Ichtus, ik weet niet hoe je er normaal uitziet hihi maar het kapsel staat je super goed, lekker stoer!!! Iris, is ook alweer 1!!! Gefeliciteerd nog! Ik weet niet hoe lang Nora is maar 2 weken geleden woog ze 8400gr geloof ik. Is een klein en fijn ding maar echt een beest wahaha ze trekt Sara alles uit de handen en Sara rent er dan huilend achteraan en beklaagt zich dan bij ons.. ze is vliegensvlug en we hebben haar op vakantie ook gewoon stukken (stukjes) buiten laten lopen omdat ze gewoon al bijna 2 maanden perfect loopt... Sara was trouwens 1 week in hongerstaking, alleen op sap geleefd en ook in loopstaking dus die hebben we door heel Turkije gesleept op de nek om en om...
Ik verveel me een beetje en ik moet eigenlijk nog zoveel doen. Er wacht een berg was op me, de bedden moeten verschoont worden (= nogmeer was). En ik moet nog dweilen. Stofzuigen ehb ik net gedaan... Maar ik ben nu alleen maar aan het hangen op de bank met de tv en de laptopl... Kan iemand me even een goede hele grote schop onder mijn dikke luie reet geven ... Ik kan het gebruiken!
Als Iris nou wakker wordt kunnen we even lekker naar buiten.. Heb nog een hoop glas staan dat naar de glasbak moet. En Aaron is naar het kdv... dus die kan mij nu ook niet vermaken (of ik hem). Nou goed ik ga maar, want de kaboutertjes die hier wonen voeren ook geen hol uit .
zo gwen zat weer lekker onder het zand van de psz heb een hekel aan zand... gaan zo ff bij kennis voor gwen een houten poppenhuis ophalen met alles erop en eraan mocht ze zo hebben das altijd leuk!! heb me marktplaats geupdate Advertenties van maas uit Ouderkerk aan den ijssel , Zuid-Holland - Marktplaats.nl
Wauw.. het staat je echt super stoer! Ik vind het erg leuk! Wat tof dat je dat zo 'even' gedaan hebt! @Thirza.. ontzettend leuke foto's zeg! @SM wat ben je toch lekker ondernemend.. heerlijk dat jullie zo'n vakantie aangaan. Foto's! @foto's... sorry ik heb veeeeeeeeeeeeeeeel te lang verzaakt iets te plaatsen ik ga weer eens plechtig beloven spoedig wat te plaatsen. Rest nog niet terug gelezen, ff zuigen en dweilen, dan visite, eten, boodschappen, kids in bad en naar bed, ff aandacht aan Erik besteden en heeeeeeeeeeeeeeel misschien kom ik dan nog even.
thirza leuke foto's joh! En iris is idd groot! zal niet veel schelen met daan.. die zal nu ook zo'n 78 cm zijn en 12 kg of zo... en die is nu 11 maanden..... Had al op je hyves gereageerd op de familyfoto.. erg leuk!!! ichy.. wooooooooooooow... heeel gaaf je haren.. heel erg mooi!!! Vind dit echt leuker dan je vorige kapsel!!! brood... met boter is toch echt heeeeeeeerlijk! SM: super dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad! Je hebt er echt van genoten volgens mij.. super!! joma.. hihi.. het "zand"verhaal komt me heeeeel bekend voor!! Heb er ook een hekel aan.. bij Daan zat het gisteren echt overal... vreselijk!!
kzal vanavond ook weer eens even wat foto's van mijn kiddies erop zetten.. (als ik eraan denk..) Nu met mijn buuf voor mijn andere buuf cadeaus gaan kopen voor hun bruiloft.. gezellig ff beppen!!
Ooh, ik ben heel ego maar voel me echt lam! Weer spierpijn, keelpijn, hoofdpijn, koud/warm, rillerig. Zielig ben ik he?8) Mijn moeder had hetzelfde dus ik bel haar net en vroeg hoe het ging. 'Wel wat beter, heb vanmiddag 3 uur achter elkaar geslapen dus voel me weer wat fitter'.. Ik wil ooooooook 3 uur achter elkaar slapen! Heb leuke foto's gezien. Ichy, je haar is echt heel leuk! Staat je goed!
Iris, Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! Leuke foto's Thirza!! @ichtus; leuk je haar zo!! mooi koppie ook!!
Hoi hoi, Kom ook ff ego doen... heb wel erg leuke fotos gezien van de verjaardag van Iris, wat een prachtige birthday-girl!! Ook leuk om een foto van jullie samen te zien Thirza! Ichtus, je haar is vet stoer... echt heel erg leuk, wat een lef heb jij zeg! Ook leuke fotos van Gwen gezien en haar leuke poppenhuis! Hier erg leuke maar drukke dag achter de rug... ben namelijk vandaag jarig en ssssssst ben 30 (!!) geworden... Erg verwend met verjaardagsknuffels, liedjes, knutselwerkjes, tekeningen en natuurlijk ook cadeautjes... heb het klein gehouden door mensen niet echt uit te nodigen, maar gewoon te zien we er zou komen en was toch nog erg druk... leuk leuk! En nu op de bank met een wijntje en de restjes van alle hapjes etc... heerlijk!