Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja haken! :D Zal morgen nog een foto laten zien van m'n laatste haaksel. Op dit moment bezig met een schaapje, heel schattig.

Sorry als ik jullie een beetje verwaarloos, maar dat begrijpen jullie vast. ;) Ik lees wel steeds mee.
    Ik ben voornamelijk bezig met opruimen en uitzoeken. Vandaag weer 2 dozen ingpakt en een hele stapel papieren uitgezocht. Ruimt lekker op zo. Nu slapen. Morgen weer middag/avonddienst.
    Truste...

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Deze ben ik nu aan het maken. Alleen andere kleuren.
    Floortje

M'n zus is nu 36 weken zwanger en haar bloeddruk is veel te hoog. Ze MOET rust houden nu en als het donderdag nog niks beter is dan word ze opgenomen. :( Ik weet nu al dat die donderdag in het ZH ligt. Die weet niet wat rust is. Kan ook niet anders met 3 drukke kinderen om je heen en een man die weinig initiatief toont... ;)

Nu echt slapen.

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Bah, da's niet fijn Boney. Ik heb zo'n schoonzus. Bij alle 3 haar zwangerschappen opgenomen ivm te hoge bloeddruk. Want rustig aan doen kon ze niet:(

Ik ga kolven en dan op visite bij de buuf. Verlate verjaardagsvisite.

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    wat een mupke zeg... zo lief!

en die JAS... ik zeg: WAAR heppie die vandaan??? :D:D

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hallo trouwens... :)

al zo lang niet meer hier geweest

Meiske, vind het er rot voor je.

Verder heb ik niet echt gelezen, kan het allemaal niet meer bij houden soms...

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

M'n zus moet morgen terug naar de VK. Is bloeddruk niet gedaald of heeft ze eiwit in haar urine moet ze gelijk blijven. VK zit naast het ZH. Ze lag nu in bed gelukkig. Ze heeft alleen haar jongste nog thuis en die zat achter de laptop. Ze had de ernst van de situatie niet ingezien zei ze, tot ze gisteravond op internet is gaan zoeken.
    Bij de andere 3 zwangerschappen heeft ze er nooit last van gehad.
    Bah, ik ben er niks gerust op. Eigenlijk maak ik me heel de zwangerschap al zorgen. Ze had ook vroeg al steeds bloedingen. Zal blij zijn als het kindje er is en ze allebei gezond zijn.

Tessa ligt ziek op de bank. Zo zielig. Ze heeft 1x overgegeven tijdens haar ontbijt. Daarvoor al een paar keer bijna. Ze wilde persee een cracker eten.
    Nu net heeft ze een slokje gedronken en een paar aarbeitjes op. Het zit er nog in, maar ze bibbert helemaal. Ze zegt dat ze zo koud is en wilde onder een dekentje.
    Gelukkig hoef ik niet weg vandaag. Moet vanmiddag wel werken, maar dan is Peter thuis.

Hoi Wen, hoe is het met Fenne?

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi

Alles bijgelezen, maar even geen zin om te reageren. 't Besef van echt niet nog een beebje komt nu een beetje door...
    Haardje aan en een koppie warme chocolademelk, schouders eronder en we gaan gewoon weer door.

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Boney, hopelijk is de bloeddruk morgen goed bij je zus. Goed dat ze het nu wel serieus neemt.
    Beterschap voor Tessa. Sneu hoor!

Wen, jasje van Sofie komt bij de Hema vandaan:) Ik krijg er erg veel complimentjes over. Vind hem zelf ook geweldig:D

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hoi meiden,
    ik lees ook wel iedere dag bij hoor, maar niet altijd tijd en zin om te reageren.

Boney beterschap voor Tessa. Wel fijn dat ze lekker thuis kan blijven is toch beter als naar een oppas ofzo.

Meiske dikke knuffel voor jou! Kan het me helemaal voorstellen, ook al was het nog zo pril, als je er eenmaal voorgaat wil je ook gewoon dat het goed gaat. :x

Ik ben vandaag niet gaan werken. Ik kon het echt niet opbrengen om vanochtend uit mijn bed te komen. Ik heb 2 uur geslapen denk ik en vanaf 3 uur in de weer geweest met Sara en Nora. Ze zijn allebei verkouden,snotterig etc. Vind het wel slecht van mezelf maar ik heb me ziekgemeld vanochtend en heb vanochtend 2 uurtjes kunnen slapen.

Dadelijk naar het CB met Nora eens kijken of ze goed gegroeid is.

