Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee daar gaan we vrijdag over praten..met de grote baas zegmaar zij gaat niet over zulke dingen;)maar werken gewoon volgens het cao dus kan er alleen vorruit op gaan

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ga ff douche en optijd naar bed,... morgen werken en 6 uur op ..nog ffies hoef ik niet meer zo vroeg..

doegggg

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    SOFIE!@!!!!.. ook hier van harte met je 3e verjaardag.. je ziet(zag) er idd prachtig uit!!!!!....

SUUS.. toendertijd had ik al een deel een plaatje.. maar moest volledige prothese boven..(waardeloos gebit).. die was al klaar, maar toen was ik zwanger.. had de afspraak bij de kaakchirurg en anesthesist al staan, maar die wilden uiteraard niets doen tot na de zwangerschap..(het zou onder algehele narcose gebueren).. prima.. dan tillen we het over de zw.schap heen.. Tssss en toen kreeg ik pijn.. veel pijn.. dus uiteindelijk toch maar de tandarts gebeld.. kon direct terrecht en hij heeft ze toenonder plaatselijke verdoving getrokken en meteen prothese geplaatst.. erg jong, maar ik ben er zoooooooo blij mee.. ik had echt altijd pijn, wel 100 wortelkanaalbehandelingen gehad..(beetje overdreven natuurlijk, maar goed..).. t brokkelde allemaal af.. hoe meer en harder ik poetste hoe erger het leek te worden.. ik had gewoon geen glazuur dat de boel beschermde.. mijn pa had dit ook niet en had al heel jong een kunstklappert!!.. i kdus ook.. helaas, maar je ziet er echt niets van..dmv foto's lijkt t sprekend op mijn eigen gebit.. heel handig.. wilde eigenlijk wel zo'n filmsterren gebit, maar ja.. dat zou natuurlijk meteen opvallen en dan weet iedereen dat t nep is.. dat hoefde van mij nu ook weer niet..whahaha.. t heeft even flink pijn gedaan, maar nu merk ik er niets meer van hoor.. Heb wel mijn grootste angst moeten overwinnen.. !!

euh.. SETJE kleding van WEN.. ik vind die 2e juist niet zo mooi.. en zou voor de eerste gaan..maar dan zonder die schoentjes.. vind dat dan weer echt geen combi.. maar goed....

de stijl vind ik wel echt super leuk..

euh.. MAJA.. ieuw.. wat een verhaal...ik zou ook idd op mijn hoede zijn vanaf nu zeg.. bah!!..

euh..

BONES..en DEBIE.. in de verbouwing.. wil graag verbouwen hier, maar wil geen rotzooi.. geen handige combi he.. ik wil dan de bouwvakker de sleutel geven.. en dan zelf in een bungalow gaan zitten.. lijkt me prima deal..RESPECT dus..
    en BONES.. ik duim nog steeds!!!!...theeft bij viv ook geholpen.. dat duimen van ons...;)

en toen wist ik t niet meer...

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    OH JA.. Joma.. GEFELICITEERD MET JE NIEUWE BAAN!!!!!!!!!!!!

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Joma gefeliciteerd met je nieuwe baan. Super zeg! Ook lekker dichtbij huis:)

Debie nog steeds gebroken nachten. Pfff, respect!

Boney, leuk zeg om op Tessa's verjaardag naar de dierentuin te gaan! Neemt Peter altijd vrij op haar verjaardag?

Allemaal bedankt voor de felicitaties:) Sofie heeft een reuze verjaardag gehad. Bij iedereen die binnen kwam sprong ze voor de voeten om heel vrolijk te zeggen: ik ben jarig!
    Om 21 uur heb ik haar op bed gelegd, maar mevrouw had nog wel even door willen feesten:D Morgen moet ze er gewoon weer vroeg uit om mee naar school te gaan. Ze is heel erg verwend met allemaal leuke cadeautjes.
    En wat een feest, volgende maand mogen we het gewoon nog een keer doen;) Dan is Eva jarig.

