Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    30 weken gehaald :D
    Ben wel ziek maar het gaat al beter dan gisterebn. Houd wel nog steeds niets binnen en als het vanavond nog zo is krijg ik normaal gezien infuus.

@joma: Wat een prachtige foto's van jullie meisje zeg!

@ichtus: Wat balen meid! Hopelijk voor jou slaat het kuurtje snel aan... Beterschap!

@boney: Wat rot voor je zus zeg!

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    WHIEEHOOEEE.. 30 weken.. Gaat de goede kant op meid....

Hier kuurtje opgehaald.. zal vast helpen..verder heb ik er geen last van hoor.. alleen bij t plassen...maar goed das al vervelend genoeg..

3. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Nu ondertussen toch al infuus gehad.
    En ik ben ik tegen beter weten in op internet gaan zoeken naar griep bij zwangere vrouwen. Ik weet dat ik dit eigenlijk niet mag doen maar heb zo veel tijd en hier hebben ze veel te weinig tijd om veel uitleg te geven. Gelezen dat dit later in de zwangerschap kan leiden tot vroeggeboorte. Ben nu zo bang! :(

4. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    He YM, dat is nou ook wat, lig je in het zkh wordt je nog ziek ook.
    Volgens mij is die kans wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein en maak je jezelf nu wel erg gek hoor! Bij zwangere vrouwen roepen ze van alles. Als je alles gaat lezen mag je niets meer. En als je wil bevallen en je probeert die dingen die een bevalling op zouden wekken werken ze niet. Dus ga nou maar lekker uitzieken, niets aan t handje!

Boney.. aaaah.. lekker ja wel/niet/wel/niet, lijkt mee ook irri naast alle verhuis sorres.

Lianda vervelend dat het zo lastig was voor Keano. Gelukkig is het niet voor niets. Ben jij eigenlijk weer helemaal fit?

Ichy, lastig ja. Hopelijk ben je er gauw vanaf. Maar ik heb begrepen als je als vrouw eenmaal begint met kwakkelen met een blaasontsteking je er een soort abb op kan hebben, hoop het van harte niet voor je! Veel cranberries eten! Kan zeker met het oog op de opkomende kerst. Cranberry muffins, pate, saus bij t vlees, sapje, etc.

Joma, mooie banner! En leuke foto's! (Hoe kan t ook anders)

Hier weinig te melden. Leuk weekend gehad druk, lekker gegeten. Vandaag naar de kapper geweest, moet een beetje wennen aan t oranje in mn haar. Ik dacht een beetje herfst is wel gezellig, hoop dat het nog iets afzwakt met wassen. Morgen weer aan de arbeid.
    KCIE jullie, X

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier ook wennen aan m'n nieuwe haar. Kleur is mooi geworden, donkerbruin. Maar model, mwoah. Beetje bob en dan recht. Vind het een beetje kak, niet echt vlot. Jammer.
    Maar wil het laten groeien dus moet even door deze lengte heen.

Straks naar de tandarts.

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zeg dames.. ik zeg FOTOOOOOOOOOOOOO..

en YOUNGMOM.. ik denk dat de stress die je om je griep hebt erger is dan de griep zelf meid..

ik heb bij MARIJN.. 2 weken krom gelegen van de buikgriep.. ik kotste alles bij elkaar en mijn buik voelde er beurs van aan.. hij kwam pas met 42 weken.. niks vroeggeboorte...(GELUKKIG).. het KAN leiden tot.. maar daar zijn wel meer dingen van.. niet te druk maken meid.. echt.. je ligt op de goede plek... met infuus en ze houden je goed in de gaten.. Die griep gaat verdwijnen en die kleintjes blijven nog lekker ff zitten...

UGH ik heb gesproken!!!

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    heb AB kuur opgehaald.. zelfde als vorige keer.. alleen toen moest ik 10 dagen 2 pillen per dag.. en nu 5 dagen 4 pillen per dag.. tsss...

nou ja.. prima.. vanmorgen al een stuk beter.. geen pijn bij t plassen.. t zal wel.. ben er ook niet ziek of naar van trouwens...

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

Dames, ik zeg FOTO van jullie nieuwe kapsels:)

Ichy beterschap met je blaasontsteking. Volgens de arts bij de hap is het niet zo dat als je een keer blaasontsteking hebt gehad, je er dan vatbaarder voor bent. Maar ik geloof hem niet zo. Hij moest verdacht veel op zijn computertje opzoeken;)

YM niet te veel opzoeken op internet hoor, daar word je vaak niet vrolijker van. En 30 weken gehaald, super zeg!

Boney, wat balen dat de weeen weer afzakten bij je zus. Hoe is ze er zelf onder?

Hoe gaat het met Debie?

Lianda, succes met je ttt!

Hier gaat alles prima. We gaan zo even naar de markt. Verder niet echt iets op de planning. Morgen ga ik met mijn zus naar Intratuin om kerstinkopen te doen. Ik heb echt nieuwe kerstballen nodig. Wil gewoon weer eens iets anders.
    Oh ja, en gisteren heb ik kaartjes gekocht voor het concert van Nick en Simon. Samen met Eva ga ik erheen. Ze stond helemaal te glunderen toen ik het vertelde:)
    Nu nog even stofzuigen en dan weg.
    Fijne dag!

