Dank je wel voor de verwelkoming hier! @mom2bofnie: Ik heb een dochtertje Linn* en dus mijn tweeling Cas & Sem, ook een stiefdochtertje Loecke. Ik ben 22 jaar en ben kinderverzorgster in een kinderdagverblijf (wel afgestudeerd als leerkracht Engels/Godsdienst) en ga als onthaalmoeder aan de slag gaan na mijn bevalling nu. Ik ben nu bijna 28w ver van een tweede tweeling! Ik lig momenteel wel in het ziekenhuis en er is maar een hele kleine kans dat ik nog voor mijn bevalling naar huis mag. Echt rot de laatste weken maar het is beter dat die ukkies nog effe blijven natuurlijk. @ichtus: Inderdaad, een tweede tweeling op komst. @joma: Als je vragen hebt voor mij mag je die ook gerust stellen hoor.
hahaha.. dat is dan ook weer lastig.. ander plannen we ff in januari of zo.. dan kan ik er rekening mee houden met de planning op werk.. (aangezien ik die zelf maak moet dat geen probleem zijn!! )
in Januari moet voor mij ook wel lukken.. kan ik nu vast regelen dat ik vrij ben.. liefst niet op zondag!!....heb er nu al zin in.. YoungMOM.. dan zul je je wel vervelen zeg nu.. maar idd.. alles voor de spruitjes.. weten jullie wat t wordt?? spannend zeg.. Las dat Loecke niet bij jullie woont?? maar dat je daar wel vurig op hoopt?? of is dit te persoonlijk.. hoef je niet te vertellen hoor... Je hebt nogal wat meegemaakt zeg.. en dan nog maar 22jr.. niet dat dit iets zegt hoor.. bedoel er niks naars mee.. maar sjonge.. dan heb je je vaak moeten bewijzen lijkt me..KNAP en RESPECT!!!!
OH.. eddepet en ik gaan proberen om eind november een weekendje samen er tussenuit te glippen.. ZINNNN INNNNN....s kijken of ik t kan rondbreien met oppas e.d.. gewoon naar de wadden, of zeeland.. voor mijn part gewoon thuis.. als we maar lekker samen zijn.. heel even neit zorgen en geen mama...lekker gek doen, uitslapen, brunchen, uit eten, kroegje, bios..shoppen.. heeerlijk.. we zullen zien of t er van gaaat komen..hihihi.. Ed zit op de schopstoel voor promote.. WEER.. iedere keer gaat t net niet door.. erg frustrerend, maar goed.. we hopen maar niet teveel.. zou financieel toch lekker zijn.. gaat ie er 500 euro netto op vooruit elke maand...
Hoi! Mom, ik heb je foto's uiteraard gezien en ik ben fan van je meiden Wat een poepies allebei! Ze lijken erg op elkaar maar ook weer niet. Grappig om te zien. Welkom Youngmom! Veel sterkte in het ziekenhuis. Niks aan, zo lang daar liggen. Maar idd, alles voor de ukkies! Zet hem op Ichtus, oe lekker even ertussenuit! (is dat 1 woord?). Wil ik ook wel. Ik zou heerlijk gaan uitwaaien op de wadden. Zo gauw je op de boot stapt heb je een vakantiegevoel. En wow, zou tof zijn als Ed promotie zou krijgen. 500 euro netto is nogal wat! Boney, leuk weekend gehad dus! Fijn dat de bruiloft van je broer zo'n succes was en het allemaal goed ging met Tessa. En over een maandje gaan jullie dus al verhuizen! Spannend zeg! Gaat echt mega snel nu. Sizzel, ik heb nog geen sjaal enzo bij Lune om maar twijfelde wel vanochtend toen ze naar de creche ging. Het zonnetje schijnt hier nu trouwens lekker. Verder knuffel voor iedereen! Wij hebben ook een leuk weekend gehad. Zaterdag eerst verjaardag van ons buurjongetje die 1 jaar is geworden. Allemaal kindjes natuurlijk, was retedruk. Timme wist niet wat hem overkwam en heeft de hele tijd vol bewondering rondgekeken en Lune