Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi goedemorgen @wen mooi je taart... @Tessa en Julia een hele leuke dag gewenst.. Hier nu op het werk...gister gesprek ging goed krijg dinsdag of woensdag mijn contract binnen per post dus ff goed lezen en dan ondertekenen en dan kan ik het hopenlijk donderdag hier vertellen want daarna heb ik vakantie...

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Juul en Tessa, hele fijne dag vandaag meiden! Leuk hoor, je verjaardag vieren.. wordt vast heel gezellig:)

Vivi, ik snap je onzekerheid. Ik had hetzelfde;) (en is toch allemaal goed gegaan!)

Joma, spannend!

Meiske, echt gaaf zeg een cruiseschip! En die oppas komt vast goed.

Ons oppasmeisje gaat niet meer door:( Kregen een mailtje van haar dat haar stage (het kdv dus) het niet goed vond, is het beleid dat dat dus niet mag. Wat een onzin, gaan we even bespreken maandag.

Wisten jullie dat een baby heeeel chagrijnig kan zijn? Ik niet, tot vandaag.. Sjonge, wat een humeurtje heeft dat kleine ventje;)

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks meiden ga er ook vanuit dat het goed gaat en idd als ik het zonder spugen kan doen heel graag!!
    mijn vriendin zei ook al heb een voorgevoel dat het een meisje word hahaha we zullen zien he nog 15 weken en dan weten we het

4. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    kom ik weer even egoistisch doen

dit rokje hebben ze alleen in maat 74, nu draagt Rosanne maat 80, zou ze dit rokje dan nog passen? Vind het zo moeilijk met rokjes, want ze heeft ook gewoon nog een rokje maat 68 aan.

kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online[t]=12&af[mt]=5&fs[g]=1&fs[mt]=0&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[t]=1&id=61306&maat=5

Heb vanmorgen ook nog 2 jurken gekocht bij de Primark voor 8 euro per stuk. Ga ze eens passen morgen en dan foto maken.

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh, primark.....ik mis het zo dat die winkel niet ergens bij ons in de buurt zit! Kan het rokje niet zien, staat dat het niet beschikbaar is. Maar zit er elastiek in? Want dat rekt vaak wel mee.
    En als het niet heel duur is, dan kun je de gok wagen en dan eventueel via marktplaats verkopen.

Tessa en Juul, hele fijne dag vandaag, laat jullie maar lekker verwennen.

Maja, jeetje....wat een onzin! Balen zeg, heb je net iemand waarbij je een goed gevoel hebt. Ben heel benieuwd wat ze maandag zeggen.

Ik heb goed nieuws....mijn vriendin (met overleden dochtertje) is weer zwanger. Whoeheeeee, nou maar duimen dat het allemaal goed blijft gaan.

Oeh, ik moet een zielige (denkbeeldige) tijgerbaby van Tess even knuffelen.....

6. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
  7. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
  8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
  9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Vond die andere leuker Naatje.

Ik ben weg, tot later.

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik vind dit setje het leukste!
    Al had ik altijd toen Fenne zo klein was dat rokjes/jurkjes nog niet echt tot zn recht komen, pas als ze staan eigenlijk. Zag steeds weer de leukste jurkjes en kocht die dan en vond altijd tegen vallen op een of andere manier... herkenbaar voor anderen??

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja,da's absoluut waar. Het rokje zat vaak door het tijgeren onder haar oksels. Trok het recht voor de foto's en daarna liet ik het maar gaan....

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind het eerste setje ook het leukst Naatje!

Suus, wat super dat je vriendin weer zwanger is zeg!!

Maja, is Timme's humeurtje al iets zonniger? Hoe gaat het eigenlijk 's nachts? Slaapt hij nog steeds lekker door?

Vivi, ik denk ook een meisje.

Ik ben net even snel wezen shoppen. Spijkerbroek en een trui voor mezelf gekocht en een heel leuk verjaardagssetje van Didi voor Eva.
    Vanochtend weer naar mijn fantastisch voetballende zoon (oke, een beetje bevooroordeeld ben ik wel;))gekeken. Het was een bekerwedstrijd, die helaas verloren werd. Hij krijgt er steeds meer de balen van dat hij in een slecht team speelt. Na gezegd te hebben dat het nog maar een half jaartje is, wil hij er wel weer voor gaan. Na de zomer komt hij in een ander team.
    Nu ga ik nog even naar de wuper. Geen idee wat ik daar ga kopen. Ben inspiratieloos wat eten betreft;)

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiske lekker toch shoppen

Suus wat super zeg van je vriendin!!!

15. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Wen: Vergeet helemaal te zeggen dat het een mooie taart geworden is. Heeft ze em zelf al gezien?

@Viv; Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Gewoon lekker genieten!!

@Suus; Wat super zeg voor je vriendin!! Hoop dat ze er van kan genieten!!

@Julia en Tessa;

Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!!

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Nee, nog niet... ze weet wel dat ik een mooie taart heb gemaakt en ze is dan ook heel nieuwsgierig... maar nog niet laten zien dus! :)

Morgen ons feestje... we hebben er allemaal zin in... vooral Fenne is er helemaal hyper van... :D

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Tessa nog van harte meid! Al 3 jaar, hoera!

Julia, heb je een leuk feest gehad?

Hier vandaag dan EIN-DE-LIJK het kinderfeestje gehad, Elena had het al bijna opgegeven. Maar ze vond het super. Het was reuze gezellig en ze heeft leuke kado's gehad, zoals een heuze prinsessenjurkje en een doktersschort + setje. Ze heeft heeeeeeeeel veel gesnoept en vanavond hebben we als verassing nog patat gegeten. Ze is mega-vrolijk, heerlijk zeg zo'n kind na dat ziek zijn :).

Hier de foto van de dag..

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ha, ha, na het terug lezen zag ik zo de foto van Elena weer.. ik moet er altijd om lachen hoe ze dan haar buikje naar voren doet.

Zeg WEN wat een top-taart zeg! Ziet er super uit. Veel feest plezier dit weekend met FENNE!

Is TIMME zijn chagie bui weer over? Oh, oh dat belooft wat. Geen oppas via KDV. Dat is jammer zeg. Ik kan me wel voorstellen dat het beleid is. Anders krijg je met het ene kind (+ ouders) als leidster een hechtere band als met anderen en dat kan zijn invloed in een groepje hebben. Maar toch zeker jammer. Hoelang duurt haar stage nog? Wil ze wel daarna komen?

@NAATJE.. lekker aan het shoppen. Mijn handen beginnen te jeuken hoor. Zeg.. aanbod.. als je rokje te klein valt wil ik hem wel overnemen voor Suzanne. Idee?

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    @SUUS.. wat fijn voor je vriendin, gefeliciteerd! Tegelijkertijd krijg ik plaatsvervangende zenuwen. Tjonge, wat gaan ze een spannende tijd tegemoet!

Deel Deze Pagina