YM Je woont me te ver weg, maar anders bood ik je mijn kinderen aan... eh, ik bedoel om op te passen he!
hehe, volgens mij heb je al een creche van je eigen gezinnetje Kun je daar geen geld voor gaan vangen ?? haha
@NiekyN: Haha... lief van je, meid! Maar gelukkig gaan mijn jongens al naar school dus overdag is dat toch al 2 actievelingetjes minder. En geld krijgen om op mijn eigen kinderen te letten... hmmm denk et niet Nu als ik als onthaalmoeder wil beginnen mag ik 5 à 6 kindjes opvangen, mijn ukkies inbegrepen en die krijg ik dus niet betaald.
goede avond....heb ff snel gespiekt maar ben op dit moment erg druk met werk/school en de kids dus vandaar mijn afwezigheid al lees ik wel zo nu en dan ff bij . @all knuffie
euh.. JOOM.. wilde t je via hyves ff vragen, maar zie j e nu online.. wil je NIEKYN toeveogen op hyves??? en ook meteen weer weg.. bed in...
Kom ook ff spieken zo nu en dan maar heb niet echt de behoefte om veel te komen kletsen, snorrie. Komt misschien wel weer
Zoooo.. St Maarten zit er weer op.. hoef een jaar geen snoep meer te kopen Ook gister de hypotheek over gesloten.. na veel gesjop, gewacht op daling rente, etc etc.. dan voor 3,4 en 3,7 % vast kunnen zetten.. we zijn blij.. tis lager dan vorige jaar.. hebben een jaar op variabel gezeten omdat we vermoedden dat de rente nog wel zou gaan zakken.. en dat deed t.. oorspronkelijk zaten we op 4,1 %.. toen de rentevastperiode afliep konden we m voor t laagst weer opnieuw vastzetten op 5,8 en nu dus op 3,7 (grootste deel).... erg blij
Hier ook effe niet zo´n afgelopen dagen. Ik ga zo naar de dokter met Sara. Vannacht stond ze te springen en schreeuwen van de oorpijn. Ze gooide zich ook echt tegen de muur, ze had echt pijn. Nu lijkt er niks aan de hand te zijn maar ga toch maar effe langs.
Ichtus,hihi gefeliciteerd dan??? Hihi ik heb er de ballen verstand van, maar ik neem aan dat positief is en je minder geld betaald??
SM, wat sneu zeg voor Sara! Arm ding.. Ben je al bij de dokter geweest? Ichy, klinkt goed die hypotheek. Minder geld=altijd goed toch? Nouja, minder geld wat je uit hoeft te geven. Meer geld wat binnenkomt is ook heel leuk. Hm, het begint te regenen en de wind trekt wat aan. Het zou gaan stormen toch? Zielig voor de sint maarten kindjes. Lune gaat met de creche sint maarten lopen eind v/d middag maar als het gaat stormen vraag ik het me af.. Timme heeft gisteravond om 23u tiet gehad en werd om 5u pas weer wakker voor de volgende ronde Jeej!
Niet goed he, snoep in huis voor sint maarten. Heb al 3 mini marsjes, een mini snickers en een doosje mentos op Straks is er niet genoeg haha! Ik ga ff op de bank met mijn coole ventje.
@ichtus: Met cijfertjes ben ik niet zo goed, mijn vriend regeld onze financiele zaken bij ons thuis. Maar aan je bericht te lezen is het wel goed nieuws. @supermummy: Hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is met Sara. Veel beterschap voor haar!
Sint Maarten vanavond? Gezellig zeg! Tenminste vond ik wel altijd leuk om te vieren. Ja ik ben bij de huisarts geweest met Sara. Beide oortjes zitten helemaal vol met oorsmeer, daardoor kon ze niet zien of er nog een infectie of onsteking zat maar waarschijnlijk niet.Longen geluisterd en ze zit dus helemaal vol met snot, ook vond de huisarts dat haar amandelen enorm groot waren, en vroeg me of ze daar geen last van had. Ik moet eerlijk zeggen de amandelen van Sara zijn altijd enorm. Dus het lijkt gelukkig mee te vallen, ik heb oordruppels gekregen om het oorsmeer makkelijker er uit te laten komen, een homeopatisch hoestdrankje en vloeibare ibuprofen die ik haar 3 dagen moet geven ook als ze zich goed voelt. Moet wel met haar terug komen want ze vond haar amandelen echt heel groot.
Goh, wat vreemd van haar amandelen. Heb je het idee dat ze er vaker last van heeft? Vaak verkouden, oortjes dicht etc? Hoe zie je dat trouwens? Ik ben al blij als ik Lune haar voorste tandjes mag en kan zien. Ze heeft zo'n klein bekkie...
Maja, heb nooit gemerkt dat Sara er last van heeft nee. En Sara is nog nooit echt ziek geweest, ze heeft ook nog nooit antibiotica ofzo gehad. En ja in mondje kijken mag hier ook niet zomaar hoor. Maar als ze lacht kijk ik effe snel Zie foto hier zie je ook goed dat ze grote amandelen heeft. Word natuurlijk wel een beetje aangesterkt omdat ze lacht en gilt op deze foto.
@supermummy: Hopelijk betert het snel met Sara... Ik droomde vannacht trouwens dat ik 37w haalde net als bij de jongens. Laten we hopen dat dromen geen bedrog zijn maar evenwel niet naief doen...
Youngmom nou je bent in ieder geval de 30 weken voorbij een hele mijlpaal! En nu iedere week is mooi meegenomen toch? 37 weken zou al helemaal fantastisch zijn. Mag ik even opscheppen over mijn jongste?! Nora is 13 maanden en herhaald echt heel veel woordjes die wij zeggen. Dus zitten wij onderling te praten en zij herhaald dan gewoon het laaste woordje,, hihi kan me niet herinneren dat Sara dat deed. Voor de rest als er schoenen ergens rondzwerven door de kamer zeg ik dat ze de schoenen moet pakken en in de kast moet zetten, dat doet ze dan en geeft zichzelf een groot applaus
hoi hoi ff terug gescrold @ichy hypotheek en lagere rente is altijd leuk voor de portomonee !!fijn! @SM hoop dat Sara snel opknapt en wat goed zeg van je kleine meid ze is dus echt al leerzaam bezig!! @YM gefeliciteerd met je 30 weken hele mijlpaal al en lig je nu nog aan het infuus? of gaat al beter?? @Maja dat zijn de betere nachten heerlijk dat hij zo lang heeft geslapen! Hier alles goed druk druk vandaag lekker met me moppie binnen geknutseld en koekjes gebakken enz net klantjes gehad hier morgen ochtend gwen naar de psz zaal en dan weer aan de arbeid