heeft in een speelhoekje gespeeld en cake gegeten. Enne, ik wil niet opscheppen maar wij hadden echt de leukste kinderen Lune is sowieso altijd erg lief ergens anders. Iedereen is ook altijd helemaal verliefd op haar. En terecht8) Daarna naar mijn ouders om de verjaardag van mijn moeder te vieren. Dat was iets minder. Schuld van mijn oma. Sjonge wat een vervelend mens wordt dat toch. Eerst gaat ze voor Jeroen zitten die Timme op schoot heeft en zegt 'zo, nu kom je maar even bij mij' en wil hem zo pakken. Jeroen zei toen dat hij eerst verschoont moest worden en dat hij hem straks wel even kwam brengen. Goedzo Jeroen! Vervolgens gaat Jeroen hem dus verschonen in de keuken. Nou echt waar, Timme had zijn laatste sok nog net aan en mijn oma grist hem zo van tafel en loopt er mee naar de kamer Op haar hakjes, met 2 kunstheupen en ze is 80! Ik had het pas door toen ze al halverwege was en Jeroen was zo verbaasd dat hij er niks tegen kon doen. Je zag iedereen ook kijken van 'wat doet ze??'. En uiteraard toen we binnekwamen, het eerste wat ze doet is een doosje snoepjes uit haar tas halen en roept 'Lune!! kijk es, snoepjes!' en schudt met het doosje. Aangezien Lune net cake, een spekje en nog een mini stukje taart had gehad vond ik dat niet nodig dus ik zei direct 'niet doen oma, ze heeft eerst genoeg gesnoept'. Dus mijn oma tegen Lune 'mag niet van mama, gemeen he?' Nog geen 10 minuten later zit Lune naast haar op de bank, zie ik dat ze haar stiekem wat geeft. Ik was woest! Dus ik heel hard (ik zat aan de andere kant van de kamer) 'oma, zit je haar nu toch stiekem te voeren?' Ze schrok zich dood Iedereen keek namelijk en dat vond ze niet zo leuk. Heb het er nog met mijn moeder over gehad. Die ergert zich namelijk ook dood aan haar. Ze wil echt alles bepalen, is een hele dominante vrouw. Iedereen is bang voor haar, zelfs mijn moeder durft niet tegen haar in te gaan. Nou, ik dus wel. Ben er zo klaar mee! Elke keer zie ik er tegenop om naar een verjaardag ofzo te gaan omdat ik contant mijn oma in de gaten moet houden. En wij zijn steeds de schuldige, want 'mag niet van papa en mama'. Alsof Lune niks krijgt Ze probeert haar echt te paaien met snoep. Bah! Dus volgende keer ga ik van te voren al zeggen dat ze haar niks mag geven en ook niet hoeft te vragen aan ons of ze iets mag. Wij zijn degene die haar iets geven, punt. En ze krijgt Timme pas op schoot als wij dat willen. Als ze zich weer zo idioot gedraagt en Timme opeist kan ze van mij de volle laag krijgen. Dus. Zo, heerlijk. Ben ik dat ook weer kwijt Timme en ik hebben tot 13u in bed gelegen vanochtend Ik was er wel al om kwart over 7 uit om Lune klaar te maken voor de creche maar ben er een uurtje later dus weer in gegaan. Lekker! Mag ook wel, Timme komt nog steeds keurig elke 2,5 a 3 uur 's nachts. Maar het is zo'n poepie. En Lune ook. Die heeft barbies gekregen van 2 meisjes, ze heeft er gister de hele dag mee gespeeld
Youghmom, vervelend dat je nu in het ziekenhuis ligt! Zal wel zwaar zijn! Sterkte! Leuk dat je mee komt kletsen! Ichtus, lekker dat je er even tussen uit gaat met Ed. Heerlijk. Komt vast wel goed met oppas voor de kids! Maja, jeetje moet ik die lap tekst echt gaan lezen? Haha, nee hoor, ik doe het graag, maar niet nu, Iris is een beetje ziekjes, dus vanavond zal ik jou verhaaltje even lezen .
