Ichtus,dat kan toch allemaal niet???? Dat is toch helemaal niet legaal! Belachelijk gewoon dat je niet mag ziekmelden, bestaat zo iets echt?????? Kan me niet voorstellen dat dat mag.
neej dat mag ook niet.. dit is ook machtsmisbruik.. aangezien er maar weinig zijn met een vastcontract zijn de meesten als de dood dat hun contract niet wordt verlengt en houden ze dus hun mond.. gaan akkoord met verlof ipv ziek.. degene die er wel tegen in gaan hebben een vastcontract, maar zijn dan een zeur.. uiteindelijk heb je er als je erg ziek bent ook geen energie om hier tegen te vechten..en zwichten ook de meesten voor de druk die wordt uitgeoefend.. jammer voor hun ben ik niet zo.. en nog een paar.. maar die kan ik op 1 hand tellen.. ben inmiddels maar lid geworden van de bond.. die ga ik nog wel nodig hebben ben ik bang... Er staat ook heel wat te gebeuren.. door verlies van regio's (aanbesteding vervoer/marktwerking) moet er 26 ft (in uren) uit.. aangezien de meesten ongeveer 20 u per week werken betekend dit in de praktijk 52 personeelsleden eruit!!...dat is nogal wat.. nu zijn er wel wat studenten en uitzendkrachten die als eerste aan de beurt zijn, maar de tijdelijkecontracten zijn er zat.. zij vrezen voor hun baan.. en als je dus lastig bent dan proberen ze je er wel op een andere manier uit te werken als je een ot hebt..NOU KOM MAAR OP!!! OR en Vakbond (FNV) zijn er al mee bezig, maar of dat iets gaat uithalen..?? denk dat t toch echt rondje rechtbank wordt.. heb er nu al zin in.. klokkenluidster.. klinkt best grappig!!!
en buiten dat klinkt een andere baan me ook niet als heel vervelend in de oren.. ga niet zelf een vaste baan opgeven nu, maar als t moet kan ik er niet rauwig om zijn...
Mogguh, Kom even Meiske een knuffel geven. Hoe is het vandaag met je? Kan me je verdriet zo goed voorstellen! Dus nog een knuffel. Verder laat ik het er even bij, mijn schoonouders en schoonzus+zwager en kids staan zo op de stoep om Jeroen z'n verjaardag te vieren. Hij is vandaag 30 geworden. Hij vond zijn kadootje van me (roofvogelshow/workshop + hotelovernachting) erg leuk! En ik heb helemaaaaaal geen zin in mijn schoonzus en hun irritant drukke, onopgevoede kids Maar goed, je ontkomt er natuurlijk niet aan en met een beetje geluk zijn ze op tijd weer vertrokken (daarom vieren we het ook 's ochtends, zwager moet begin v/d middag voetballen, kunnen ze dus niet bij ons blijven hangen8)) Doei en tot later!
Hier weer een klote nacht gehad. Nora was vanaf 4 uur klaarwakker, ze is verkouden, dus mocht snot zuigen en hoestdrankje geven, daarna een poepluier...daarna speen verloren....en daarna was het 7 uur en mocht ik opstaan
pfff SM.. nou dan zeg ik.. vandaag maar niks doen dan.... Hier hele goede en vooral lange nachten gehad in de vakantie.. was er de hele week niet voor 8u uit.. lekker hoor.. alle kindjes sliepen voor de verandering een keer lekker uit....
Ichtus lekker, mag ook weleens lekker uitslapen toch. Nou ja niks lukt niet helemaal, ik ben op mijn werk. Straks komt mijn moeder, die ga ik vanavond in Barcelona ophalen en dan lekker de stad in.
Vannacht toch een paar uurtjes kunnen slapen. Maar de ukkies waren enorm actief en ik lag nooit goed voor hen... Om 14u komt mijn vriend en daar kijk ik wel naar uit. Hij heeft er voor gezorgd dat hij vanochtend gaan werken is en zo heeft hij deze namiddag vrij kunnen nemen Vind het wel erg jammer dat de jongens niet mee zullen zijn @supermummy: We hebben er thuis geen webcam op de computer dus das wel jammer. Hopelijk geet Nora haar verkoudheid snel over zodat ze weer wat beter slaapt (en jij ook natuurlijk) @ichtus: Dat kunnen ze toch niet maken? Ik denk sowieso moesten jullie jullie klachten bundelen en naar de rechtbank stappen jullie meteen gelijk krijgen. Als werknemers hebben jullie het recht om zich ziek te melden. Ik word zo kwaad als ik zo'n dingen lees... :x
Hier effe heel leuk nieuws: Mijn vriend is dus langsgeweest en hij had de doopsuiker bij, kan ik daar eindelijk mee beginnen. En de jongens hadden tekeningen gemaakt en die had hij ook mee. En... hij zou straks een webcam gaan kopen zodat ik vanavond via skype met de jongens kan praten. Ik ben echt super blij
Oeps hier is er niet zo veel gezegd maar wil toch nog effe melden dat hier een hele gelukkige zwangere mama ligt die twee gelukkige zoontjes thuis in bed liggen heeft. Ze vonden het echt super om mij te zien en waren door het dolle heen (en ik ook wel) Het heeft mij precies weer een duw gegeven om er weer voor te gaan
hoi hoi weer even een teken van leven hier alles goed eindelijk een avond niks op de bank mannetje werken kind in bed heerlijk ff ff snel terug gelezen @ichy bale zeg bij ed op zijn werk wat een eikels zo hou je toch ook geen plezier op je werk @Meiske een knuffel hoe is het nu?? @YM jeetje zeg je kids niet zien pfff snap dat niet en geniet maar lekker van je webcam nu heerlijk meid @Thirza wat goed van IRIS !! @Dwaasje jullie hebben een leuk huis zo toppie hoor ...gister geen tijd gehad voor een rondleiding maar komt vast nog wel ..is het nog laat geworden gister?? was gezellig hoor ondanks dat ik betijds weg was..snel ff datum prikken voor een avondje zingen!! oh ja Ichy , Sizzel Dwaas suus???even een date gaan prikken voor januarie??????????????? @Sizzel nog gefeliciteerd met DAAN zijn 1e verjaardag.!!!!!.las dat je ziek was ?al beetje opgeknapt???? voor de rest alles hier op rolletjes maandag ff met gwen langs de huisarts kind stikt van de jeuk en krabt haarzelf weer letterlijk open denk zelf dat het van binnenuit komt allergie voor iets want van buitenaf zie je niks ja iets droger maar niet rood niks ja als het opengekrabt is zo nu ff bankhangen Kuzzz
heeft connection geen CAO met een bond die opkomt voor de rechten van de medewerker??? Als ik dit lees gaan me de haren rechtop staan, gatverdegatver wat een machtsmisbruik, de arbodienst heeft duidelijk geen eigen rol in dit verhaal... pfff hier kun je ook helemaaaaaal nix mee als werknemer, hoogstends een aanklacht bij de rechter op basis van goed werkgeverschap!! wat dat is het dus totaal NIET...
