Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Debie wat een nachten joh! Ik vind dat vooral Ilse op deze leeftijd toch wel mag gaan doorslapen. Het lijkt me echt heel heel heeeeeeeeeel zwaar hoe jou nachten zijn en ook nog een baby straks. Ik heb voor de rest geen tips hoor, ik neem mijn kids ook gewoon bij mijn in bed en ben niet consequent :)

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga maar eens even wat doen. Krijg vanaf vanmiddag tot zondagavond loge's over de vloer. 8 mensen en 2 kinderen! Vannacht 4 en morgennacht rest. Wel gezellig hoor, maar die moeten natuurlijk wel stofvrij kunnen slapen douchen.
    Het probleem is alleen dat het onmogelijk is om het stofvrij te krijgen. Zolang er nog geen verf op de muur zit en er nog geen laminaat op de grond ligt blijf je het stof door het hele huis lopen. Van dat stroeve verbouwingsstof. Bah...
    Daarom ga ik me ook niet uitsloven. Ik ga de vloer stofzuigen en dweilen en dan vind ik het wel best.

Daarna nog even wat boodschappen halen.
    Fijne dag allemaal.

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    We laten ze eigenlijk altijd eerst huilen soms zijn ze dan vanzelf weer stil naar een paar minuten maar is de ander daar weer wakker van geworden. Esmee is compleet over haar toeren 9 van de 10 keer en wordt zelfs na een uur huilen niet stil, gaat ze overgeven. Soms is het een speentje geven aan esmee maar meestal helpt een fles wel. Ze is nu wel weer verkouden en gister wat verhoging, lopen weer gigantisch te klooien met de luchtwegen en denk dat ze daar last van heeft. Ook greep ze weer naar haar oor. We mogen volgende maand weer naar de KNO ben benieuwd. Halen ze trouwens bijna nooit uit bed, alleen een knuffel tenzij ze ziek zijn.
    Ilse is als ze wakker is gewoon klaar wakker en wil spelen, ze heeft 9 van de 10 keer genoeg aan 10 uurtjes slaap in 24 uur, helaas. Nadeel is dat als ze huilen ze gewoonweg niet opgeven, hebben de manier van laten huilen en om de zoveel minuten al 3 keer geprobeert een week lang zonder enige verbetering.

zo, heel verhaal.

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zo, lekker vol huis straks, gezellig.

sm als ze ziek zijn komen ze ook bij ons in bed hoor maar zijn ook dan elk half uur wakker/ even aan het huilen, aai over de bol en ze zijn weer stil, denk max een 30 tot 60 seconde alleen ben je zelf ook dan constant wakker en slaap je niet goed.

Heb net besloten dan na het zwemmen ilse verplicht dora bij ons op bed moet kijken en ik dan ff in haar bed duik. Esmee slaapt gelukkig meestal wel een uur 1,5 uur overdag

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    het draakje

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    de onschuld zelfe

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dit is een leuk spelletje

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    nog van haar verjaardag

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    en nu rennen naar het zwembad

10. supermummy

Debie wat een mooie meiden heb je!!!! Prachtig! Ik vind ze toch wel heel verschillend? Ilse lijkt idd de onschuld zelve en Esmee heel ondeugend!

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    DEBIE... ik haalde Anna steeds uit bed.. dan 10 min bij ons in bed en dan weer terug.. maar ik was daar zo klaar mee.. nu haal ik haar even uit bed.. geef haar een knuffel en leg haar weer terug.. dan huilt ze 2 minuten (hooguit..tot onze verbazing hoor) en dan slaapt ze weer.. afgelopen 2 nachten heeft ze doorgeslapen..Marijn slaapt overigens ook weer door gelukkig.. maar hier is t denk anders.. hier was t echt een fase.. bij jou is t volgens mij al structureel zo...Vreselijk lijkt me dat...

en ja.. Anna praat idd veel.. maar ik versta t.. een anderder denk ik niet hoor...;)

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    .............

