Wat een leuke foto's zeg. En wat is Iris groot! Ze lijkt echt wel 2 op die foto dat ze bij Erik op schoot zit. Ze is erg lang volgens mij. Maar wat een plaatje. Echt jarig geweest zo te zien!
Je hebt er een hoop op staan joma. Vind die zilver met roze laasjes wel leuk. Tessa zit in de overgang van 24 naar 25 en wil dus geen dure schoenen meer kopen in 24. Maar ja, ik vind het verzenden van 6.75 altijd zo zonde. Hmmm, ga nog even nadenken...
Als ik jullie soms zo hoor, die ukkie meisjes, zoals Anna en Nora van sm enzo... dan is iris inderdaad groot! Ze is 79 cm en bijna 11 kilo en dat was 3 weken geleden. .
Ja die banner had ik 2 weken geleden veranderd ofzo, maar die is nu dus weg. Ik zal zo even een nieuwe maken.
zien er goed uit en vallen nog ruim qwa maat zo zou gwen er nu nog in kunnen hoor ...maar doe ze al weg omdat er nu vraag naar is en andere heb gekocht zet er straks nog meer op
Thnx all.. doet mijn onzekere ik goed...tis toch altijd afwachten wat anderen er van vinden.. nu zou ik me daar niks van moeten aantrekken maar dat doe ik toch wel..whaha...
mijn haar is langzaam weer aan het groeien .... kweet niet goed wat ik er mee wil ... ander kleurtje misschien maar kweet niet wat
Nou Ichtus echt niets om je onzeker over te voelen, ik vind het echt heel leuk! Ik ben met banners aan het ploeteren, maar het lukt niet, nou dan zo maar even...