Hello!!! Daar zijn we weer!! Heerlijk zeg zo'n midweekje vakantie!! En ons bod op het huis is geaccepteerd! Nu alleen nog ff de financiering rond krijgen. Hopelijk alleen op Vin zn naam (ik zit met een BKR notering) Vind het zo spannend!!
Hihi dat doe ik ook altijd alleen! Dat is voor de avonden als Vin aant stappen is ofzo haha. Dan pak ik een deken, een lekkere grote beker thee en een reep chocola! Heerlijk!!! Ik heb ook zoooo hard zitten janken bij die film!
ZOOOO herkenbaar! Vooral dat debiel aankijken! Wat vragen en dan gewoon alleen maar een beetje stom blijven kijken met een pruillipje ofzo. Nou dat haalt echt het bloed onder me nagels vandaan!!
Hoi Ariel! Wat fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad. Dat doet een mens altijd goed. En ik ga meeduimen voor het huis. Zou toch fijn zijn!
Ik ben er klaar voor. Nou ja, was ik eigelijk al. Net pas gedweild en de boodschappen heb ik vanmorgen al gedaan. Ik heb het idee dat Tessa niet helemaal fit is. Ze klaagt al een paar dagen over pijn in haar rug en in haar nek Maar ze heeft geen koorts en kan goed haar kin op de borst doen. Dat doet ook geen pijn. Ze heeft nergens vlekjes of zo. Dus waarschijnlijk griepje. Ze heeft vandaag ook heel veel gehangen op de bank. Hoop dat ze niet echt ziek word. Morgen groot feest hier met veel visite. Weet niet of ik hier nog ben de komende dagen. Druk met loge's en bezoek. Ik heb er wel zin in. Straks komt m'n jongste broertje met z'n vrouw en morgen m'n oudste broer met vrouw en kinderen. M'n jongte broertje en m'n schoonzusjes hebben allebei nog niks van het huis gezien. Ja, foto's maar ze zijn hier nog niet geweest. En m'n vriendin komt natuurlijk. Tessa's favoriet! Ze heeft er echt zin in en vraagt steeds wanneer ze nou komen. Als ze bij Zwolle geen files hebben zijn ze hier binnen een half uurtje. Fijn weekend alvast.
Ja dat zou zeker fijn zijn!! Ik ben echt geen flat persoon ben ik achter gekomen! Ik mis echt een tuin en een boven en beneden...
Haha Ariel, ik hou het gewoon bij af en toe een taartje bakken hoor! Boney, heel veel plezier dit weekend! Maar zo te lezen gaat dat vast en zeker lukken
Ariel kan me voorstellen dat je een tuin mist, zou het vreselijk vinden nu op een flat met de kids en zeker toen ze nog in de wandelwagen lagen, steeds sjouwen. Hopelijk komt het allemaal rond. hier gaan we vannacht op de zolder slapen, buurman helpt even mee met de bodems en matrassen naar zolder brengen, echt te zwaar voor mij om te tillen. Ben benieuwd hoe het met ilse gaat dan vannacht want die vind het gek dat zij onze oude kamer aan het leegmaken waren. Denk dat ik trouwens vroeg in bed lig, morgen drukke dag. Kids bij mijn ouders en dan wij winkelen en daarna naar petticoat en dan slapen bij mijn ouders.
Vers van de pers, mijn allereerste home-made taart ooit!... nog een beetje glimmend van het plakken (trekt weg toch?), maar hij is GELUKT!!
Ik wens jullie alvast een HELE FIJNE DAG morgen!! Maak je veel fotos?? En succes vooral ook met alle drukte, wel gezellig zeg...
Wow, die is heel goed gelukt Wen Ziet er mooi uit! Is de aardbeienmousse nu wel gelukt? Bij de eerdere poging bleef het toch dun?
Deze week fiets en kinderwagen verkocht. Nu meer dan 500 rijker. Kan ik weer leuke kleren voor de kids voor kopen
Vanavond ging Sofie samen met ons douchen (de rest was zwemmen) Zegt ze tegen Piet: kijk, jij hebt dezelfde borsten als ik! Ja, zegt Piet, maar mama heeft die toch ook? Nee, die heeft grote en jij hebt een grote flip! Geweldig toch