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Haai, haai.. net terug van het gi-ga-konijnenhol. Het speelgedeelte was wel leuk, maar dan is ballorig leuker vind ik. Samen met Elena lekker geknutseld en daarna het zwembad daar ingegaan, heerlijk. In de auto sliep Elena al gauw als een roosje en thuis nog overgeheveld naar haar bedje. Eigenlijk wil ik ook nog wel een dutje doen, maar Erik heeft hoofdpijn, dus die ging voor. Nu zit ik hier gezellig met Suus die onder het genot van een koekje iets in haar luiertje aan het brouwen is.

Ik zou nog even schrijven hoe het met mijn meisje gaat, goed dus.
    Suzanne begint bijna los te staan en kan al iets rond de tafel schuifelen. Het is een ongelofelijk nieuwsgierig meisje. Je hoeft maar een kastdeurtje open te doen of mevrouw weet niet hoe snel ze bij je moet komen om dr es ff in te neuzen. Gister heeft ze uitgevonden dat ze een hoog gilletje kan doen. Een echte meid dus :) Elena is nu gewend aan de psz. Ze is veel bezig met kleuren en tellen. We hebben een nijntje-spellendoos waar allerlei variaties spelletjes mee worden gespeeld. Nu met al die herfstvakantie uitjes waar je van leest lijkt het me ook al erg leuk als de meiden wat ouder zijn en je beter met ze op pad kan gaan.
    Onder het mom van 'we doen het voor de meisjes' natuurlijk 8).

Ik heb een weekend gevoel, heerlijk!
    Wie geeft ons vanavond een schop onder onze kont. We moeten echt op tijd naar bed gaan, anders houden we ons dagje uit morgen niet vol. Maar wij zijn daar erg slecht in!

@Boons.. sterkte met je zus, spannend hoor!

@Meiske.. is ga iets heel stoms zeggen.. ik had niet gedacht dat jij een winterjas bij Hema zou kopen. Gewoon omdat je Jottum en zo zo leuk vindt :)

@haken, ik kan het ook niet hoor. het lijkt me best grappig. Misschien komt het nog. Voorlopig heb ik mijn handen vol.

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Supermummy, groot gelijk dat je je ziekgemeld hebt hoor. Je moet ook aan jezelf denken en als je bijna geen nachtrust hebt gehad, hebben ze op je werk ook weinig aan je denk ik! Hopelijk heb je vandaag een beetje bij kunnen komen.

Mom, klinkt als een gezellig dagje!
    Schop onder je hol geef ik je vanavond wel;)
    Haha, die hema opmerking:D Koop best veel bij de hema hoor;) Deze zomer had Sofie ook een zomerjas van de hema. Jottum vind ik ook erg leuk, alleen heb ik niet altijd jottumcentjes:D Nou ja, heb het wel, maar vind het zonde om 200 euro aan een jas uit te geven als je bedenkt dat er 4 winterjassen gekocht moeten worden voor de kids;)

Ik ga Stijn zo naar de voetbal brengen. Dan de kids in bad doen, weer aankleden om in de regen op het voetbalveld nog even te kijken hoe Stijn aan het trainen is. Piet is fijn weer werken vanavond;) dus alle kids moeten mee. Lekker in de regen, niks mis mee toch;):x

12. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Mom; waar heb jij dat Nijntje spel gehaald? Zag wel zoiets op tv, maar zie em nergens...

13. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Hier lees ik ook mee, maar pff druk druk druk.
    Mike deze week voor het eerst naar psz, helemaal geweldig.
    Gelijk eerste ouderbijeenkomst gehad haha.
    Met Rosanne ook alles goed, sinds ze een tand heeft, eet ze goed. Peer, aardappel, nectarine, brood, peentjes, alles gaat erin a la rapley. Gister haarclipjes besteld, kon het niet laten hihi.

Ga nu eten, lekker lasagna!! mjammie!!

14. supermummy

Meiske, wat ben je toch als een super moeder. 3 of 4 Kinderen douchen en daarna weer aankleden en in de regen naar voetbal kijken???? Mij niet gezien hoor.

Mom2be leuk hoe je Suzanne beschrijft. Wat vliegt de tijd he, zij is ook alweer bijna 1 jaar!
    Veel plezier morgen!

Ik ben net terug van het CB. Hihi Nora in een pestbui was een ramp om haar te meten en te wegen. Maar ze is ongeveer 9 kilo en 76 cm. Dus toch niet zo klein als ik altijd zeg, ik heb effe met Sara vergeleken toen ze een jaar was en er zit maar 200 gr verschil tussen en dezelfde lengte. Verder was alles goed.