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    vanmiddag met LISA een brilletje uitzoeken.. heb er zin in.. zij ook.. dat scheelt..

dan vanavond st maarten (in hattem is dat op 10 november en dat is mooi, want er wordt voor morgen storm verspeld) en dan vanavond de hypotheekadviseur.. zo leuk.. pfff. NOT... en dan .. is t alweer bedtijd.. eddepet is vanmiddag vrij.. wel zo fijn met St Maarten..en Marijn loopt vanavond ook voor t eerst mee.. vind ie vast leuk...oeh.. niet vergeten lampionnen te kopen.. hopelijk zijn ze er nog. anders kan ik nog stadhoppen hier..

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh leuk meiske.. NICK en SIMON..

ik moet ook nodig in huis bezig.. voor mijn gevoel heb ik weeeeeeken niks gedaan.. geen idee waarom ik dat gevoel heb want dat is natuurlijk niet zo, maar goed.. heb niet zo'n zin...eerst nog maar een bakkie leut..

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Da's raar Ichtus, nu maar 5 dagen, maar wel 2x zoveel;) Als het maar helpt! Eva moet 4x per dag dat drankje. Vind ik ook teveel, want ze is maar 12 uur op. Slaapt van 7 tot 7, dus moet ik om de 3 uur dat drankje naar binnen proppen. Ze hoeft het van mij maar 3x per dag.

Leuk Sint Maarten. Dat kennen we hier niet.
    Fijn dat Lisa het leuk vindt een bril uit te zoeken:)Scheelt heel veel drama!

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voor de liefhebbers: ik las vanochtend in de krant dat vandaag het sinterklaasjournaal begint:)

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    En nu ben ik echt weg...

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    whaha.. dat hoef ik niet in de krant te lezen..dat wordt er hier al een week in getimmerd.. ze willen ook pas NA het Sintjournaal St Maarten lopen..

15. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @YM
    volgens mij is het al zo dat als er een scheet je lichaam verlaat je al kans hebt op een vroeggeboorte!!! Oftewel laat je niet gek maken en ziek gewoon lekker uit, je zit wat dat betreft wel op de goede plek.
    Hoe gaat het met je andere kids en man? trekken die het nog allemaal?

16. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hmm ik had vorige week de hyves link gejoined, maar ik word waarschijnlijk niet toegelaten ???

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik zal JOMA wel ff vragen je toe te laten NIEKYN

18. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @ichtus: Laten we hopen dat je gelijk hebt. Ik heb vannacht wel een anderhalf uur met de nachtverpleegster gesproken. Heeft me best wel goed gedaan dus voel me nu wel nog wat lusteloos en houd nog steeds niets binnen. Hopelijk was dit het laatste voor de bevalling en kan ik voor de rest weer wat gerust ademhalen en misschien wat genieten.
    St Maarten kennen wij hier ook niet maar naar waar wij verhuizen kennen ze het dan weer wel. Maar ik denk volgend jaar toch maar gewoon laten langs gaan maar wel blijven sinterklaas vieren. Want dat kennen ze nu al.

@niekyn: De jongens doen het best wel goed eigenlijk. Volgens mijn vriend hebben ze af en toe wel een een moment waarop ze mama nodig hebben en ik er niet ben. Maar de dingen die ze voor mijn opname deden kunnen ze nog steeds doen dus dat maakt geen verschil.
    Voor mijn vriend is het natuurlijk wel een heel stuk drukker maar hij kan rekenen op steun van de families. Nuja hij voeld vooral de druk om naast de zorg voor de jongens, huishouden, zijn werk als zelfstandige nog een huis te vinden waar ze kunnen naar verhuizen voor 20 dec.

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @YM
    klinkt wel behoorlijk heftig wat je man allemaal doet en nog moet.... pas maar op dat hij er niet overspannen van wordt... LIjkt mij nogal wat nog een tweeling erbij, nieuw huis en ook nog eens een eigen zaak en ik heb geen idee hoe jij straks na de bevalling bent, maar dat je niet gelijk zult gaan rondrennen dat lijkt me duidelijk.... pfff wel heftig hoor!

20. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @NiekyN: Ik ben ergens wel blij dat hij heeft gezegd dat ons koophuis nu is zoals het blijft en we dat later wel verder zullen doen. Voorlopig lukt het wel nog allemaal maar het is veel plannen.
    Ik hoop gewoon dat ze een huis vinden voor we uit ons huis moeten.
    Nu mijn vriend heeft zijn zaak maar ik werk niet bij hem. Ikzelf wil graag als onthaalmoeder aan de slag na de bevalling. Al word het wel afwachten of we nu even 'goeie' ukkies krijgen als de jongens waren.
    We zullen opnieuw goed moeten plannen hé...

Deel Deze Pagina