Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    MAJA.. zou zomaar kunnen.. geen idee.. de last bij t plassen lijkt nu wel weer minder te worden.. vrumd.. nou ja.. iig maar ff plasje inleveren..

LISA.. mag een brilletje.. niet heel bijzonder.. ze had +1,5 maar dat komt veel voor op haar leeftijd om dat de lens van de oog zo flexibel is.. maar omdat de afstandinschattingstest (zo noem ik t maar ff) niet zo makkelijk ging als zou moeten en ze met hoofdpijn zit mag ze toch een brilletje met + 0,75.. niet meteen de volle mep anders moeten haar ogen van veel inspanning naar volle ontspanning en dat is ook weer niet goed.. dus tis puur om te kijken of ze er baat bij heeft..

we zullen zien...verder waren haar ogen wel gezond en deed ze t super.. geen files dus alles ging goed..

En net belde een meneer dat ze mijn handkolf (staat op mp) wilde kopen.. 40 piek gaat ie er voor geven..JOEHOE!!!!...

en nu ff snel de boel doen.. hoef niet naar school.. jur blijft over...

tot laterrrr

oh ja.. MAJA.. fijn dat je weer beter bent.. niet fijn met kleintjes..

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Ichtus, misschien moet je als je een kuurtje krijgt vragen of je je urine mag laten controleren NA de kuur. Kun je zien of het echt over is. Het lijkt erop dat de andere keren de AB maar half hun werk hebben gedaan en het daarom steeds terug komt.
    En plassen na de seks... ;)

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier goed nieuws net. M'n zus is begonnen! Vannacht om 4u werd ze wakker met weeen. Ze heeft nu 2 cm ontsluiting.
    De afgelopen week alleen maar aangetobt (?) Heeft 24u in het ZH gelegen en toen de ctg goed was mocht ze zo weer naar huis. ;) Met als gevolg een zus die in zak en as zat en het helemaal zat was. Ze moest vandaag om 11u bij de VK zijn, maar die is nu aan huis gekomen. Zodra er meer regelmaat in komt in de weeen moet ze naar het ZH.
    Vind het echt super spannend. Vandaag of morgen hoop ik een baby en een gezonde zus....
    Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    OH thnx voor de tip BONES..ga ik doen.. en succes voor je zus.. SUPERR dat ze nu eindelijk mag!!!!... spannend hoor!!!

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nog geen nieuws van m'n zus. Ze zou m'n moeder bellen als ze naar het ZH ging zodat zij de kinderen op kan halen van school.
    Ik ben er nerveus van...

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Terwijl ik bericht plaatste ging de tel. M'n moeder.
    De weeen zijn helemaal weg! :$ De VK was er nu en ze gingen bespreken wat ze nu verder doen. Maar ik vrees dat m'n zus zich weer laat afschepen en zo nog tot 40 weken zich heen en weer laat slepen.
    Ik ga ze zo bellen.

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hallo meiden!

Ooh spannend Boney! Lees nu net dat de weeen weer weg zijn grrr balen.

Ik was gisteren bij mijn hoogzwangere vriendin op bezoek (40 weken) Ik had haar 3 maanden niet gezien... ik wist echt niet wat ik zag zooooooooooooooooo´n grote buik had ik echt nog nooit gezien, ze kon ook nog maar amper lopen :)

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    sjonge BONES... ik vind dit soort dingen niet kunnen....pfff.. wordt je ook niet echt ontspannen van.. ben je straks uitgeput van de spanning steeds.. hopelijk valt t mee...

SM.. whahah... nou hopelijk duurt t bij vriendin neit lang meer dan...
    wanneer kwam je ook alwerr naar NL?? misschien kunnen we dan ee meeting plannen waar jij ook bij kunt zijn???

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @botje jeetje wat rot voor je zus zeg!! hier laten ze je dan niet meer doorlopen hoor dan mag je zelf kiezen en word idd uitgelegd dat het ook niet prettig is om uitgeput de bevalling in te gaan.
    beetje rare gang van zaken daar

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Vind ik dus ook. En ze heeft zich dus weer af laten schepen. Ze had vanmorgen 2 cm ontsluiting, de weeen zijn gestopt en nu moet ze woe weer terug komen... ;)

Ik ga Tessje in bad/bed doen.

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Jemig botje .,.. kwas blij met je eerste berichtje maar nu zie ik dat ze alsnog meot wachten ... gewoon belachelijk !!

Wens haar maar sterkte !!

Hoe bevalt jullie nieuwe huisie ??

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ ichy balen van je blaasontstekingen steeds meid hopelijk houd t snel op , Lisa een brilletje zie ik ... hoe vind ze het zelf ??? wel fijn dat het niet meteen op volle sterkte hoeft. .....

OW en mooie deal hoor voor je kolf !!

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ sm ... hopelijk is ze indd snel aan de beurt :) ... en ja indd wanneer kom je ook al weer

MEETING TIME :)

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Ook leuke fotos van gwen gezien :)

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Pagina 2? Tss..

Bones, hoe ist met je zus?