Maja, toch al gelezen ... Jeetje wat een mens die oma van jou! Ik kan me goed voorstellen dat je je daar goed aan ergert! Groot gelijk dat je er tegen in gaat! Iemand moet dat mens toch eens de waarheid vertellen, ze kan niet zomaar alles maken! Ik ga weer naar Iris ze is wel vrolijk aan het spelen maar ze heeft nu al voor de 3de keer in een uur dunne poep. Ik kan het hier ruiken dat ze dat weer heeft! Ze had net ook wat buikpijn volgens mij...
@ichtus: Nee we weten niet wat het zal worden. En Loecke is mijn stiefdochtertje. Haar mama wil niet dat ze bij ons komt. Mijn vriend mag haar wel nog bezoeken maar ze mag neit met hem mee. Ze heeft nog nooit haar halfbroertjes gezien en dat vind ik voor hen wel jammer. @maja82: Ik heb ook zo'n oma! Echt hatelijk hé. Maar het probleem is dat ze altijd heel aanhankelijk doet bij Sem en niet bij Cas. Sem is de rustige van de twee. En dus als Sem komt huilen roept ze steeds "Cas moet je je broer nu altijd pesten! Stop daar onmiddellijk mee of je vliegt in de hoek!" Terwijl wij er gewoon naast zitten hé :x Het is altijd Cas zijn schuld volgens haar omdat hij zo actief is. Kan ik ook zo pissig om worden. En ze zal ook altijd vragen of Sem een snoepje moet als Cas effe om de hoek is. En als Cas dan komt en zijn broer ziet met een snoep vraagt hij er natuurlijk ook om. Zegt ze dan doodleuk "Dat was de laatste." Dan geef je toch ook niets aan Sem hé. Maar dan zegt Sem "Zat nog snoepje in de doos voor Cas." Maakt me helemaal furieus! :x Net telefoon gehad, om 15u04 is de nicht van mijn vriend bevallen op 39w3d van een zoon Jurre (51cm/3850gr) en een broertje voor Renske Heel blij voor hen maar daar gaat onze naam. Bah toch weer een andere zoeken nu
Hellllllloooooo, ben ik ook weer eens.... Maja, jemig, die oma van jou wordt echt vervelend! Ik denk dat je idd een dikke huid moet hebben en consequent moet zijn met haar, helpt altijd het beste in een (her)opvoeding. Wel super dat je zo hebt genoten van jouw lieve kids, heerlijk he, als je ziet dat ze geliefd zijn bij anderen? Boney, gefeliciteerd met jouw broertje. En wat schattig dat Tessa dan op de arm in slaap valt. Dat zie ik Tess dus echt niet doen. Joma, nogmaals hier van harte gefeliciteerd! Jullie zagen er echt allemaal schitterend uit. Meiske, las van de mk. Bah zeg, heb je net de schok gehad en begint het genieten en dan dit. Knuffel meis. Ichy, onzekere tijden dus. Ik duim voor de promotie. En wat fijn dat ze nu allemaal samen met de trein kunnen spelen. Die kleintjes moeten het echt nog leren. Thirza, beterschap voor Iris. Young mom, welkom hier. Oooooh, wat irritant als je net een (of twee) naam hebt en het wordt weggekaapt. Zo is hier de meisjesnaam van een eventuele tweede al weg....snif. Mgoe, wij weten uberhaupt niet of we een tweede willen. Als je al zover in de zwangerschap bent en weg is "Jurre", da's balen. En Jur dan? Dat vind ik ook wel een hele leuke naam. Hier: alles prima. We zijn allemaal weer snotvrij en hoestvrij. Tjonge, ik heb er dus echt 2 weken mega last van gehad. Het weekendje weg was GE-WEL-DIG, helemaal volgepropt met allemaal leuke dingen, uit eten, winkelen, bioscoop, uit geweest en als afsluiting een heerlijke strandwandeling in het zonnetje. SUPERRRRRRRRRRRRRRR. Nu lekker een week vakantie, dus da's echt even bijkomen. En met dit weer, zaaaalig. Net een heel stuk gefietst en boodschappen gedaan.
