Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Maja leuk dat Lune zo lief is met haar broertje en wat lijken ze op elkaar leuke foto,s schattig

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    maja wat heb je toch schatjes van kids zeg!!

ff update van hieruit afgelopen week bij ka geweest alles ziet er goed uit, bryan is nu 96,2 cm en 17,6 kilo lekker beertje hahaha maar aangezien zijn groei nu goed stijgt gaat het wel de goede kant uit!
    verder alles goed druk druk druk maar dat komt goed

3. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @maja82: Vannacht is het redelijk goed gegaan. Maar die twee ukkies blijkbaar enkel erg actief te worden 's nachts. En er is er eentje die heel erg graag een goeie trap geeft in mijn blaas. Maar de CTG was ook weer goed deze morgen.
    Vind het best wel grappig als jullie spreken over het feit dat jullie kindjes binnen een jaartje naar school gaan. Terwijl die van mij al sinds 1 september op school zitten :p
    En wat een schattige foto's zeg! ;)

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

Youngmom,
    ja in Belgie gaan ze heel vroeg al naar school he, met 2 en een half al??Hoeveel dagen en hoeveel uur?
    Hier gaat Sara volgend jaar september naar school ze is dan 3 en een half, maar alle kindjes geboren in 2008 beginnen in september 2011 op de basisschool. En dan lange dagen van 9-tot 12 en 15-17.
    Fijn dat je CTG goed was!!!

Maja, je klinkt relaxed en heel trots op je puppies!
    Wat een leuke fotos en Timme is een kopie van Lune maar dan natuurlijk de stoere mannelijke versie!

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb zulke heerlijke kinderen.. gisteravond normale tijd naar bed.. en vanmorgen om 8u (nieuwe tijd) weer wakker.. dus ook lekker extra geslapen.. vanmorgen kerk, vanmiddag werken.. dus ik ben weer weg....

koes koes..

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja wat een schatjes. En Ilse was ook heel lief voor esmee maar op het moment moet ik opletten, ze wil esmee steeds omver duwen of slaan, want ja nu zit esmee opeens aan haar spullen en dat is niet leuk natuurlijk

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, ja daar ben ik ook wel bang voor hoor:D Lune is best wel bazig en wil op het kdv ook vaak bepalen wie wat doet;)
    En o wee als je wat van haar afpakt.. Dan heppie ruzie8)
    Dus dat kan nog leuk worden straks....

8. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Heel hard moeten lachen om mijn vriend vanmiddag. Hij had gisteren zo zitten zeggen dat ik mijn klok best gisterenavond al veranderde. Belde hij dat hij en de jongens een uur te vroeg aan het zwembad stonden :D

@supermummy: Inderdaad vanaf 2j6m gaan ze hier naar school. Ma, di, do 8u30 - 11u40 / 13u - 15u45, woe 8u30 - 11u40 en vrij 8u30 - 11u40 / 13u - 15u

9. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Youngmom, kunnen je kids daar dan ook slapen op school ofzo? Aaron zou dat echt niet volhouden. Hij heeft zijn middagslaapje nog hard nodig! En die duurt ongeveer 2 uur. Dus dan zou hij smiddags niet naar school kunnen!

10. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hier gaat het prima in ons gezinnetje! Kinderen hebben niet veel last van het uur gelukkig... een beetje natuurlijk, maar niet erg.

Mijn moeder ligt in het ziekenhuis. Dan is dat niet nieuw, dat doet ze vaker. Dan heeft ze hartritmestoornissen en dan krijgt ze een cardioversie (van die schokken) en dan is het meestal weer over en kan ze dezelfde dag weer naar huis. Maar nu willen ze niet echt over. Na een uur weer terug enzo. Hartslag van 170 zo nu en dan en zuurstof zat gisteren zelfs op 79 (wat echt boven de 90 % moet zitten). Dus nu ligt ze nog in Leeuwarden, maar er wordt gewacht op een plek in Groningen. Dus dit grapje gaat nog wel even duren! Dit keer is het niet in 1 dag over, dus tja ik maak me wel een beetje zorgen om mijn lieve mams!
    Ze heeft de artsen in Groningen wel aan het werk gezet :D, want ze heeft een nogal zeldzame aangeboren hartafwijking. Dus ze zijn daar nu hard aan het studeren zodat ze haar goed kunnen helpen :).
    Maar goed, hopelijk is het snel over en mag ze weer lekker naar huis. Elke dag naar het ziekenhuis voor mij vind ik wel wat zwaar, maar natuurlijk nog erger als ze in groningen ligt!
    Ach, het komt allemaal wel weer goed denken we dan maar! :)

11. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Mijn moeder belde net, ze gaat nu naar groningen! Wel fijn!
    Maar de komende twee dagen heb ik geen auto, omdat Erik in Amsterdam moet werken... Balen, kan ik niet naar haar toe!

12. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    He Thirza, dat is vervelend zeg. En kan je niet een auto van iemand lenen?

Ichtus, bah wat heb jij een voorbeeldige kinderen, ik = jaloers! Suzanne hier met hangen en wurgen vanavond een half uurtje langer opgehouden. Elena had er weinig problemen mee, sterker, die verlengde het nog even 8):x.

Maja.. leuke kids hoor, ik had ze ook al op je hyves bewonderd. Zeg, ik had gereageerd op je beenwarmer-oproep. Maar weet niet of je nog wat hebt geantwoord, ik zie t ff niet meer.. ;)

Hier begint Elena Suzanne ook af en toe iets minder leuk te vinden. En als wij Suzanne iets meer aandacht geven doet Elena er alles aan om ook de aandacht te krijgen.

O... nog even SUPER trots.. ik lachte me rot trouwens.. zit ik met Elena hier aan de eettafel achter de laptop. Realiseer ik mij ineens dat ik een stoeltje door de kamer hoor schuiven. Dus ik kijk op.. is Suzanne met stoel en al al van de ene kant naar de andere kant gelopen! :(:D8):)

13. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    (Ben ik nu een slechte moeder dat ik dat wat laat door had? Ik heb wel gelijk gefilmd hoor!)

14. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Oh en maja.. ik zal je nog even gek maken:

Echt de lekkerste gevulde olijven ooit, heerlijk tomatensoepje, eendenbout (die vond ik overigens bout), kip teriyakie (hoe schrijf je dat) zoals je m nog nooit geproefd hebt, een subliem kaasplankje met uitleg hoe te eten en hoe gerijpt en waarvandaan, etc. Toetje met hazelnoot en chocolade mousse en baileys. En er stond een chocolade toren, waar ik een sateprikker met soesjes, nogat en marsmellows door heb gehaald. En toen ontplofte ik.

Mijn vriendin heeft in dr uppie 5 asian oesters weg zitten werken, ha, ha.. ik moet er niet aan denken, maar ze vond ze geweldig.

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    ym, hi, hi.. zo ken ik een moeder die een keer op zaterdag haar kids naar school heeft gebracht...

16. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Bakkie, ik heb geen zin in morgen, wordt een hele lange werkdag en ik zie de meisjes dinsdag pas weer. bah.

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Nog 1 laatste dingetje: dinsdag gaat het gebeuren... elena gaat voor het eerst naar de kapper! Ja, ja. We zijn samen de afspraak gaan maken. Ze heeft nu hele stoere verhalen over wat de kapper gaat doen. Ben benieuwd als puntje bij paaltje komt of ze dan ook zo stoer is. De pot met snoep had ze al zien staan en ze wist mij te vertellen dat ze dan mag kiezen en zij een lolly gaat kiezen. Nou goed, alles voor een verantwoorde haircut.

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Thirza wat vervelend van je ma en dat je er nu niet heen kan

@YM hahha een uur te vroeg bij het zwembad had hij in ieder geval wat aan zijn dag en al naar school daar lijkt me wel zwaar voor je knullen of valt het mee?

@Mom oh dat wordt wel een filmpje showen..
    en Elena voor het eerst naar de kapper spannend! is ze echt nog nooit geknipt???;)

hier een relax daggie gehad me ouders kwamen foto,s kijken van de bruiloft en heb er gelijk weer wat foto,s bij wel leuk want iedereen maakt toch weer andere foto,s

mijn 2 kanjers

Bekijk bijlage 104947

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

Deel Deze Pagina