zo had ff zin in wat kiekjes ga zo me bedje opzoeken denk waarom ben ik nou moe maar logisch normaal een uurtje later duss bedtijd doeggggg
Hallo! Leuke foto's Joma! Met mijn moeder gaat het wel ietsjes beter. Ze krijgt vanmiddag een hartkatheterisatie en nog wat andere testjes, nog even afwachten verder!
@thirza02: Er zijn wel kinderen die soms halve dagen gaan. Maar mijn jongens gaan full-time naar school. Ze kunnen over de middag wel slapen van 12u tot 13u maar enkel Sem zou wel eens gaan slapen maar ook niet altijd meer hoor. Cas blijft gewoon wakker. @mom2bofnie: Oei op zaterdag, dat hebben wij toch nog nooit gehad. Hier is het trouwens vandaag een feestdag en draait het ziekenhuis op weekend-shifts. Voel je eigenlijk wel hoor. Als je belt duurd het meestal wat langer voor iemand komt. Hopelijk komt alles goed bij de kapper @joma: Ik merk wel sinds ze naar school gaan dat ze heel wat rustiger zijn thuis tijdens de week en dat ze makkelijker naar bed gaan en slapen. Als ze de vrijdag van school komen valt Sem nog regelmatig in slaap op de zetel. En Cas heeft dat nog maar 1 keertje gehad. Prachtige foto's hoor meid!
Mijn moeder heeft mijn vandaag een foto gestuurd van Linn* haar grafje. Mooi gepoetst en met mooie bloemen erop. Normaal doe ik dat op 1 november zelf maar dat kan nu niet. Heb wel haar foto naast me staan hier in het ziekenhuis...
Vanmorgen met Gwen naar de h.a geweest ze heeft nu wat gekregen voor de jeuk een vloeibaar iets moet met een spuitje 3 keer per dag 1ml innemen hopenlijk heeft ze snel minder jeuk ze krabt alles open echt tot bloeden toe .. ze kan er trouwens wel suf van worden en dat wordt ze ook vindt zoiets wel eng maar kind wordt gek van de jeuk het heet trouwens ''polaramine''
wat zouden jullie doen, bryan is verkouden en heeft 39.3 koorts hij moet morgen naar de creche zouden jullie hem laten gaan of..... hij heeft iop zicht nergens last van
@vivi: Toch maar opletten zou ik zo zeggen. Sem heeft begin oktober ook hoge koorst gehad. Ging tot + 40° en koortsstuipen en heeft een week in het ziekenhuis gelegen omdat hij maar bleef hoge koorst doen. Maar als hij blijft spelen is dat wel een goed teken. Is hij normaal ook een rustig kindje? Als hij morgenochtend nog zoveel koorst geeft zou ik toch effe bellen naar de huisarts...
YM..wat lief van je mams...je krijgt wat te verduren zeg... en ik wist dat in B de kids zo broeg naar school gaan.. lijkt me niks, maar aan de andere kant wijst onderzoek wel uit dat kinderen n Belgie "slimmer" zijn als ze van de basisschool afgaan dan NL kids.. dusssss...maar goed... hopelijk blijft t hier zoals t is...gaat me allemaal al hard genoeg!!
VIV.. ik zou ze bij zulke koorts thuislaten...maar bij mij zijn ze dan ook echt ziek als ze zulke koorts hebben dus das misschien ook wel anders... JOMA.. hopelijk helpen de meds goed.. is t voor de exceem weer (heb ik even gemist)...knuffie voor GWEN.. en mooie foto's weer.. DEBIE... hoe is t nu??? al nieuwe meds gekregen?? MEISKE... en met jou?? nog gebabbeld met PIET!!
Mogguh! Heb nog steeds de lekkere hapjes van Mom in mijn hoofd, mmmm! Klinkt als erg geslaagd allemaal Mom! Leuk Vivi, ik zou kijken of hij nu nog verhoging zou hebben en zo ja, hem thuishouden. De koorts loopt in de loop van de dag namelijk meestal op en als hij zo'n hoge koorts heeft heeft hij toch wat onder de leden lijkt me. Voor hem zelf niet fijn en voor de andere kindjes ook niet (besmetting). Ik zou in elk geval niet blij zijn als een ouder zijn/haar kind naar het kdv brengt met koorts. Maar goed, dat ben ik Mooie foto's Joma! Hoeveel heb je er eigenlijk? Debie, hoe ist? Nog zo beroerd? Thirza, veel sterkte met je moeder! Klinkt allemaal best heftig zeg. Vind je er vrij relaxed onder.. YM, hoe is je nacht gegaan? En lief van je mams zeg! Je wou het natuurlijk het liefste zelf Linn* haar grafje weer mooi maken, maar dat je mama dat gedaan heeft is erg fijn lijkt me. Ichtus, hoe is het? Je kerel nog rare dromen gehad? Ooh, ik moet jullie mijn droom van gisteren echt even vertellen..! De verloskundige hier is een man, beetje vreemde maar wel aardige man. Nou had ik dus gedroomd dat hij bij ons thuis was voor controle. We hadden het over de borstvoeding en hij vroeg hoe het ging. Dus ik vertellen dat het redelijk ging, dat ik me afvroeg of ik wel genoeg voeding had. En toen ineens, HAP! Hapt hij zo in mijn borst en begint te drinken Echt even een paar flinke teugen en liet weer los.. Zegt hij 'je toeschietreflex is wel goed, dus daar ligt het niet aan'.. (blijkbaar zat ik dus ook in m'n blote tieten) Ik was aan de ene kant verbaasd maar vond het ook vrij normaal dat hij dat deed. Jeroen stond in de keuken te kijken en was helemaal in de war. Dus toen de vk weg was, was Jeroen helemaal over de zeik. 'Dat hoort toch niet zo?' En ik nam het ook nog voor de vk op, dat het zijn werk was en dat het juist lief en attent was dat hij dat deed Stom he?? Einde droom Lune is gisteren (een ochtendje) voor het eerst gaan wennen bij de nieuwe groep op het kdv. Ze gaat nu naar de oudste groep. Ze vond het leuk! Ze is samen met een vriendinnetje geweest. Ik heb gevraagd of ze het leuk vond bij de Elmo's (zo heet die groep dus) en ze zei 'ja, heb ook knakborstjes gegeet' Ze heeft daar dus knakworstjes gegeten hihi.
