Vannacht toch een beetje kunnen slapen en de CTG deze ochtend was goed. Dank je wel voor jullie medeleven. Heb echt enorm veel aan jullie! Ik begrijp het ook allemaal niet waarom ze niet meer bij me mogen. Mijn vriend belde deze ochtend dat Sem had gevraagd of ik nu bij Linn* was. Ik moest echt zo hard huilen toen ik dat hoorde. Ze zijn nog zo klein, mijn jongens @maja82: Ik lig op een kamer alleen. Ze willen het dus zo doen dat tot de bevalling of 34w (als ik dat haal) ik de jongens niet mag zien. Vanaf 34w zou het geen probleem meer zijn moesten de ukkies komen en dan mogen ze wel weer bij mij. Hier nog geen ervaring met jongere en oudere kinderen tijdens het spelen. Maar wel 2 kinderen, en dat is soms ook wel eens ruzie maken geweest. Nu soms ook nog maar ze spelen al beter samen. Vooral Cas is bij ons meestal 'de baas' tijdens het spel want Sem durft veel minder snel zijn mond op doen. Maar als Sem dan iets neemt waar Cas mee wil spelen kan die nog al eens roepen. @supermummy: Het word dus hoogstens een kleine 6 weken dat ik mijn jongens niet zal zien dus. @boney: Maar dan ben ik nog verder van mijn jongens, familie en vrienden. En zou graag mijn gyn houden. Is ook de persoon die Linn* en de jongens op de wereld gezet heeft en ik heb nooit getwijfeld aan zijn kunnen. Denk daarom dat ik inderdaad best luister naar wat hij zegt, hoe moeilijk ook @meiske74: Hopelijk gaat het morgen beter met je. *knuffel* @mom2bofnie: Klinkt inderdaad alsof je een heerlijke tijd hebt nu! Geniet er maar van!
@Meiske.. meid ik snap je zoo goed.. na mijn mk (voor Anna) was de wens wel weer heel sterk.. ook ed was geschrokken van de mk en bij hem was de definitieve nee toen meteen weg.. en tadaa daar is Anna... al heeft hij er wel aan moeten wennen dat ze zo snel kwam.. Praten kan geen kwaad.. doen we hier ook zo af en toe.. hier haalt t niets mee ruit (voor mij dan), maar goed.. wie weet voor jou wel meid... Ed en zijn droom betkeenen dus alleen dat ALS het gebeurd dat hij het niet meer onoverkomelijk vind, maar eerder een uitdaging.. niet meer en niet minder.. nee is nee...en daar moet ik het mee doen.. MOM.. ja adm. redenen.. een ander vrouwtje had een Filiaal leider in opleiding contract (heeft ed ook gehad is omgezet tijd geleden, was makkelijker) en dat contract loopt af.. dus of ze moet eruit of ze moet doorgroeien..en aangezien het kaderpersoneel (leidingevende) erg dungezaaid is kunnen ze haar neit missen en eerste of tweede assistent nam zij geen genoegen mee.. Ondanks dat ze vorige week huilend aan de telefoon zat omdat ze het niet meer zag zitten toen ze 1 dag alleen stond heeft zij de functie gekregen..en niet ed.. die al weken alleen staat en alles voor elkaar heeft..(vond zelfs de alg. directeur die vorige wk kwam kijken) Dus na alle positieve berichten had ed dit dus niet verwacht... Heel vervelend... en ed is er goed pissig onder... nou ja.. niks aan te doen.. binnenkort gaat er een 5e filiaal open.. misschien dan.....en zo gaat t al een jaar of 6!! en nu visite met appelbollen.. YAMMIE!!! toedels..