Hee meiden, snap er de ballen van, vanaf woensdag kom ik al niet meer op zwp steeds dat de URL niet gevonden wordt. Heb dit wel vaker alleen niemand anders dus? Hier woensdag ziek thuis gebleven en ga me straks voor maandag ook ziek melden. Ben zo misselijk, hoofdpijn enz. Heb maar voor 4 dagen emesafene gekregen en moest dan eerst langskomen dus ga maandag ff bellen. Hoop dat het na een weekje rust en meds wat beter gaat. net wel bijgelezen maar reageren gaat ff niet. Misschien morgen
Bah beterschap Debie! Ja heb ik ook weleens die foutmelding. Komt omdat in mijn adresbalk een oudtopic stond die allemaal gewist zijn door zwangerschapspagina,en die dus niet meer bestaat. ik heb toen de geschiedenis gewist+cookies en toen ging het goed.
goedemorgen en allemaal uitgeslapen met de klok @debie bale meid dat je zo ziek bent hoop dat snel beter gaat
Wat balen dat je zo beroerd bent Debie. Zou fijn zijn als de medicijnen aanslaan. Getver, ik weet nog precies hoe het voelt. Wat kan je je dan ziek voelen. Hoop echt voor je dat het niet lang duurt! Ichtus, jouw werkgever sucks. Zo. Heb er niks zinnigs over te zeggen zo bizar vind ik het. En las dat Iris loopt! Wat goed zeg!! Blijf me er trouwens over verbazen hoe snel de tijd gaat. Ik weet nog goed dat we het hadden over de naam voor een meisje, wat past bij Aaron en nou loopt datzelfde meisje al haha! YM, fijn dat je je jongens hebt kunnen spreken/zien! Hoe gaat het vandaag en hoe is het vannacht gegaan? SM, hoe was afgelopen nacht? Nog veel snot geveegd? Boney druk met verhuisdozen inpakken? En Meiske, hoe is het? Ik ben moe. Gisterochtend was druk! Poeh, ik blijf me verbazen over die kids van mn schoonzus. Daar laat ik het bij Vannacht was Timme erg onrustig, elke 2 a 2,5 uur gevoed. Kon het er moeilijk bij hebben omdat ik al zo moe was en gisteravond helemaal niet lekker. Had een zere plek in m'n borst en was rillerig. Ben als een gek gaan masseren onder de douche en Timme vaak aanleggen. Nu is het gelukkig al een stuk beter. Zou eigenlijk nog naar een feestje gisteravond maar heb dat maar afgezegd. Erg jammer, had er veel zin in. Maar mijn kindjes zijn zo leuk he, heb ik dat al eens eerder gezegd? Lune is zo dol op Timme, ze blijft hem knuffelen en kusjes geven. Ze is ook nog steeds niet jaloers ofzo en begrijpt het ook goed als ze even zachtjes moet doen als Timme in slaap gevallen is. Ik breng hem dan naar boven of de gang en dan mag ze weer gewoon 'lawaai' maken. Ze heeft nog wel een flinke gebruiksaanwijzing maar over het algemeen gaat het prima. Ik vind het super dat ze zo'n sterke eigen wil heeft maar dat maakt het soms wel lastig. Ik denk dat het sowieso een stuk beter zal gaan als ze een jaartje ouder is en naar school gaat. Maar dat zien we dan wel weer. En Timme gaat als een speer en is zo makkelijk en tevreden. Nou zijn wij ook wel makkelijk, dat zal ook wel meespelen denk ik. Wil hij niet slapen in bed? Komt ie gewoon lekker bij ons liggen. En we hebben hem 's avonds ook beneden, dan slaapt hij in de kinderwagen en gaat tegelijk met ons naar bed. We laten hem ook nooit huilen, ik kan dat niet en vind dat ook niet nodig. En verder lacht hij naar iedereen, hij begint al echt te 'kletsen', ontdekt zijn handjes en slaat naar speeltjes en vindt het nu zelfs in de box eventjes leuk! De bv loopt dus nog goed maar ik denk toch dat ik als hij 3 maanden is geweest ga combineren en de bv ga afbouwen. Op een of andere manier benauwd het me toch. Best gek want het gaat wel goed. Vandaag relaxed dagje. Ik ga lekker veel op de bank liggen denk ik Jeroen en Lune vinden spelen erg leuk, dus dat mogen ze de hele dag doen Ik doe af en toe wel even mee.