Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hyves?

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    meiden echo was goed, ben 8 weken zwanger en een mooi kloppend hartje.

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hier gaat het heel goed afgelopen dagen. Beide dames zitten goed in hun vel en slapen goed.
    Sara heeft een reuze stap gemaakt qua taalontwikkeling.
    Jullie kids zijn waarschijnlijk al een stuk verder met praten maar Sara spreekt sinds een week ineens in prachtige zinnen en met werkwoorden.(Nederlands) Ik vind het echt zo knap. Vooral omdat ze 6 weken geleden op het KDV/PSZ begonnen is en daar dus een andere taal hoort en leert.

Vanochtend bij het wegbrengen naar school liet ze me slakken zien (allemaal vieze kleverige slakken in een hok) En ze legde me in het Catalaans uit wat het zijn en wat ze doen wahahaa is toch geweldig.

4. supermummy

:$:DGefeliciteerd!!! Geweldig nu kunnen we weer gaan dromen over de nieuwe aanwinst!!! Wanneer ben je uitgerekend hoe oud is Esmee dan???? Ga je nog op wintersport dit jaar?:D

5. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Van harte gefeliciteerd!! dan ben je volgend jaar juni ergens uitgerekend dacht ik????

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    effe snel tussendoor:
    Debie: gefeliciteerd!!! kijk dat wist ik dus niet want heb geen hyves... Super meid!

en nu weer Nore voeden. Doeg

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Debora.. hele dikke knuff meid...kun je wel gebruiken zo te lezen.....

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ben 18 juni uitgerekend. Ga eind januari op wintersport, ben dan rond de 20 weken dus kan denk ik wel skieen.:D:D:D

9. supermummy

wahahaha denk je dat echt??? Poeh poeh :$

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    jep, wintersport was al geboekt. Als ik me goed voel en de pistes zijn goed dan durf ik het wel aan en anders ben ik de hele week oppas voor de kids.

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

NOU ... Ik zou t niet kunnen.. GEFELICITEERD MET DE GOEDE ECHO!!!

met 20 wk (iets daarvoor) zat ik in Rome.. pffff. heb t zwaar gehad met alle heuveltjes en t gewandel....;)

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Gefeliciteerd Debie! Super:)

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hier is Anna ziek :( voor het eerst.. 39,8 koorts..en een vlekje waar ik niet gerust op ben.. ha belt zo terug....tis maar 1 vlekje op haar wang en niet heel donker, maar kan t ook niet wegdrukken (glas methode).. dus toch maar ff ha gebeld.. verder drinkt ze prima, plast ook goed en is alert.. wel wat jengelig, maar niets bijzonders...hoop dat t bij Anna blijft en niet de rest ook...

14. supermummy

Knap hoor Debie, meestal voel je je rond de 20 weken wel het beste. En ja je kan zelf wel beoordelen of je het aan kan of niet. En anders lekkere frisse berg lucht is altijd wel goed.

Ik heb trouwens met 15 weken zwangerschap een rondreis door marokko gemaakt en een kamelentocht door de woestijn van 4 uur en daar in een bedoeine tent geslapen op de grond. Dat was wel heel zwaar ;)

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik zou al doodgaan zonder zwangerschap:D

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Beterschap voor je meisje! En voor het eerst ziek? Dan heeft ze wel een goede weerstand! Gaat ze eigenlijk ook naar het kdv? Nee toch?

17. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    al dat geklots op zo'n kameel :$

18. supermummy

Ichtus beterschap voor je meisje, ik hoop dat het niks is.

19. supermummy

Och kameeltje rijden was best leuk, maar wel erg pijnlijk na een tijdje stijve benen en vooral opstijgen en afstijgen is verschrikkelijk omdat je die klap met je polsen moet opvangen, gaan ze ineens 2 meter door de knieen kabooooooooom.

20. supermummy

Dit keukentje ga ik kopen voor Saar en Noor

Deel Deze Pagina