Ben ik dan helemaal vergeten DEBIE te FELICITEREN met de 1e verjaardag van ESMEE??????????????/ DAN ALSNOG.. VAN HARTE GEFELICITEERD ESMEE MET JE 1E VERJAARDAG!!!!!! en voor nu veel beterschap.. DEBIE.. knufff
YM.. goed nieuws dus.. gelukkig.. en ik ga duimen dat de "zaak" goed gaat aflopen.!!!!!.. DAT MOET!!.. jij concentreren op jezelf he.....hoe moeilijk dat ook moet zijn.. NIEKYN.. je hoor.. hier ook een neejert.. ik wordt er krankjorum van.. Marijn luisterd voor geen meter.. trekt dagelijks zijn eigen plan en kan overal een strijd van maken.. ik negeer m maar.. zei ik eerder nog dat ie beneden moest blijven als ik anna uit bed ging halen.. deed ie dan niet.. ik weer hem beneden brengen.. vermanen.. hij huilen krijsen etc.. NU.. ik zeg m dat ik anna ga halen.. hij: ikke ook me?? ik: ja hoor kom maar gezellig mee.. Zo geef IK de goedkeurring (hij vraagt t dan weer wel netjes, alleen bij nee luistert ie dan weer niet.. raar kind).. en hou IK psychologisch de controle.. heb ik zelf bedacht.. Tis iig geen strijd meer... en zo doe ik dat met meerdere dingen.. hij kan ook een keel opzetten als ie iets lekkers wil.. een snoepje bijv.. dat mag natuurlijk niet altijd, maar hij mag best iets gezonds.. Hij is gek op tomaten en fruit.. dus dat heb ik nu altijd in huis.. als hij iets lekkers wil en dat mag ie niet en hij zet een keel op dan zeg ik nog wel s dat ie wel iets gezondsmag.. appel of tomaat.. dat wil ie dan vaak nog liever.. hij blij, ik blij...tis een machtspelletje dat ik (vind ik tenminste.. waarschijnlijk denkt hij daar anders over) aan t winnen ben.. maar dat geschreeuw etc ben ik zat.. en een strafstoeltje of de gang werkt echt niet.. hij gaat niet blijven zitten.. smeert m naar boven, maakt anna wakker.. nee hoor.. niet voor hem.. