@maja duim, duim, duim, duim, duim...... @mijn sanne's bipsje... jullie zullen het niet geloven, maar ik kreeg van meerdere personen het advies om MAIZENA op haar bips te gooien, een lekkere dikke laag, en dan zou het als sneeuw onder de zon verdwijnen.... dus mevrouw heeft nu een maizena kont... haha ben benieuwd.... ik gebruik normaal al bepanthen, jesper heeft een zeer gevoelige huid en reageert totaal niet op sudo creme.... maar het is nog een optie om achter de hand te houden. Dametje ligt nu lekker in bed, ik hoop dat ze lekker slaapt en dat ze weer lang wacht met de grote boodschap in haar luier....
Maizena, nooit gehoord dat dat zou kunnen helpen. Maar wie weet! Ik hoop het wel voor haar! Ik ga zo widm kijken met Stijn.
hohoi @mom ja dat klopt had hem met mobiel verzonden en toe keek ik weer na die poos en toen ging die nog een keer haha @meiske dat was haasten...leuke foto,s ze straalt helemaal!! @Nienkyn ja maizena schijnt goed te werken hoor..nog nooit gebruikt gwen heeft nog nooit kapotte billen gehad gelukkig! maar schijnt te werken hoop goede resultaten gehoord..dus ben benieuwd
Niks verklappen hoor! Ik moet nog gaan kijken. Wilde boven aan de slag, had vanmiddag alles klaar gezet, bouwlamp gekocht, doet de bouwlamp het niet :x Jemig zeg, ben er gewoon pissig van.
Helloow allemaal, Julia,van harte gefeliciteerd hoor meissie. Maar jouw echte feestje komt nog! Leuke foto's van Sofie zeg. Mooi, met zo'n ingespannen koppie het kadootje openen. Ichy, jeetje wat een pech met jouw gebit. Maar herken het wel hoor. Laatste 3 jaar is het redelijk stabiel,maar daarvoor brokkelde de een na de ander af en poetste me idd suf. Wat fijn dat je er zoveel profijt van hebt en met een goed gebit van tegenwoordig kun je het verschil niet meer zien. Joma, proficiat meid,met jouw nieuwe baan. Las nog even het verhaal van Maja. Vind dat altijd zulke moeilijk zaken, het kan onbenulligheid van die man zijn, maar dan nog vind ik het niet gepast. Hoe dan ook zou ik er idd alert op zijn,maar je zou Lune toch niet zonder jullie mee laten gaan. Euhm, ben ut weer kwiet..... Nouja,hier moe....maar mag nog niet slapen, want de belastingadviseuse komt zo. Bah, niet zo'n zin in. Hopelijk is ze snel klaar.
DEbora.. fijn je even te lezen.. lastig dat Nore zo huilt.. misschien naar de osteopaat een keer??? wie weet zit er wat klem.. ik roep maar wat.. en wat goed dat je bedrijfje begint te lopen zeg!!!... You go girl JULIA...... Van harte meid.. ik zal je zaterdag (als ik het niet vergeet) nog echt feliciteren... MOM.. hier ligg'n de zak'n op op z'n gat!!.. en dat geeft helemaal niks.. BETERSCHAP.. en lastig zo met Elena.. sja.. ik zou ook even niet weten wat ik zou doen.. zou t morgen bekijken hoe ze zelf is.. kan ook zo zijn natuurlijk dat ze er juist van opknapt.. en jij ook!!.. JOMA.. succes meid nog een paar dagen.. dan is t officieel.. zie je op tegen t zeggen dat je weggaat?? SOFIE.. leuke foto's zeg.. en MEISKE..whhaha.. je verslapen.. ik sta altijd om 6.45 op, maar maak de kids pas om 7.30 wakker.. ik wil eerst zelf wakker worden.. rustig met koffie zonder herrie.. als ik dan klaar ben maak ik heb wakker en zijn we allemaal om 8u klaar!..ik heb dan ook rappe eters en kleren liggen dan ook klaar.. Lisa en Jur doen t zelf.. ik kleed Marijn aan.. maar ja.. tis inmiddels routine zo.. en als ik al even wakker ben gaat t ook rap.. en t gebeurd ook wel s dat ze zelf al eerder dan half 8 naar beneden komen hoor.. euh... ik zag SUUS nog en MAJA natuurlijk en BONES.. maar weet niet meer wat ik nu wilde zeggen... nou ja.. tis laat en ik ga naar bed.. Oh bij cb geweest met ANNA.. ze weegt nu 8161gram en is 73,5 cm.. ukje.. vroeg die muts of ze al stond en langs de tafel liep.. toen ik haar op de grond zette rende ze meteen naar de bal en ik kon haar vertellen dat ik haar regelmatig halverwege trap weg kan plukken.. of ze al praatte.. tssss.. bal, papa, mama, oma, dicht, open, die, daar, lamp, uit, aan, mee, nee/ja (die twee draait ze allean altijd om??)..woef (is een hondje waar ze mee slaapt) auw, mauw, poes, lisa, lila (jurian, komt omdat Marijn Lilam zegt)), anna, dikkuh (drinken), jas (alle kleren zijn JAS zo ook mijn erotische string waar ze laatst met veel trots door de kamer liep, met t ding op dr hoofd!!..), fes (fles), Bapuh (slapen) , Lala/Po, Bah, Hallo.. een boel dus.. Ze zegt t echt heel duidelijk.. en elke dag komen er weer nieuwe woordjes bij..ik verbaas me hier echt enorm over.. zelfs jur was niet zo rap.. bij t cb liep ze naar de deur en zegt ze ineens duh dicht.. je had haar en ook mijn gezicht moeten zien..whahha.. Nou genoeg opgeschept over mijn krummel... nog even opscheppen over mijn andere kroost.. We hebben eindelijk een middel gevonden om jur te motiveren om beter zijn best te doen op school.. hij kan t namelijk wel, maar ziet er simpel het nut er niet van in.. een 6 is een voldoende en een 10 ook.. voor een 6 hoeft ie minder te doen dus is dat beter.. Nu krijgt ie bij elke 10 die hij haalt 50 cent extra zakgeld.. en binnen 3 weken heeft ie 1 10 en 3 10+-en binnen gehaald.. en vandaag een 9.. Zo doet ie dus wel zijn best.. whaha.. hij mag best weten dat hard werken beloond wordt.. en dat als je iets wilt bereiken dat je er dan ook iets voor moet doen.. hij is nogal money minded.. is er dol op (wie niet).. en dus kreeg ie voor zijn eerste 10 een extraatje.. toen hij daarna zei.. dan wil ik voor elke 10 iets extra's hebben we dit afgesproken.. Ik ben er voor nu erg tevreden mee.. en hij is zoo blij met de veren die hij van ons krijgt.. ik hemel m dan ook helemaal op.. Toen ie vandaag met een 9 binnenkwam vroeg ie of ik wel blij was..(hmmm dit gaat de verkeerde kant op dacht ik nog) Dus uiteraard verteld dat ik ontzettend blij en trots ben op mijn bolleboos en zijn prachtige hoge cijfers en dat ik echt niet van m verwacht dat ie altijd alleen maar 10-en haalt, maar dat wij het belangrijk vinden dat ie altijd zijn uiterste best doet.. als ie dan met een 6 thuis komt ben ik net zo trots.. dit heeft ie volgens mij wel begrepen... Lisa doet t ook geweldig.. en Marijn.. sja.. die klimt eindelijk..(langzaam) uit zijn moeilijke periode.. we merken dat ie ouder wordt en ook sociaal veranderd.. heerlijk vooruitzicht dus.. Ik kan echt weer ontzettend van m genieten (en er zijn echt momenten geweest dat ik heel moeilijk vond).. zo intens schaterlachen kan ie.. of me helemaal plat knuffelen.. hij praat ook ineens veel beter en je merkt dat ie ook ineens veel meer begrijpt.. heerlijk.. en nu ga ik echt naar bed... koes koes
pffff weer elk half uur een huilend meisje en Ilse die om 5:15 klaarwakker was. Ik wil slaaaaaaaaaaapen
ichtus, wat heerlijk je weer lekker positief te lezen op de vroege morgen. En wat geweldig van Anna bij het CB. Haha! En ben blij te lezen dat het met Marijn beter gaat. Gelukkig maar.
Ach Debie... Kom een weekendje hier heen, zorg ik voor je kids, kun jij slapen En overdag slapen wil natuurlijk ook niet. En dan ook nog zwanger en dus veel meer moe dan anders. Ik heb echt met je te doen. Ik wil je allerlei adviezen geven, maar ik denk dat je al van alles hebt geprobeerd om ze door te laten slapen.
Goedemorgen, Vanochtend gelukkig opgestaan zonder te stressen. Heerlijk om alles "op je gemakkie" te kunnen doen. Ik sta rond 7 uur op (meestal roept Kas me wakker) en heb voor de zekerheid de wekker 7.15 staan. Dan halen we het allemaal makkelijk. Vanochtend is het verkleedfeest op school. Sjonge, wat hadden ze er zin in. Stijn is verkleed als boef, Eva als prinses en Kas als ninja. Geweldig om die koppies te zien! In de klas mogen ze dan een voor een gaan staan om bewonderd te worden door de rest Ichtus, wat heerlijk om zo op te scheppen op het cb Ze zegt echt al veel woordjes zeg! En Jur heeft nu ook helemaal door hoe het werkt. Super hoor, dat hij nu zijn best weer doet! Fijn dat Marijn ook weer lekker in zijn velletje zit. Dan is het genieten van je kinderen hè! Timme al naar het kdv? Kleine ukkies worden te snel groot Maja! Succes volgende week. Debie nog steeds slapeloze nachten. Kunnen de meiden niet een nachtje ergens gaan logeren, zodat jij een beetje kunt bijtanken?
gekke is dat het nu twee nachten knudde gaat en daarvoor 2 nachten doorgeslapen, snap er de ballen van
Debie, wat is jullie 'ritueel' 's nachts? Halen jullie ze uit bed? Wat willen ze eignelijk? Alleen maar knuffelen, hebben ze dorst?