Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hi, lekker van die extra verdiensten... Ik zou ook denken: shoppen!! :)

Heb zelf gisteren een veel te duur setje gekocht bij Br@nd... Nieuwe collectie is uit! ;)
    En vandaag een enorm pakket aan kleding bij de wehkamp besteld, esprit enzo... Komt morgenvroeg al, hopelijk zit er een leuk jurkje bij voor feestje zondag... Zit mama er ook leuk uit! :)
    Gaat hopelijk ook veel terug, want alles houden zou rib uit mn lijf zijn!

Mousse nu helemaal gelukt, en lekker!!!

Kreeg jij leuke reacties op jouw taart?

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hihi een grote flip! :)
    Noemen jullie dat zelf zo eigenlijk?

Fenne noemt het haar pavina, spreekt nog steeds verkeerd uit terwijl ze zo goed praat verder... Klinkt echt schattig vind ik!

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kreeg erg leuke reacties op mijn taart:) Erg leuk om allemaal te horen.
    En ja, wij noemen dat een flip. Waarom we het zo noemen weet ik eigenlijk niet meer. Is met Stijn gekomen, hoewel hij het nu inmiddels wel anders benoemt;)

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben aan het bieden voor een nachtje op een cruiseschip op vakantieveilingen. Was ik net te laat met mijn eindbod. Balen! Het lijkt me wel een leuk verjaardagscadeau voor Piet. Even saampjes een nachtje weg;) De volgende veiling loopt alweer, maar (als zuinige Hollander) wil ik er natuurlijk niet teveel voor betalen:D

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wen, welk setje heb je gekocht?

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wen, moooooooie taart!! Echt goed gelukt zeg:) Ben je er zelf tevreden over?
    En ook nog even voor jezelf geshopt dus, leuk!

Haha Sofie met haar lollige (lullige?) uitspraken:D
    Jongetjes hebben hier een piemel (en 'papa heeft een hele grote..';)) en meisjes een plassertje.

Een cruise zou trouwens wel een heel gaaf kado zijn zeg:)

Boney, fijne dag meid! Hoop dat Tessa niet ziek wordt.

Ik ben moe dus ga slapen. Hoop dat de kindjes een goede nacht maken. En moet dan direct aan Debie denken, sjonge.. ik heb echt met je te doen. Ik dacht af en toe echt dat ik doordraaide en toen was ik nog niet eens zwanger.. Vraag me af hoe je dit volhoudt..
    Ik ga duimen voor een nacht met heeeel veel slaap voor jullie;)

Trusten!

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wen, ik heb nog op msn gereageerd maar nu ben je zelf offline;)

Doei!

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Setje met groene jurkje, zoals op de foto, maar dan nog een legging extra... Groen staat Fenne echt zo mooi, ben benieuwd wanneer het bezorgd wordt!

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hihi Maja, reageer nu vanaf iPhone vanuit bed... Zal morgen wel lezen op msn... Trusten!

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Wow mooie taart wen.

maja helaas duimen heeft geen zin gehad. 23 uur wakker, 2330 alles ondergekotst, bed, kleding, grond, dus douchen, bij ons in bed genomen en elk uur zo;n beetje wakker en vanaf 5 uur niet meer willen slapen. Nu de vrolijkheid zelfe en heerlijk aan het spelen.

Maar goed, ga nu verven, dan douchen, tas pakken en wil om 10 uur richting mijn ouders.

Fijne dag allemaal

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen dames

@wen hier gaat het vrij goed, ben alleen beetje grieperig maar verder gaat he goed
    soms vind ik dat wel akelig omdat ik bijna geen kwaaltjes heb
    @debbie pff meid heb toch echt wel heel veel respect voor je hoor meid dat moet toch wel mega zwaar zijn

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    WOW.. Wen.. mooie taart zeg.. ik moet ook beginnen met mijn ontwerp.. whahah.. zal ik maandag s gaan doen..

Kun je fondant bewerken en dan bewaren??? in folie in de koelkast bijvoorbeeld??

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ichy gewoon bewerken en dan luchtdicht verpakken is al voldoende

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ichtus, geen idee... ik heb marsepein gebruikt...
    Wat ga jij maken, een Bumba toch?

Viv, grieperig is niet leuk... vooral niet als je in die onzekere periode zit. Had je bij Bryan wel veel signalen dan? Want ik had dat ook helemaal niet hoor... heb ook pas bij 5,5 week getest omdat ik toen pas dacht: zou het dan echt?? Pas met 9 wk ofzo werd ik vreselijk misselijk...

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goeiemorgen!

Wen heel goed gelukt je taart, hopelijk is ie ook lekker!

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @wen bij bryan lag ik met 6 wk en 5dagen in het zh ben ik ongeveer met 4.5weken behoorlijk ziek geworden en nu nog nergens last van dan krampjes in mijn buik

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Morguh SM, dat hoop ik toch ook inderdaad!

Boney, hele fijne verjaardag van Tessa vandaag!

Aangezien jullie vandaag je verjaardag vieren:

Gefeliciteerd lieve Tessa en Julia!!

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Och, dat is natuurlijk ook zo!
    Hmmm... misschien een meisje?

Nee, elke zwangerschap is anders zeggen ze toch... Straks ben je waarschijnlijk opgelucht dat je deze keer een top zwangerschap hebt zonder al die kwalen! ;)

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

Vandaag is het feest bij Tessa en Julia! Gefeliciteerd!! Maak er een leuk feest van!

Wat is het toch heerlijk als je zoon pas om 10 uur weg moet om te voetballen. Dat betekent dat ik heerlijk kon uitslapen:)
    Gisteren is het nog gelukt met de veiling. Piet en ik gaan lekker een nachtje slapen op een cruiseschip:) Nu alleen nog oppas zoeken voor het kroost;)

Debie, weer zo'n nacht is echt niet cool. Pfff, word al moe als ik het alleen al lees! Laat staan als je het live meemaakt!

Vivi, aan de ene kant is het natuurlijk fijn dat je (nog) geen kwaaltjes hebt, maar ik kan goed begrijpen dat het je ook onzeker maakt. Komt allemaal goed meis!

Ik ga zo de tas voor Stijn maar eens inpakken.
    Tot later!

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    LIEVE JULIA EN TESSA GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG

@wen ja ik denk ook wel dat dat zo is, ben gewoon heel blij als ik de 12weken voorbij ben en ik denk dat mijn eerste echo ook wonderen doet hahaha gelukkig krijg je die tegenwoordig al bij het eerste bezoek

Deel Deze Pagina