zo lieve mensen ik kom me ook weer even melden.... Allereerst MEISKE even een hele dikke knuffel....getsie... YM ik heb je verhaal gelezen en wat moet jij het zwaar hebben zeg.. ongelovelijk...sterkte meis... VIVI kan volgens mij ook wel 2 knuffels gebruiken... JOMA>>>>> wat een prachtige bruid was je zeg... wat zeg ik jullie zijn een prachtig stel... heb een heerlijke dag/avond gehad...was leuk erg leuk... (ps ben trouwens wel benieuwd hoe het met die ene man is afgelopen) MAJA... wat klink jij heerlijk verliefd op je mannetje.... ohhh nee he ik wou heel veel reageren maar het houdt alweer op... ICHY... wat een klote steek voor ED kan me voorstellen dat hij pissig is..en voor het loslaten voor jou meis tsja kan niets anders zeggen dan call me when you need me!!! DATEN: Meiden ik zeg we moeten nou toch echt weer eens een datum gaan prikken hoor. VERJAARDAG: het is dan toch zo ver gekomen ik ben twintig en tien oftewel 30 geworden gisteren.. wat een leeftijd en geen 20 meer...heavy hoor... ELISE: TSJA het is een mopke echt waar wat een heerlijke doorsnee meid is dat zeg... zegt elke dag opnieuw dat ze vanaf vandaag op de wc gaat plassen en poepen maar nooit doet ze het... eet nogsteeds geen avondeten..maar voor de rest doet ze het goed.. NICK... ja mijn grote zoon waarvan de navelstreng nooit goed is doorgeknipt.. lekker kind gewoon... ik kan zo ontzettend genieten van mijn mupkes... VERHUIZEN inmiddels ben ik weer verhuisd nu naar een huisje waar we gewoon kunnen blijven wonen... dus vanaf nu gaat ons leven samen echt beginnen... en wat zijn we nogsteeds enorm verliefd en gelukkig... Nu zou je natuurlijk kunnen zeggen dat het niet op kan en ik over de top gelukkig ben maaaar ik heb ook longonsteking mijn god wat een drama.. net begonnen met een nieuwe baan dus gewoon op paracetamol aan het leven... verhuizen etc etc etc.. pfffft ik ben zooo vreselijk toe aan wat rust... ik moet zeggen ben inmiddels wel aan mijn einde van mijn latijn gekomen hoor... nou ja ik mocht dus ook nog even klagen hier... ik lees en volg jullie altijd hoor.. heb alleen niet altijd de tijd en de zin om te reageren... denk aan jullie koes koes
nog een klein beetje hoop wat promotie betreft.. Alg. Direkteur is in town.. en in ed z'n filiaal.. ed lijkt een gesprek te krijgen nu.. dat is op zich goed nieuws.. afwijzingen worden doorgaans door een niveau lager (districtleider) gedaan.. Promoties door Alg. dir. dus voor nu.. een ietsie pietsie hoop.. duimen jullie mee?
Dwaas.. meid ook een klein beetje aan je gezondheid denken he....!!!... leven op paracetamolletjes kan best, maar is doorgaans niet verstandig....een stapje terug misschien????? knuffie..... HIER zijn de kinderen echt rete druk... pffff. tijd voor SCHOOOOOOL!!! sjonge jonge.. ook nog een adhd vriendje op bezoek die blijft eten.. waarom zei ik ook al weer ja??? Marijn te kort geslapen dus sjaggo.. an anna.. pffff die ligt gelukkig al de hele middag op 1 oor...niemand maakt haar wakker.. die slaapt gewoon lekker door.. I LOVE IT!!!... straks lekker kroelen met r.. kan er nu al naar uit kijken.. Net met Thomas (de trein) gespeeld met Marijn.. nu ff laptoppen en koffie.. zo pannekoeken bakken.. IEUW.. maar de kids vinden het lekker.. dus helemaal prima.. Lisa loopt rond als MegaMindy en Jur en vriendje zitten te Dssen...lijkt als een makkelijk stel, maar de ruzietjes zitten in een heeeeeeel klein hoekje...
MOM.. klinkt als heerlijke dagen.. wij gaan definitief het weekend van 20 nov weg.. eigenlijk zouden we dan anna haar 1e verjaardag vieren, maar dat kan ook t weekend daarvoor wel of in die week zelf....maakt voor haar niet uit en ik heb dat weekend wel nodig... waarheen weet ik nog niet.. misschien wel een voorproefje aqua delta..
