Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @supermummy: Tuurlijk is iedere week mooi meegenomen. Iedere dag is weer een dag beter.
    Wel super nieuws van Nora zeg! wat doet ze dat goed! :)

@joma: Ja nog altijd infuus want ik houd nog steeds niets op van voeding (dag 4 nu). Ik voel me nog altijd enorm misselijk en ziek. Blijkbaar is herstellen van een griep als je zwanger bent qua duur veel langer.

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Blegh, al vanaf het moment dat Lune wakker is heb ik al ruzie met dr. Ze wil niks, smijt met dingen en huilt om alles. Gezellig;)

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeetje YM, duurt echt lang zeg die griep! Weet je zeker dat het griep is dan?
    Ben trouwens bij de zwangerschap van Lune ook flink ziek geweest, nog nooit eerder zo erg gehad. Hoge koorts, ijlen, niet eten etc. Kon niet zelf naar de wc en Jeroen moest me helpen haha!
    Hoop dat je gauw opnapt!

SM, echt wel knap van Nora! Je mag terecht opscheppen hoor:)

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en alweer op pag 2... hmmm...

hier niks te melden.. ben moeee.. geen zin.... vanavond met lisa weer ronde opticien.. brillen kijken en hopelijk aanschaffen..

daarna duik ik mijn bed in..

5. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Gyn-bezoek was voor het eerst een beetje hoopgevend. Mijn baarmoederhals is nog steeds 0,5cm dus dat is onveranderd en de ukkies zijn een beetje aangekomen volgens de schattingen.
    Mijn vriend heeft vandaag te horen gekregen dat de zaak ivm zijn dochtertje voorkomt op donderdag 02/12, hoop dat dat goed afloopt...

@maja82: Het is nu wel zeker dat het de griep is. Gelukkig blijft mijn eten vandaag toch al binnen en heb al geen koorts meer. Maar voor de rest nog steeds misselijk, hoofdpijn en spierpijn.

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Hee meiden,
    Hier is Esmee vandaag geholpen aan de neusamandelen, ze is best zielig nu, ook gaatjes in trommelvlies. Arme ding, oortje zit vol opgedroogd bloed en neus loopt ook nog steeds. Paul zei dat ze op de ok nog gingen zingen voor haar en dat ze het sneu vonden zo na haar eerste verjaardag.
    Verder is er een nageltje af bij haar vingers, hoop dat het helemaal goed komt, echt geen geluksvogel.
    Ilse is steeds lekker moe en dus niet de gezelligste, en ik ook niet, gaat redelijk goed met de emasefene maar ben moe moe moe.

lees wel steeds bij trouwens

7. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @maja
    wat fijn om te lezen dat er meer zijn die de kinderen af en toe wel eens achter het behang kunnen plakken. Jesper is al bezig vanaf afgelopen zondag en heeft de gang de afgelopen week vaak mogen bezoeken :(
    pffffffffffffff wel vermoeiend hoor!
    Hoe gaan jullie ermee om dat je continu een neeeee naar je hoofd krijgt? Negeer je het? ga je in discussie ?
    Ik heb me al een paar keer gewoon omgedraaid en ben van hem weggelopen want dan werd ik zooo boos... bah, irritant hoor.

@ym
    de 30 weken grens ben je voorbij :)
    dat is al mooi! langzaam aan krijg je er elke keer een dag bij, alleen maar goed.

@hyves
    ik zie er nog steeds niets van.... klopt dat?
    Mijn voornaam is trouwens Monique, ik kan me voorstellen dat je mijn nick niet kunt herleiden van mijn hyves :)

8. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @debie: Veel beterschap voor Esmee!

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik had je van de week al geacepteerd dus je kan er gewoon op hoor;)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Debie ach je arme kleine meid beterschap hopenlijk heeft ze er niet te veel last van

kom straks verder lezen

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  18. supermummy

supermummy Niet meer actief

Debie,beterschap met Esmee. Klein ding ook al geholpen....hopelijk knapt ze snel op.

Joma,wat is Gwen toch mooi en ze lijkt zo groot!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    denk dat ze net zo groot als Sara is hoor;):D misschien lijkt dat door haar wijze koppie en lange haren;)

20. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Net mijn jongens gesproken en ze gaan morgen met mijn vriend, mijn schoonouders, zijn broer & schoonzus en hun 2 zoontjes naar Antwerpen voor de aankomst van Sinterklaas. Ze zijn super enthousiast en hadden veel te veel energie volgens mij want ze zaten geen seconde stil :p
    Cas had een verschrikkelijk grote mond "Cas dan pickenicken vragen aan zwatte piet." Zegt mijn vriend direct "Gij zult wel de eerste zijn die in mijn nek gaat zitten." En dat denk ik ook :D
    Vind het wel spijtig dat ik er niet bij kan zijn :(

@joma: Wat een prachtige foto's. Thuis heb ik ook twee keukenprinsjes lopen (al slapen ze nu hopelijk al wel) die heel graag mama helpen... :)

Deel Deze Pagina