whahaha maja wat een giller. Joma balen zeg dat ze steeds last heeft van exceem. ichtus wat een gezeik op je mans werk, hier had hij ook gesolliciteerd voor ander functie, (zou een NL worden) maar nu sturen ze toch weer een Noor. pfff werk Hier nog ziek thuis, moet zeggen dat ik vannacht meds vergeten ben en nu niet eens echt misselijk ben, maak me dus gelijk druk of het nog wel goed zit allemaal. Donderdag de echo dus we zullen zien. Heb tussen 12 en 13 wel een telefonisch consult voor meer meds, wil toch niet zonder in huis zitten. Vieren het weekend Esmee's verjaardag en zaterdag bedrijfsfeest van mannetjes werk dus wil me wel goed voelen. Ga me nu maar ff douchen, zweet zo 's nachts, echt niet normaal, had dat bij Ilse en Esmee ook
Goedemorgen allemaal. Zo ik heb eindelijk eens wat forum tijd! Keano is naar de psz tot 11uur en dan kan ik hem alweer ophalen. Per 1 december veranderen de tijden hier eindelijk,zijn trouwens ook verhuisd in de herfstvakantie naar de basisschool waar de andere 2 ook op zitten. Straks worden ook de tijden van de psz aangesloten op die van de school dus gaat Keano op donderdagmiddag en dinsdagochtend. Eens zien wat ik heb onthouden: Debie: beterschap en lekker rustig aan proberen te doen hoor! Ym: welkom bij de club! Ik heb het 1 en ander gelezen respect voor jou zeg! Moet echt niet makkelijk zijn zeg allemaal! Klets lekker mee hier hoor. Maja: om jou moet ik altijd zo lachen he wat een droom heerlijk! Vivi: hoe is het nu met Bryan? Heb je hem wel naar de psz gedaan? Keano was hier Donderdag en Vrijdag goed ziek hoge koorts en overgeven maar was Zaterdag weer de de oude. Heeft alleen een rara plek onder de kin ben bang dat het krentebaard is maar mag morgenochtend met hem naar de ha toe. Aangezien hij in het verleden daar toen heel ziek van is geweest neem ik het zekere voor het onzekere. Volgens de g.o is het koorts uitslag,kan best maar ik wil zekerheid! Euhhhh ben ik nu iemand vergeten?? Pff nog 45 min mag ik hem alweer ophalen en ik heb ng geen drol gedaan he. Ga denk ik maar ff gauw wat was in de kasten doen en nieuwe aanzetten,vanmiddag met alle 3 de mannekes nar de tandarts leuk weer zo'n hele ondernemening Oh en me nieuwe baan bevalt echt te gek! Had ik dat al verteld??? Ben er echt blij mee hoor tijd vliegt en zit nu in de 4e week Heerlijk even 2 dgn rust even geen aandacht aan de kinderen maar gewoon wat tijd voor mezelf,klinkt nu als een slechte mama?? Ik vind het gewoon echt heerlijk om ff weg te zijn en de zorg aan een ander over te laten Nou ik blijf zo kletsen dus nu echt wat doen snel
@lianda super om te horen dat het zo goed met je gaat meid!! bryan had vanmorgen nog steeds koorts maar was heel vrolijk schijnbaar nergens last van dus hij is gewoon naar psz gegaan heb wel aangegeven dat hij wat ziekjes was maar dat was geen probleem als er iets was belde ze. @maja koorts hoeft niet perse besmettelijk te zijn hoor meestal zelfs niet vaak duid dit op een ontsteking ik denk dat wij vaak niet eens willen weten hoeveel zieke kindjes naar het kdv gebracht worden zonder dat wij het weten waar meen je dat onze kids ziek van worden