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hallo allemaal..

wij zijn er ook weer even..

ik heb gewoon geen tijd om hier heel veel te zijn.. het lukt me gewoon niet.. dus haak ik zo af en toe in wanneer ik kan.. En dat is nu ff!! hahaha..

straks weer naar werk.. symposium. wel heel interessant. Gaat over NAH (niet aangeboren hersenletsel) en daar de gedragsproblematiek, e.d. erg leuk! (ik werk zelf op een groep met psyhiatrische patienten met NAH.
    Morgen een dag roosteren op werk. Ook leuk. De kids gaan dan een dagje naar mijn ouders. vinden ze allebei helemaal leuk.. (en mijn ouders ook!!! ;) )
    drukdrukdruk.. ben 's avonds ook echt kapot!!

Met de kids gaat het geweldig. Daan loopt zo goed als los. Hij durft alleen nog niet helemaal.. zoekt soms nog zijn evenwicht maar het lukt hem goed om een stap of 7-8 los te zetten. Knapperd!

Nora.. ach.. heerlijk meisje.. met heel veel streken maar dat hoort erbij! Zoals het er nou uitziet krijgt ze straks logopedie in Nijmegen bij het audiologisch centrum. Taal loopt net wat achter.. maar nog niet schrikbarend. Het blijft een aandachtspunt. Het gaat wel steeds beter. Maar om erger te voorkomen waarschijnlijk logopedie. Nora neemt de tijd ook niet om dingen goed uit te spreken dus dat schiet niet op.. ongeduldig ding! ;)

ichy.. hmm... blaasontsteking.. mooi balen.. Hoe gaat het met de kiddies?

maja.. zag foto's van timme op je hyves.. wat een lekker manneke.. heeeeeerlijk. (en lune natuurlijk ook!!)

bones al aan het verhuizen.. jeej.. wat gaat het toch snel.
    Snapt tessa het al een beetje? zal ook wel ff wennen zijn!
    en je zus aan het bevallen.. en toen toch weer niet.. jeej.. vreselijk als je zo zit.. en dan met alle klachten die ze daarbij heeft.. ik hoop voor haar dat het snel doorzet.. ik duim!

euhm..... sorry.. rest is alweer weg..

oja.. hier gaat het afvallen nog steeds goed..
    ik weeg elke donderdag.. en was vorige week precies 10 kg kwijt.. jeeej!! hoop donderdag op 11 kg te zitten.. Wil er perse 15 af dus ben op de goede weg!

17. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    wauw sissel 10 kg, netjes hoor! Zou het zelf ook wel willen, maar kan me er nog niet toe zetten....

hey boones, wat balen dat ze je zus zo aan laten modderen, heeft ze de ananas al geprobeerd :), trap op en af rennen, sex natuurlijk... hihi... maarja, volgens mij heb je daar neit veel zin meer in als je 2 cm ontsluiting hebt...

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Met m'n zus is weer niks aan de hand. Alle pijntjes zijn weg en ze heeft besloten weer gewoon te gaan doen. Natuurlijk geen zware dingen zoals stofzuigen enzo, maar gewoon in huis bezig zijn. Ze is het op bed liggen zat en ze had gisteren erg veel hoop dat het begonnen was.
    Ik zei het ook al van het traplopen en ananas. Van de ananas ging ze proberen, traplopen lijkt me niet zo'n goed idee met een bekken waarmee je toch al nauwlijks kan lopen en een hoge bloeddruk. Ze moet morgen weer terug.
    Ik ben het gedoe erg zat moet ik zeggen. '

Verhuizen gaat goed. Nog ruim 2 weken.
    Tessa heeft het helemaal door. We zitten hier met een half lege woonkamer en ze weet dat die spullen in ons nieuwe huis zijn en 'dat is heel ver rijen hoor...'
    Verder kamperen wij in ons eigen huis. Peter gaat vanavond weer met een bus. Ik ga morgen met m'n eigen auto, m'n broer en pa komen met 1 auto.

Nu ga ik tas pakken en naar m'n zus. En naar de wol winkel. Haken blijf ik doen. Tussen het dozen pakken door. Vind het heerlijk even 'niets' doen.

19. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Goedemorgen dames,

Allereerst even reageren op een ieder.

Boney: wat rot van je zus zeg ik snap dat ook niet dat ze haar zo terug na huis sturen! Hopelijk zet het snel door en kan ze gauw van haar 4e wonder genieten.
    En druk met verhuizen las ik al,leuk leuk.

Sizzel: wouw Daan die al zo goed als los loopt! En al 10 kg kwijt knap hoor!

Mys: hoi meis hoe is tie nu met Bryan???

Verder voor een ieder die ik ben vergeten een knuf.

Nou gister de eersteonderzoeken gehad pfffff Jimmy was duidelijk zenuwachtig zeg! Arm kereltje en hij was echt boos toen we weer naar huis gingen want hij vond het allemaal maar niet leuk.
    Het was echt pittig hoor! Helaas moet hij volgende week nog een x.
    Als het goed is hebben wij dus half December de uitslagen.

Verder is Keano nu op de psz eindelijk de eerste keer zonder huilen weg kunnen gaan! Hopelijk blijft dit ook zo.

Morgen heb ik me t.t.t spannend ben wel een beetje nerveus hoor.
    Vanmiddag even oppassen op de twins van me vriendin leuk leuk.

Nu ga ik wat doen want straks Kenao weer halen:)

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    GAAAAAAAAAAAAAAAAP.. op pagina 2 weer...

ik ben moe.. moet zo de kou weer in.. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....maar verder een saai leven.. want ik heb niets te melden...

Deel Deze Pagina