Nu ga ik lekker naar bed. Trusten!

6. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Sofie nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad!!

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ben ik de eerste die Julia mag feliciteren?

Gefeliciteerd met je 3de verjaardag lieve Juul!!

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    julia gefeliciteerddddd ook alweer 3 jaar!fijne dag

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    dikke letters wilde niet lukken op mobiel ..haha maar net zo gemeend

10. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Als je het maar stiekem doet. Juul denkt nl dat ze zaterdag pas jarig is:D

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat een rust hier nog...trouwens hier op het werk ook grrrrr

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    haha mooi is dat dat je dat nu nog gewoon kan doen of ze op een andere dag jarig zijn

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Haha Mrijn, hier is Fenne zondag jarig, maar eigenlijk pas woensdag... We gaan op dag zelf nog wel iets leuks doen, dierentuin ofzo... Maar weet niet of ik dan ook ga zeggen dat ze jarig is, beete verwarrend nog inderdaad!

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Roept heel zachtjes: Julia, gefeliciteerd! En een fijne dag zaterdag.

Wen, hier precies het zelfde. Ze is maandag jarig maar we vieren het zaterdag. We gaan maandag met z'n 3jes naar de dierentuin. Weet ook nog niet wat ik ga zeggen. Dat laat ik aan Peter de pedagoog over ;) Maar ik denk dat we gewoon uitleggen hoe het zit en dat ze dat best al snapt.

Is het ook zulk stralend weer bij jullie? Ik zit even aan de koffie, Tessa zit lekker te kleuren en te knippen en daarna gaan we naar het tuincentrum. Viooltjes halen voor in de tuin.

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    het is al een paar dagen heerlijk weer zo mag het wel blijven en dan naar het voorjaar en zomer toe steeds wat warmer..boontje ik heb ook al viooltjes gepoot gezellig hoor krijg echt weer overal zin in

16. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Als wij iets leuks hadden kunnen gaan doen, had ik het ook gezegd hoor. helaas moesten we werken en dat betekent dat Koos al om half 4 de deur uit moet en ik om 6 uur... Het is wel heel raar om je kind zo te bedriegen vooral toen ze zei :"mam, wat zie je er mooi uit. Het lijkt wel een feestjurk"...

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Julia, van harte gefeliciteerd met jou verjaardag!

Arm kind, wordt zo voor de gek gehouden:D Alsof sinterklaas nog niet genoeg is.. tss..

Bij Lune hebben we het ook een dag eerder gevierd en idd gezegd dat ze toen jarig was. De dag zelf gingen we wat leuks doen 'omdat je gisteren jarig bent geweest en nu nog een beetje'. Vond ze prima, geen lastige vragen gehad:D

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier ook straaalend weer, lekker zeg:) Ik moet van alles in huis doen, ondanks de beurt van Bep maandag. Maar dat ga ik nu dus niet doen he, Timme en ik gaan lekker wandelen straks.

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hee, Timme is ook half jarig vandaag:)
    Wil iemand mij vertellen waar de tijd blijft?:( Het gaat bizar snel voorbij allemaal..

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Nou julia.. bijna gefeliciteerd dan maar ;)

Pffff ik ben wel klaar met die griep hoor. Alleen de griep nog niet met mij :(.

Vanmorgen heeft Elena haar verjaardag gevierd op de speelzaal. Ze wilde niet haar feestkleding aan, maar ging als Steven Stil van Piet Piraat ;):). Ach ja. Iedereen was verkleed, dus het was wel leuk voor dr dat zij ook verkleed was. Ze wist zich geen houding te geven met al die aandacht en stond zo stijf als een plank op die stoel :D.

Suzanne heb ik maar even voor Nijntje gezet. Die is he-le-maal nijntje fan en blijft maar nijntje roepen, klappen en naar de tv wijzen, super schattig.

Deel Deze Pagina