@suuszwanger: Wel Jur was onze naam maar ik vind het niet kunnen als in dezelfde familie een Jurre en een Jur zitten. Ze slaan in de familie nu al Senne (zoontje van mijn schoonbroer) en Sem door elkaar. En Cas en Sem omdat ze een één-eiige tweeling zijn. Nu weer een één-eiige tweeling. En dan een Jurre en een Jur in de familie komen word het helemaal verwarrend denk ik zo.
Bedankt voor de leuke reacties op mijn meiskes, dat doet een moederhart goed! Young mom, ook hier veel respect zeg, en in die korte tijd ook nog een s afgestudeerd, ongelofelijk! Nu in het zkh, tjonge, dan kun je wel een verzetje gebruiken. Klets maar lekker mee hoor, vinden we alleen maar leuk. Waarom lig je eigenlijk in het ziekenhuis? Maja.. tja, irritant zo'n oma. Echt, je hebt ze er tussen zitten.... Het lijkt wel een dwangmatige behoefte. Ik ben oma, oma's geven snoep, dus ik MOET snoep geven! Zegge.. is het nog een optie om af te spreken dat ze 1 snoepje mag geven? En dat ze bij binnenkomst altijd eerst 5 min Timme vast mag houden? Ik roep maar wat, maar het lijkt er op dat achter deze overheersende oma ook iemand zit die trots is op haar achter-klein kinderen. Oh en youngmom jullie oma klinkt ook vreselijk. Ik moet er niet aan denken nee. Wat een rotstreek de een wel een snoepje en de ander niet. Wel eens met haar over gesproken? SUUS.. ik word lichtelijk jaloers van je weekend weg, wat klinkt dat relaxed zeg! Boney, wat een drukte, gaaf dat de bruiloft zo mooi was. En wat heeft Tessa het goed gedaan zeg! Nu tussen de dozen.. natuurlijk forum je dan wat minder. Lijkt me ook fantastisch de eerste keer kamperen in je nieuwe woning. Leuk hoor. Als ik dat hoor wil ik ook wel verhuizen, maar wachten is hier verstandiger. Eddepet (ha, ha) een mogelijke promo, ik duim voor jullie dat dit door gaat. Was het niet zo dat er ook meer werkuren bij kwamen die niet declarabel waren? Er staat me iets bij dat hij vertelde dat het niet zoveel verschil maakte, omdat hij nu toch vaak overuren draait. En samen op pad. LEKKERRRRRRRRRRRRRRRR... waar gaat de reis naar toe? Hier ga ik week 4 in van keelpijn, hoesten, etc. Ik ben het he-le-maal zat. Bleh. Mijn weerstand wil maar niet omhoog. Denk dat ik de ha maar even ga bellen voor een of andere shot, want het sloopt me. En ik wil me do-vr goed voelen, want dan gaan Erik en ik de bloemetjes buiten zetten!!!
@Mom2bofnie: Al kan ik weinig zeggen over mijn jongens momenteel aangezien ik ze maar 2x per week 30min mag zien. Effe kort situatie schetsen: - Op 24w5d weeën gekregen: 48u infuus weeënremmers + 2 spuiten longrijping, 5 dagen in ziekenhuis gelegen, naar huis met verplichte bedrust... - Thuis enorm veel harde buiken (soms pijnlijk), indalingspijn gehad... - Op 26w3d op controle bij gyn: thuis op de drempel uitgegleden achterovergevallen en met mijn hoofd tegen de grond geknalt, effe buiten bewustzijn geweest en met de ambulance naar spoed, hersenschudding + buil op achterhoofd eraan overgehouden. Controle: baarmoederhals 2,5cm en verzwakt, de vele (pijnlijke) harde buiken zijn verontrustend... in ziekenhuis blijven - Op 27w3d weer gyn-controle gehad: baarmoederhals 2,1cm en moet nu in ziekenhuis blijven, als ik bij de volgende gyn-controle vrijdag geen veranderingen heb gehad mag ik misschien naar huis...
Ok dan. Doe jij maar erg rustig aan! Kan je thuis wel rust nemen met je peuters om je heen? Ik heb ook even in het ziekenhuis gelegen bij mijn vorige zwangerschap en mocht wel naar huis maar met bedrust. Alle zorg voor mijn dochter werd overgenomen. Maar niks aan he, in het ziekenhuis. Alsof je daar aan je rust toe komt met elk uur een koffiekar, dokter, verpleegster aan je bed en geklets van de je kamergenoten en bezoek Het enige wat ik miste was 's ochtends de ontbijtservice haha!