Even snel hoor maar moet even dit kwijt! Iris kan lopen! Jeeehhhh... Ze wandelt ineens de hele kamer door
Nou promotie def. van de baan.. sterker nog.. Ed wordt overgeplaatst zodat hij samen met huppelkut de kar kan gaan trekken.. met andere woorden.. kan hij haar rotzooi opknappen en zij met de eer strijken.. Ed is des duivels...heeft wel zijn zegje kunnen doen, maar goed.. dat haalt voor nu niets meer uit.. wellicht voor de volgende ronde, maar of hij zichzelf weer kan motiveren.. weet t niet hoor... anyhoe...we balen flink.. ben er echt boos over...wat zijn werkgevers toch af en toe PIEMELS zeg.. bah..
Thirza, wooooooow Iris ook al aan de wandel! Aaron was ook een hele snelle, toch? Ichtus, tsssssssssss balen zeg. En tja om dan gemotiveerd te blijven is knap lastig. Dwaas, leuke update van je kids. moet wel lachen om de beschrijving van Elise hihihi
Ichtus, jeetje wat enorm lullig... Een vriend van ons heeft als filiaal manager bij aldi gewerkt en die werd om iets heel doms zomaar op staande voet ontslagen... Aldi is idd een rotbedrijf!
ja iddd.. het verdient erg leuk, maar goed.. daar houdt t dan ook wel op.. dat ie die promo niet krijgt is al erg genoeg, maar dat ie danook nog onder haar moet werken in een ander filiaal is wel errug zuur..
Straks bellen met mijn jongens en eigenlijk kijk ik er een beetje tegen aan. Ben zo bang dat het weer zo'n emotionele bedoening word en ik wil me dan sterk houden voor de jongens. Wil hen niet nog meer van streek brengen. Stom hé? @Thirza02: Waw wat goed van Iris! Super! @ichtus: Ah wat is dat tegenvallen zeg. Dat is de reden dat mijn vriend zelfstandige is geworden. Hij is 4 keer voor een baas gaan werken maar dat kon hij echt niet langer. Hij kan er namelijk niet zo goed tegen als mensen hem commanderen. Nu heeft hij zelf 4 mensen onder zich werken
Aaron kon voor zijn eerste verjaardag een of twee stapjes los zetten en hij liep precies op zijn eerste verjaardag de hele kamer rond... Dat was wel een leuke datum . Niet heel snel, maar wel sneller dan gemiddeld!
volgens mij merk je bij de aldi ngo steeds da thet van oorsprong een duits bedrijf is... heel erg hierarchisch, zit ik hier erg fout met mijn gedachtengang??? @youngmom pffff d'r waren er in het juni2010 forum wel een aantal die ziekenhuis in en uit gingen, maar net zoals jij lijkt me dan dit forum een leuke uitkomst... Ik kom hier zelf wel vaak langs maar schrijf niet continu, af en toe dan haak ik in en dan laat ik mijn stem weer eens horen Ik heb een zoon van 12 februari 2008, die van s'ochtends vroeg tot sávonds laat het woord nee uit zijn mond laat komen!!!! hij heeft vandaag ook weer een half uur achter het behang gezeten... hmmm dat kan dan wel niet, maar op dat moment had ik dat graag gewild.. en ik heb een dochter van 4 mnd die haar stem aan het uitvinden is en de hele dag door lekker zit te gillen.... Sinds gisteren heb ik een Baby bjorn draagding en we hebben gelijk weer een stukkie gewandeld... Kan ik jesper tenminste weer aanpakken als hij weer eens weg wil lopen.
Heb 15 minuten gebeld en het ging best. Heb vooral hen laten vertellen en zelf niet zo veel gezegd. Sem bleef maar zeggen "Sem morgen komen?" en ik moest blijven antwoorden dat dat niet ging. Ik had het gevoel dat Cas het wel snapte maar toch verwacht dat hij me snel zal terug zien. Het zijn slimme kereltjes maar ze zijn nog zo klein hé... Soms zeggen we wel over onze peuters dat ze al zo groot zijn maar op momenten als deze zie ik nog echt hoe klein ze zijn. En hoeveel nood ze nog aan ons hebben...