15. supermummy

Vanavond eten wij rijstepap. Ik ben het nu aan het maken, voor het eerst, ik hoop dat het lukt. Ja ik weet het is niet echt avondeten maar wij hebben vanmiddag al vis,aardappelen en salade op dus kan best voor een keer. Yummie

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

weet precies hoe je je voelt meid.. dikke knuff

MOM.. euh.. ja paps heeft een nieuwe vlam.. helemaal verliefd.. zo mooi om te zien.. zo gelukkig heb ik mn jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet gezien.. en ik.. vind het helemal top.. heb m zelf ingeschreven (op verzoek) bij een datingsite.. hihi.. binnen 2 dagen wasie met gerrie aan het mailen.. en eigenlijk was t snel dik aan.. ik krijg er meteen 6 broers/zussen bij.. erg gezellig..;) binnenkort een samenzijn met beide gezinnen....ben benieuwd...

Gerrie is een heerlijk mens.. lijkt best veel op mij moeder en t mooie van haar is dat ze mijn moeder heel erg naar voren haalt ipv op de achtergrond zet.. op de sterfdag van mijn moeder stuurde ze een kaartje met een mooi gedicht en veel liefs...deed me erg goed...ik voel me op mijn gemak bij haar... mijn vader is zielsgelukkig.. zijn bloeddruk ishelemaal netjes en hij leeft weer...
    veel mensen vonden het te vroeg.. wij niet.. waarom moet hij eerst 1 of 2 jaar doodongelukkig alleen zijn om weer verder te mogen? Ik zie hem liever gelukkig!

Vandaag dolfinarium geweest.. NAT, maar wel erg leuk.. DUUUUUUR, maar wel erg leuk..KOUDDDDD, maar.. TWAS ERRUG LEUK!!!

en nu op de bank...

kuzzz

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Supermummy, moest lachen om je berichtje Nora weegt ongeveer.... Zie het helemaal voor me, een tegenstribbelend kindje:D Ik heb ook wel eens een ongeveermeting gehad met een van de kids. Hij of zei was toen gekrompen haha.
    Mjammie rijstepap! Heb er ook gelijk trek in, maar helaas niet genoeg melk meer in huis.

Ichy, bedankt voor je knuffie:)
    Leuk zeg het Dolfinarium. Heb je nog foto's gemaakt? Hebben jullie de piratenshow ook gezien? Die vond Kas zo leuk.

Ik zit heerlijk op de bank onder een dekentje. Heb het zo koud! Straks lekker douchen en dan naar bed. Net nog even bij WE een leuk vest voor Stijn en Kas besteld. Was al in de aanbieding en met een kortingscode nog eens 20% korting. Nu voor €11,95. Kijk, daar word ik blij van:D
    En nu ga ik een beker warme chocomelk klaarmaken ( ja, alweer:p)

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.... ik wacht totdat meiske me n schop geeft 8)

Nee gekkigheid. Erik zijn onechte oud tante was op visite en die moet altijd behoorlijk haar ei kwijt. Super lief mens hoor, maar ze kwam even eten en is net weg. Zo gaat het altijd. We hebben het er voor over, ze is zoals ik al zei super lief. Alleen begon ik steeds harder te gapen, ik ben echt zo moe, toen zei ze: je vindt het zeker saai wat ik allemaal zit te vertellen :)

@Meiske, het klinkt een beetje raar, maar ik ben toch wel blij dat het wat meer tot je doordringt. Je eerdere nuchterheid vond ik eerder opvallend. Het mag er ook zijn meid.

@Naatje, bij een of andere fietsenwinkel die ook van allerlei huishoudingsspul verkoopt en speelgoed. Wordt je dus niet veel wijzer van. Het is van Ravensburger en heet de spellendoos van nijntje.
    Je kan m bij bol bestellen zie ik bol.com | De Spellendoos Van Nijntje, Ravensburger | Speelgoed Het is vrij simpel, Elena is er helemaal weg van en je kan allerlei manieren bedenken om een 'spelletje' te spelen.
    Fijn is dat trouwens he, als ze ineens beter gaan eten! Ik wil tzt wel een foto met haarclipje zien :D Enne.. ik vind het niet zo gek dat jij het te druk hebt hoor... blijf daar respect voor hebben!

@Ichtus, nou wat gaaf dat je pa zo gelukkig is en jullie ook met haar. Super! Ik ben blij voor je. Dolfinarium, erg leuk! Zeg weetje voor 2011 is een gezinskaart van de julianatoren misschien ook wat voor jullie. Je kan nml naar nog veel meer pretparken of met volle korting of met 50%, zoals burgers zoo, dierenpark amersfoort, avifauna, etc.

@SM, hmmm.. nu je het zegt, volgens mij moeten wij binnenkort weer naar t cb. Ik ga gauw kijken, want Suzanne moet ongeveer de lengte en het gewicht van Nora hebben.. of denk ik nu verkeerd. Suzanne is in ieder geval klein uitgevallen. Ik laat het hier wel horen. Lastig dan he, als ze niet gewogen of gemeten willen worden!

Ik ga mezelf een schop geven, als ik op jullie moet wachten.... ;)8)

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Schopt NU Mom naar haar bed!

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571