WOW.. Youngmom dat is heftig dat je je zoons maar zo weinig mag zien...Dat moet vreselijk hartverscheurend zijn zeg...er zal een heel verhaal achter zitten, hoef je niet te vertellen, maar ik hoop van harte dat jullie Cas en Sem snel weer thuis mogen verwelkomen.... En in het ziekenhuis blijven...nog zo lang... dat lijkt me vreselijk.. ik vond 3 dagen na de bevalling bij Jurian al erg... MOM.. ja op zich verdient Ed nu met het uitbetalen van zijn overuren steeds hetzelfde als na een promotie.. in de evt. niuew functie mag hij de overuren niet meer schrijven.. hij moet maar zorgen dat het dan niet nodig is om overuren te maken, maar dat is eigenlijk een onmogelijke zaak.. Maar goed.. het basisloon ligt wel een stuk hoger en dat is voor bijv. een hypotheek wel ideaal.. daarbij kijken ze nl niet naar overuren, maar naar basisloon...En aangezien de overuren wel vaak worden uitbetaald, maar niet altijd natuurlijk. Tis niet altijd even druk zit je in de wat rustigere maanden ineens krap omdat je er aan gewend bent.. Bij een promotie ben je er zeker van.. dat geeft wat meer rust..en buiten dat is het gewoon een trotskwestie.. Voor deze functie heeft ie uiteindelijk gesolliciteerd.. inmiddels 7 jaar verder en meerdere malen aan het lijntje gehouden wordt t wel eens tijd.. hij heeft de kwaliteiten, en de ervaring, maar goed.. Aldi is een wat dat betreft echt een waardeloos bedrijf...maar goed.. als ie kan doorgroeien dan kun je wel echt leuk verdienen.. er zijn nog veel stappen te maken.. dus dat blijft interessant.. Euh.. waar gaan we naar toe.. waarschijnlijk samen naar AquaDelte in zeeland.. een weekend.. daar willen we naartoe volgende zomer op vakantie, dus kunnen we mooi ff kijken of t wat is voor de kids.. MEISKE was jij daar niet s geweest??? zo ff verder teruglezen...
OH EDIT **NU begrijp ik dat je de jongens ivm ziekhuis maar 2 x 30 min mag zien?? **.. mogen ze niet vaker op bezoek uur komen??
hihihi.. JUR is een heeeele mooie naam...kan me niet heugen dat ik Jurian gebruik.. ik zeg altijd Jur...hwhaha Maar wel lastig idd dat je nu je naam kwijt bent... is al zo'n gedoe.. nu maar hopen dat t meiden worden dan!!!! Euh.. SUUS.. heeerlijk zo'n weekend.. zo één gaan wij dus ook plannen.. begin is gemaakt.. nu nog alles vastleggen enzo.. anders gaat t feest neit door.. we kunnen ook maar 1 weekend in november.. daarvoor gaat niet.. daarna te druk op t werk etc.. dus dan wordt t januari...of februari... we gaan voor november!! Al is dat wel weer HET weekend waarin we de 1e Verjaardag van Anna zouden vieren, maar dat doen we dan een weekend eerder maar...die merkt daar niks van...
En vervelende Oma's heb ik gelukkig geen last van.. wel vervelende schoonmoeders zo af en toe.. maar goed.. daar ga ik gewoon overheen inmiddels..(das ook wel anders geweest hoor) dus ik maak me er maar niet teveel druk om.. zonde van mijn energie.. Vandaag dinnetje helpen met schilderen...Ed is vanmiddag en morgen en donderdag middag vrij.. lekker in de vakantie.. Verder niks op de planning....Eerst maar s aankleden enzo...
ik heb nie terug gelezen nog geen tijd voor gehad.. zag wel een nieuwe naam voorbij komen , Welkom Youngmom !!! Verder hoe is t hier ? nog nieuwtjes ?? Joma nog proficiat met je trouwen !!!! Nog meeting plannen ???????