Nou Timme.. jij gefeliciteerd met je halve verjaardag! Erik ging gister trots vertellen wat hij allemaal in het huishouden had gedaan. Toen zei hij.. en ik heb nog wat gedaan, kijk maar naar buiten. En ik kijken, kijken, kijken, zag het echt niet. Blijkt dat hij de ramen had gelapt! Ha, ha! Ongelofelijk, dat ik dat mag meemaken, super he!
Ik ben jullie schandalig aan het verwaarlozen!! Iedereen die al jarig is geweest en ik gemist heb: gefeliciteerd!!! Hopelijk hebben jullie een super dag gehad
het is al een paar dagen heerlijk weer zo mag het wel blijven en dan naar het voorjaar en zomer toe steeds wat warmer..boontje ik heb ook al viooltjes gepoot gezellig hoor krijg echt weer overal zin in
hey! Ja hoor, alleen erg druk! Bedrijfje begint lekker te lopen. Finn is super lief!! Alleen Nore huilt heel veel en slaapt bijna niet overdag dus dat maakt het behoorlijk zwaar
Julia van harte gefeliciteerd. Hier hebben we de verjaardag van ilse ook een dag eerder geviert, heeft ze toch niet door. Toen buurman zei gefeliciteerd op haar echte verjaardag antwoorde ze dat ze niet jarig was, dat was gister, haha
Ik zit hier met 2 zwaarverkouden kinderen en sanne die heeft haar hele bips kapot, het is niet de vraag OF het haar zeer doet, maar meer hoeveel. erg zielig allemaal....
Nienkyn zielig van haar billetjes echt van de verkoudheid hoor je vaker meer dan dik in de sudocreme kan je niet doen.. Zo dag zit er al bijna op gelukkig.... Morgen afhandelingsgesprek voor het nieuwe werk en dan zaterdag denk vertellen hier dat ik hun gaat verlaten..wil eerst nieuwe contract tekenen voor ik oude weggooi he...zullen ze wel zeer verbaasd zijn....
Zoooo, we hebben heerlijk gewandeld net. Moest nog naar de apotheek, is een eind lopen maar met dit weer alleen maar lekker. We zijn ruim een uur onderweg geweest haha. Thuis nog even snel gestofzuigd en de wc schoongemaakt. Straks Timme nog even naar bed en dan de keuken opruimen en soep maken. Ik word nog wel een echte huismoeder (maar heb wel 3 sollicitatiebrieven liggen die bijna klaar zijn om op de bus te gaan..) Nieky, wat zielig voor je meisje! Idd, sudocreme en even geen billendoekjes gebruiken, of nawassen met een washandje met alleen water. Helpt hier meestal goed. Debora, klinkt pittig bij jou.. Trek je het allemaal wel een beetje?
Oeee, ik kreeg net de tip dat er een tijdelijke functie vrij komt bij de gemeente hier. Is ondersteuning op personeelszaken, voor 18u per week. Heb het uitzendbureau gebeld en ze hebben m'n CV naar de gemeente gemaild. Er staan alleen al gesprekken gepland voor woensdag, met een beetje geluk mag ik er nog bij. Hoop het zo! Dit is geen droombaan natuurlijk maar ik hoorde dat er meerdere functies vrijkomen bij dezelfde gemeente per april.. Dus als ik eenmaal binnen ben.. Oeff.. hoop het zo.. Ik ben broccolisoep aan het maken. Is Lune ook dol op. Lekker broodjes en knakworstjes erbij
Nienkyn zielig van haar billetjes echt van de verkoudheid hoor je vaker meer dan dik in de sudocreme kan je niet doen.. Zo dag zit er al bijna op gelukkig.... Morgen afhandelingsgesprek voor het nieuwe werk en dan zaterdag denk vertellen hier dat ik hun gaat verlaten..wil eerst nieuwe contract tekenen voor ik oude weggooi he...zullen ze wel zeer verbaasd zijn....
Ik lees 2x hetzelfde bericht van Joma, met grote tussenstop, nou ja. @MAJA.. ik zal ovor je duimen! Meisjes liggen op bed, maar Elena vindt dat ze honger heeft. Honger betekend hier: ik heb trek in snoepjes , dus daar trappen we helaas niet in. Man ik ben helemaal kapot. Vandaag nog half ziek en druk geweest met de meiskes. Verder dan ook niks gedaan. Morgen zou ik een dagje hebben zonder de meisjes, want Erik moet werken in de buurt van waar zijn ouders wonen. Alleen Elena is nog niet fit. En omdat we van het weekend nu haar 2 feestjes gepland hebben staan ben ik bang dat als ze naar opa en oma gaat, wat haar toch altijd energie kost, in combi met de feestjes ze na het weekend zo weer ziek is. We zijn al een maand met haar bezig en ik begin het aardig zat te worden. Dus wil ik geen risico nemen. Wel jammer voor opa en oma, het was oorspronkelijk een logeerpartij en ze wilden het nog heel graag voordat ze op vakantie zouden gaan. Dus dat maakt dat ik de hele tijd toch blijf twijfelen.. wel doen.. niet doen..
Lianda, hoe ging het gesprek met de consulent, heeft het wat opgeleverd? Debie, fijn dat je zaak loopt! Best goed in deze tijden! Ichtus, hoe is het met jouw'n zaken?
Julia gefeliciteerd met je verjaardag! Tsss, het is ook wat dat je mama en papa je voor de gek houden Nienkyn, wat zielig van de kapotte billetjes van Sanne. Maja, ik hoop zo voor je dat je op gesprek mag bij de gemeente! Mom, ik zou geen risico nemen en Elena lekker thuis houden. Ik had een slechte start van de dag vandaag. Gisteren had ik vergeten de wekker te zetten. Ik werd iets na half 8 wakker. De kinderen lagen na de drukke dag van gisteren allemaal nog te slapen. Dus snel iedereen wakker gemaakt, op de automatische piloot aangekleed en eten klaargemaakt. En om kwart over 8 ging iedereen netjes aangekleed, gewassen, gegeten, met gekamde haren, de deur uit
Mom, wat balen dat je nog niet fit bent.. Ik zou Elena ook thuis houden, is niet anders. Straks is ze idd weer ziek terwijl ze nu even kan aansterken. Is multivitamines en echinaforce een idee voor wat extra weerstand voor haar? Knap dat je iedereen op tijd de deur uit had na je verslaap-actie Meiske Maar je hebt dan wel lekker een poos geslapen dus, da's het voordeel Ik heb net gedoucht(?), Jeroen heeft een voor een de kindjes bij me gebracht dus die zijn ook wel lekker schoon. Daarna hun bed in en Jeroen is aan het hardlopen. Ik kijk gtst en wil vroeg op bed denk ik.