Ichtus,grrrrrrrrrrrrrrrr wat een rotstreek zeg! Youngmom, aah bah wat moeilijk moet dit toch zijn. Kunnen jullie niet met elkaar webcammen? Of mag dat ook niet? Nogmaals vind ik het niet menselijk om je kids zo lang niet te mogen zien.
@all knuffie @meiske voor jou een extra dikke knuffel!!! heb niks bijgelezen ben namelijk aan t bij komen van mij eerste werkweek (t was nog steeds een zooitje ongeregelt op het werk ) meteen ff een vraagje: meiden zouden jullie mss op chayenna willen stemmen? dit is de link en links onder staat haar foto. alvast heel erg bedankt http://www.bofkontjevanhetjaar.nl/Inzendingen.aspx?voornaam=chayenna&achternaam= __________________
Youngmom.. ik vind t knap hoe je het doet.. heb veel respect voor je meid.... ALDI.. sja..idd heel hierar..dinges.. en ik heb al zovaak tegen ed gezegd dat ie voor zichzelf moet beginnen.. hij heeft er alle kwaliteiten voor, maar wil die eindverantwoordelijkheid niet.. de stress...een eigen zaak heb je 24/7.. nu kan ie de deur achter zich dichttrekken... nou ja.. snap ik ook wel van m... Connexxion (mijn werkgever) maakt t zo mogelijk nog bonter..hoop voor hun dat ik niet ziek wordt..dan wordt t gratis rondje rechtbank.. s kijken wie er aan t kortste eind trekt... Bij ons mag je je tegenwoordig niet meer ziekmelden.. de ziekmeldingen wordt simpel niet geaccepteerd.. arboarts zit er zo diep in dat ie iedereen weer aan t werk schopt.. resultaat.. mensen zitten zwaar ziek, met lonontsteking, medicijnen, zwaar overspannen etc gewoon te werken naast mijn gezonde ik... veen onrust op de werkvloer en zodra je er tegenin gaan wordt er gedreigd met ontslagprocedure...Zodra je je ziekmeld wordt eerst gevraagd of ze het op verlof kunnen zetten...(de meesten gaan hier al mee akkoord uit angst hun baan te verliezen).. wil je dit niet dan wordt je op afwezig gezet in afwachting wat de arbo arts zegt.. zegt zij aan t werk dan worden je uren op ongeoorloofd afwezig gezet en krijg je een brief met werkweigering thuis..en in het zeldzame geval dat de arboarts je ziekmelding goedkeurt dan pas wordt je in het rooster op "ziek" gezet..Tis werkelijk te idioot voor woorden.. jammer voor hun ben ik niet afhankelijk van mijn baan, ken ik mijn plichten, maar vooral ook mijn rechten en ben ik niet bang voor ze...dus virus.. kom maar op.. heb er gewoon zin in... lekker ff mijn frustratie op conimex botvieren.. stelletje hufters... En ik mag vanmiddag weer werken.. ben benieuwd wat er afgelopen 2 weken is gebeurd.. heb al wat collega's gesproken en leuk is t allemaal niet.. 1 heeft op staande voet ontslag genomen.. is opgestaan, heeft haar spullen op t bureau gekwakt en is weggegaan.. een ander kreeg te horen nadat ze met longontsteking thuis bleef nadat ze zich had ziekgemeld (en dus niet werd goedgekeurd) dat ze ivm werkweigering ontslag gingen aanvragen bij de rechter.. (ze zit in de or dus weet te veel.. ze willen haar duidelijk kwijt).. ze gaat t aanvechten.. Een ander is zwaar overspannen, maar lichamelijk mankeert ze niets dus kan volgens arbo gewoon werken.. zit dus als een zombi op t werk.. gezellig..en zo kan ik nog wel ff doorgaan... De sfeer onderling is prima, maar richting leidinggevenden om te snijden...ik zit al niet zo lekker inmijn vel dus 1 verkeerd woord en ik vlieg ze aan...dat zou dan ook mijn einde contract betekenen.. en t kan me geen reet schelen ook.. ben dr zoooo klaar mee.. ik vind wel weer wat anders en zo niet dan niet.... zo moest t ff van me afschrijven hoor..