Waar is iedereen??? Ik had gister veeeeeeeeeel eerder in mijn bedje moeten liggen, maar heb met Erik de film HOT FUZZ gekeken, die was op tv. Wat een hilarische film zeg! Het is lang geleden dat ik zo gelachen heb. Dus als je nog eens een dvd gaat huren (of gaat downloaden) is dit zeker een tip! Zo, en nu ga ik een taart maken. Vast de bodem en de vulling. Morgen de finishing-touch. Het wordt een straiciatella-room-bananentaart gemaakt van o.a. negerzoenen. Lijkt me heerlijk. Uiteraard laat ik hier een plaatje zien morgen van hoe het geworden is. Ja, want morgen komt de hele familie van Erik en mij. Onze meisjes zijn van beide kanten de enige kleinkinderen/ nichtjes. Dus gezellige boel.
Even nog een ding hoor... enorm balen maar al mijn foto's zijn wat wazig en onscherp. Hoe kan dat nou?? Heb net de lens maar gepoetst, maar vraag me af of dat helpt. De instellingen staan allemaal op automatisch, dus daar moet het niet mee te maken hebben. Ik baal er wel van hoor, t betreft net al Elena's verjaardagsfeestfoto's.
Mn moeder mailde nog foto's van Elena, zij was een keer met haar wezen sporten. helaas belde ze van de peutergym dat nu Elena 3 jaar is ze niet meer mag komen, de subsidie houdt dan op. Jammer hoor, ze vindt het zo leuk. Het kost echt helemaal niks. Dus nu maar kijken of we iets betaalds gaan doen of niet.
Zo da was m.. zeg WEN op aanraden van jou ga ik vrijdag met Elena naar een theaterstuk van het zandkasteel! Toen ik dat vandaag op het feestje aan andere ouders vertelde was het een en al: waar, wanneer, hoe laat, met wie.. etc.. Iedereen vind het een leuk idee. En wij hebben er nu al zin in!
Bedankt nog Joma. Nee, het is een echt heus recept. Ik ga dr nu aan beginnen. Onze pie-queen zal ik niet kunnen evenaren, maar ik ben blij als ie lekker smaakt. Fijne avond!