Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Owja en youngmom ... had ik je al welkom geheten ?>??? zo nee bij deze WELKOM zo ja ... dan dubbele welkom hahaah :)

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hmm erg stil hier ,.... dan zal ik maar eens verder gaan tot later weer

3. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @joma: Ik deel de mening van de andere meiden: mooie banner hoor...

@Boney: Hier kunne we soms ook zo genieten van effe in onze pyjama te snoezelen in bed en dan een voormiddagje zo rond te lopen. Mis ik wel...

@Mystery: Hahaha... dank je wel :D

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Mooie banner JOMA.. en hier is Anna weer helemaal opgeknapt...

Bones.. lijkt me juist eenheerlijk vrij gevoel.. NOOOOOOIT meer werken..whahaha..nee hoor.. snap best dat dit heel vreemd moet zijn.. ga je tzt in drenthe wel weer wat zoeken of laat je t voorlopig zo...??

Meiske.. leuk blaasontsteking..NOT.. gelukkig helpt t kuurtje.. hebben ze voor kids geen pilletjes dan??? ik kreeg gewoon een pillenkuurtje.. niks vies...

Mys.... de feestdagen zag ik ook zo tegen op.. maar ik bedacht me dat het niet mee ren niet minder dan een datum is.. ik besloot bij mezelf dat ik mijn moeder vandaag net zo hard zou missen als met de kerst.. toen zag ik er ineens niet meer zo tegenop, maar kon ik er juist weer naar toe leven omdat het altijd zo'n fijne tijd is...

5. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ ichy daar heb je ook helemaal gelijk in hoor .... maar tis ook echt de sterfdatum dusja ... beetje moeilijk om overheen te kijken :)

maar komt wel goed .... we doen het voornamelijk voor bryan en ron natuurlijk ... en t zal ook vast wel leuk zijn al weten we nog niet wat we het beste kunnen gaan doen :)

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hoi hoi

ff kleine update hier bryan lijkt eindelijk beetje op te knappen hoest nog steeds veel maar krijgt nu dubbele dosis qvar(astma meds) en heeft een hoestdrankje gekregen (wat eigenlijk vanaf 3 is) en nu is in ieder geval de koorts weg en zijn stem beetje terug want hij klonk net als een meisje ;)
    merk wel dat hij nog constant moe is als hij dan ff rondgerend heeft hangt hij weer aan me dus 100% is het nog niet

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mys, fijn dat het Bryan wat meer handelbaar is. En ieder kind heeft af en toe zijn buien hoor. Ook Sofie!

Ichtus, ik heb geen idee of zo'n pillenkuurtje ook voor kinderen is. Zou wel handiger zijn denk ik. Ze moet zo weer een lepel naar binnen werken en weet nu al dat ze dan eerst uitgebreid naar de wc gaat en vast nog meer dingen gaat verzinnen om het uit te stellen. Maar goed, het kuurtje werkt wel, ze heeft er nu al minder last van.

Vivi, gelukkig knapt Bryan wat op!

Hier zitten we te wachten tot de pizza en shoarma wordt bezorgd:)
    Morgen maar weer gezond eten:p

8. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @vivi: Gelukkig gaat het al wat beter met Bryan. En als de dokters die medicatie voorschrijven weten ze toch wel wat ze doen hé...

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @youngmom daar ga ik wel vanuit ja ;)
    is niet eerste medicatie die hij krijgt die eigenlijk pas vanaf 3 is, zijn astma medicatie is eogenlijk ook pas vanaf 3 dus hij is wel wat gewend

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Ichy fijn dat anna weer is opgeknapt

@Mys fijn dat bryan beter te pas is en ja gwen heeft ook zo echt haar buien hoor ..logisch dat je tegen de data aan zit

@Viv fijn dat bryan opknapt

hier gezellig daggie met vrienden gehad ..lekker wezen grillen en de kiddies ook lekker gespeeld in maart gaan we een weekje op vakantie met hun gelijk ff besproken

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo weer ff gespamt

was weer ff geleden:D;)

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    mogguh....

MOOIE GWEN weer gezien...lekker ding is t toch...

en jawel.. hier werd ik vanmorgen wakker met blaasontsteking.. NOT AMUSED!!!.. straks meteen maar plasje inleveren en kuurtje ophalen.. 2 maanden geleden was ik er echt een dag ziek van.. toen ging ik na 2 dagen naar de ha.. dat doe ik dus nu niet.. nu ga ik direct!!...

lijkt wel chronisch te worden.. is al de 3e keer afgelopen half jaar.. bah..

Straks om 7.45 met lisa naar Meppel zh voor de ogen.. Zwolle heeft een wachtlijst dus moeten we uitwijken naar Meppel.. om 9u moeten we er zijn.. dus dat wordt file rijden...ook leuk...Lisa ziet t als een dagje uit.. ik niet..Oma komt oppassen en opa brengt Jur naar school....

ik ben dr weer vandoor....

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    #818 joma, 8 nov 2010
    Laatst bewerkt: 8 nov 2010
    @ichy bale van je blaasonsteking je bent er optij bij in ieder geval en euh succes met je daggie uit....;)

hier Gwen net pas wakker wel lekker

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Ow, Timme wordt net wakker. Doei!
    :D

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nog een poging dan maar.

Mogguh!

Hoe ist hier? Mag ik hier weer inhaken? Heb de laatste dagen stiekem snel tussendoor wel wat bijgelezen maar dat weet ik nu natuurlijk niet meer.
    Las net wel dat Ichy een blaasontsteking heeft, niet cool! Beterschap! En zo vaak is idd niet gezond nee. Heppie een verzakking na de laatste bevalling? Dan krijg je toch ook vaak blaasontsteking?

Ik ben weer beter, gister op zich ook al wel. Ben alleen mijn stem kwijt maar daar hebben jullie toch geen last van:D Wel balen, want ik moet eigenlijk een instelling bellen over een vacature en dat klinkt zo stom, zo'n hese piepstem. Moet ook nog met de manager bellen, pff. Nouja, boeit vast niet.

Druk en gezellig weekend gehad. Gister bij vrienden geweest.
    Ow. Timme alweer wakker en direct ook paniek dan he. Maf kind.
    Nou weer doei dan!

Deel Deze Pagina