Haha, grappige Sofie Nog even Meiske, heb je het huis weer leeg Dus is niet gek he, dat ik dat raar vond van die man. Jeroen en ik vonden het allebei niet zo fijn hoor, keken elkaar ook echt even aan toen hij weg was en dachten allebei hetzelfde. Ik ben er in elk geval verdacht op nu. Timme ligt nog even uit de buiken in de wipstoel na een bordje pap en Lune zit voor de tv mr. Bean te kijken. Zo eerst Timme in de pyama, slaapzak en naar bed en daarna Lune erachteraan. Kan ik met de pootjes omhoog
Wauw Sofie, wat zie er mooi uit! Je lijkt wel jarig Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, was de taart van mama lekker? Hij zag er uit voor een dikke 10! Iew Maja, wat een griezel die man van de garage. Al is hij de onschuld zelve, dan zeg je toch nog niet van dat soort rare dingen? Balen dat het solliciteren nog niet lukt. Wacht maar, over 2 jaar zitten ze te springen en kun je dikke eisen gaan stellen! Van harte Joma! Ik hoop dat je eruit komt het salaris, zou toch lekker zijn als je meer gaat verdienen? Mooie Fenne wordt weer mooi aangekleed door Wen? Oh nee, toch niet. Ze moet het met oude zooi doen, tgggg... Morgen is Juul harig, maar niet tegen haar zeggen hoor! We vieren het zaterdag pas en om het leven lekker simpel te houden, slaan we morgen maar over. Koos en ik moeten allebei werken en dat betekent om 6u opstaan en opschieten.
Gefeliciteerd joma! Is het ook vlak bij huis? Maja, toen ik je verhaal las, en ik was nog niet eens klaar met lezen had ik gelijk zoiets van Alleen je voorgevoel zegt al genoeg dus.
Julia!!! Je bent morgen jarig! *roept heel hard* Wij vieren het ook zaterdag, maar ze is maandag pas jarig. Weet nog niet hoe ik dat ga uitleggen. Zaterdag komt de hele bups en maandag gaan we met z'n 3jes naar de dierentuin. Dan komen 's morgens opa en oma even koffie drinken.
Debie, al bijna uit de troep? Heb je foto's? Ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet. Typen jullie ook vaak 'hoer' als je 'hoe' wilt typen
Ow en maja, dat ballorig doen we echt binnenkort hoor. Maar ik zou alleen niet weten wanneer. Ga na maandag weer eens wat dingen plannen. Maar ik heb het komende weken zo druk met verven. Vind het erg leuk om het te doen en ik wil het ook allemaal zelf doen, maar dan moet ik gewoon maar even acepteren dat het allemaal wat langer gaat duren. Maar misschien heb ik nog iemand die voor me kan komen schuren. Scheel al een hoop werk. Kan ik zo met de roller er overheen.
heb al zo vaak moeten wijzigen omdat ik hoer typte Nee, aardige zooit nog, willen het weekend boven gaan slapen maar dan moet er nog een hoekje behangen worden maar dat doet mijn pa de week daarop en willen nog nieuwe gordijnen maar nog niets gevonden zal als de bedden er staan ff foto's maken. dan wil ik de voorzolder afmaken, denk dat daar nog weekje avond werk inzit en dan de nieuwe kamer voor esmee en dan nog de babykamer. Pfff klinkt veel en lang, wil eigenlijk met 30 weken klaar zijn maar als ik het zo zie staan heb ik aardig mijn twijfels of dat wel lukt
SOPHIE nog van harte gefeliciteerd!!! Wat zag je er mooi uit vandaag! Joma, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Leuk hoor! Denk je dat je qua salaris er nog wat uit kan slepen? @mim-pi.. super leuke kleding inderdaad. Debie.. tjonge wat een werk nog zeg. Succes! Hoe is het met je nachten nu? @Anouk1.. mocht je het lezen.. van harte met je dochter haar 3e jaar!
Maja, bijzonder verhaal ja van die garage houder. Als hij echt iets geks zou willen zou hij dat toch niet zo openbaar in jullie aanwezigheid doen?? Er bestaan veel rare, ontactische oudere mensen vind ik (of is hij nog niet zo oud?) Hier liep ik met Elena eens door het winkelcentrum toen een ouder kerel zoen-geluidjes naar haar ging maken. Te ranzig gewoon. Hij liep ook nog met zijn vrouw. Of misschien is dat maar gelukkig, dat doe je toch niet? En ik zal ook nooit een oudere vrouw vergeten die ons gewoon achtervolgde in de bouwmarkt om maar steeds ' per ongeluk' ons tegen te komen om in Elena haar wangetjes te knijpen. Daar hou ik ook echt niet van, heb me toen echt in moeten houden. Dacht als ik nu mijn mond open doe komt er iets heel onaardigs uit.
Best lastig soms, maar als iemand aanbied om te helpen vind ik het toch wel goed, denk ik Die mag dan schuren en gaatjes stoppen Dan verft ik zelf wel. Haha. Maar het scheelt dat ik het ook leuk vind om te doen.
Pfft Debie, hoelang ga je dat nog vol houden! Straks met nog een baby erbij. Ik hoop zo voor jullie dat dit kereltje lekker rustig is. Het kan! M'n zus heeft 3 drukke kinderen (jongens) en het jongste meisje (van november) is zo'n rustige lieve baby. Die slaapt, lacht en drinkt. De BV gaat ook super goed. Het is voor m'n zus echt een makkie een 4e kind erbij.
Waar ik vandaag proef heb gewerkt krimpen aan den ijssel, werkt een superleuke bedrijfsleidster die het daar heb opgezet nu 1,5 jaar ze gaan nu dorpje verder lekkerkerk 18 maart een nieuw filiaal openen waar ik ga werken en zei gaat daar beginnen als bedrijfsleidster ,maar dan moet ze weer terug naar krimpen en dan zoeken ze voor het nieuwe filiaal iemand die dat gaat leiden ....en zien ze mij wel zitten..ook door mijn ervaringen als vervangend bedrijfsleidster ect... leuk vooruitzicht toch!!
Maja inderdaad wel raar van die vent om dat soort dingen te zeggen. Ik zou er niet direct iets achter zoeken eerlijk gezegd. Er zijn echt domme mensen die dat soort rare dingen zeggen zonder dat ze er bij nadenken. Maar ik zou wel extra alert zijn en natuurlijk nooit met zo iemand alleen laten. Joma gefeliciteerd met je nieuwe baan! Cool zeg. klinkt goed allemaal. Had je het nog niet over loon gehad ??