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen

@ichy wat fijn om te lezen dat alles lekker op rolletjes loopt!!en bij het cb geweldig en echt knap van Anne dat ze zoveel zegt al!!uhm vertellen op het werk...zal wel moeten he haha

@debie leuke foto,s van je mooie meiden volgende keer eerst omdraaien he haha pff wat een nachten zeg jeetje wordt er al moe van al ik het lees knuffff als gwen vroeg wakker is gaat ze bij ons in bed tekenfilmpje kijken en draai ik me nog even om ze zegt dan ook ''mama ga jij nog maar even slapen!!''

zo ik ga nu ff verder ben monchoutaart aan het maken

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jeetje Debie, wat een nachten zeg, dat ben je toch een keer helemaal op? Ik hoop toch echt dat het allemaal wat makkelijker wordt, voordat de baby komt. Want dan wordt het wederom zware nachten. Zou willen dat ik iets voor je kon doen, maar kan je alleen maar een dikke knuffel geven.
    Maar het zijn wel twee onwijs mooie dametjes!

Maja, kan me goed voorstellen dat het weer enorm wennen zal zijn als Timme straks naar het kdv gaat. Ik hoop dat het snel went en de tranen een beetje bespaard blijven.

Ichy, wat fijn dat het met de kids weer lekker loopt en dat het weer genieten is.

Euhm, knuffies voor de anderen.

We gaan volgende week donderdag in ondertrouw. En a.s. zaterdag hebben we een afspraak bij het restaurant over alle mogelijkheden en wensen. En uiteraard de kosten.

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh Suus spannend leuk!!!

zo ik ga me ff opfrissen en dan naar de winkels en dan gesprek

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk om jouw meiden weer eens te zien Debie. Wat een ondeugende gezichtjes hebben ze zeg!

Suus volgende week al in ondertrouw, leuk hoor!

Hallo mooie Gwen:)

Hier is een vriendje van Kas spelen. Hoor ik ineens ohhhh, mama, Mane STAAT te plassen...o nee, nu ZIT hij:D Ventje was zo geschrokken van Kas dat hij snel was gaan zitten:p Het is hier namelijk verboden om staand te plassen;)

Nu snel met de hond. Vanmiddag Eva naar muziekles brengen. Vanavond gaan de kids vrijzwemmen. Ook komt er vanavond iemand bij de kinderwagen kijken. Ik heb de wagen gisteren weer omgebouwd naar kinderwagen (was nu wandelwagen) en in mijn gedachten zag ik Sofietje daar weer in liggen.... waar blijft de tijd. Ik zei tegen Piet dat ik het wel moeilijk vind om de wagen de deur uit te doen. Hij vond dat niet zo (natuurlijk) en vindt volgens mij dat ik me een beetje aanstel. Niet dat hij dat zegt, dat durft hij niet:D
    Nu echt de hond uitlaten. Staat al te piepen voor de deur.

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zo suus, dat is rap, de ondertrouw, leuk hoor.

meiske kan me het helemaal voorstellen, vond het al zo erg toen de box opgehaald werd en het babybadje. (wat ik heel handig nu dus weer moet aanschaffen) En zitten vind ik ook, heb een hekels aan verjaardagen hier, je ziet altijd dat er mannen staan, blehhh

Gelukkig kan ik zelf ook met weinig slaap af. Ik heb als tweejarige aan de slaaptabletten gezeten omdat ik dus nooit sliep en mijn ouders er gek van werden, is vast mijn straf nu. Gelukkig zijn ze verder zo lief en ben ik gek op ze anders zaten ze al achter het behang.

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Debie, 't is gek, maar aan weinig slaap ga je ook wennen (vond ik dan) Toch ben ik blij dat ze allemaal hier in huis heerlijk slapen 's nachts en maar weinig roepen om hun mama.

Ik heb net op internet een fiets voor Eva haar verjaardag (20 maart) gekocht. Ik was vorige week met haar naar de fietsenwinkel hier in het dorp geweest en even gekeken welke maat ze nodig heeft. Ook natuurlijk even rondgekeken. Zijn de meidenfietsen in haar maat gewoon rond de €400:$ Nu een fiets gekocht op fietsindoos.nl
    De fiets wordt dus in doos geleverd, maar handige Piet kan die wel in elkaar zetten:) Nu voor €189 klaar.
    De kids zijn buiten aan het spelen, behalve koukleum Sofie. Ze kwam weer naar binnen met de mededeling dat het buiten veel te koud voor haar was:D

20. supermummy

Meiske,hihi wat grappig dat staand plassen niet mag. Is je man het ook daarmee eens????Zal die van mij waarschijnlijk nooit goedvinden.

Deel Deze Pagina