Wauw, wat is je taart goed gelukt Meiske! Ik mag er vrijdag mee aan de slag... En je hebt ook gewoon een stapeltaart gemaakt hè?! Briljant! Joma, super van je nieuwe baan... Klinkt goed die vooruitzichten! Mom, wat een heerlijke meiden hebben jullie! En je bent zelf ook een lekker ding in je badjas! Ik heb vandaag een avondtraining, groep met studenten... Ook wel eens lekker zo 's morgens thuis aanrommelen!
Ooooh Sofie, wat ben je moooooi! Wat een leuke outfit, ben dol op die stijl... en het cadeaupapier is ook helemaal te gek (houd van details )!
Spannende dag vandaag Joma! Succes en veel plezier!! Lekker hoor Wen, een ochtendje rommelen Ben je dan vanavond laat klaar? Ik heb niet zo best geslapen vannacht. Om een uur of 2 hoorde ik een auto-alarm afgaan (en nee, Sofie lag gewoon in haar bedje te slapen) Niemand die dat ding uit ging zetten. Duurde echt meer dan een uur. Kas was er ook wakker van geworden. Intussen was ik te wakker om weer in slaap te vallen. Vanochtend is het lekker rustig. Vanmiddag en vanavond komt er visite. Gezellig hoor, maar wat zal ik blij zijn als het 23 uur is
Ik zit aan deze outfit voor Fenne te denken, maar volgens mij is jurkje er ook in roze en nu twijfel ik...
Ik werk vandaag van 12 tot 21:30 uur... geef dan een avondtraining van 17 tot 21 uur... vandaag staat communicatie op het programma.
Leuke jurk! Hmmm blauw of roze. Idd een moeilijke keuze. Wat zal Fenne het leukst vinden? Best wel een lange dag voor de boeg dan Wen.
Oh jee, ze vond haar kleren stom, das ook wat! Heb dat ook al eens gehad met Fenne, al is dat helemaal over als ze het eenmaal aan heeft... volgens mij is het dan gewoon het nieuwe/de verandering waar ze zich even overheen moeten zetten... Sofie, je verjaardagskleren zijn super mooi... je bent net een prinsjesje (of een ballerina, wat vindt ze leuker om te horen?)... staat je heel erg leuk!!
Sofie,van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! Ik wens jou een hele fijne dag! En je ziet er werkelijk prachtig uit. Wen, het tweede setje vind ik leuker! Vandaag even bellen om zaken voor de bruiloft te regelen.
Sofie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hele fijne dag vandaag en wat heb je mooie kleren aan! Meiske, succes met de drukte vandaag Wen, ik vind het 2e setje ook leuker, past ook beter bij Fenne vind ik. En als je toch het jurkje kiest, zou ik hem in het blauw doen ipv roze. Vind dat net even wat stoerderderder. Ik heb ook zooooo'n leuk setje gezien van Mim Pi, mja.. geen verjaardag meer in het vooruitzicht dus ook geen excuus om veel geld uit te geven aan een mooi setje Timme begon om kwart over 4 te spoken, tss.. Een half uur aangekeken en toen bij ons in bed genomen. Na wat morren is hij heerlijk in slaap gevallen (met z'n koppie tegen me aan.. gussie) tot Lune wakker werd om 7u. We gaan zo naar het kdv met z'n vieren, intakegesprek voor Timme. IK WIL NIET!!!
Oe, ik moet nog even meekuppen. Jeroen en Lune zijn even naar de wuper en Timme doet nog een schoonheidsslaapje. Hm, ik loop ook nog in m'n sjompie kloffie, ook maar es omkleden dus.