan. Viv, als je het kunt volhouden dan zou ik wachten en anders even goed overleggen met tandarts/vk. Meiden,ik ga naar bed....ben moeoeoeoeoe. Slaap lekker en tot morgen!
Goedemorgen! De jarige jet ligt gewoon nog te slapen Kas is als een bezetene nog snel een tekening voor haar aan het kleuren, zo lief! De rest ligt ook nog te snurken.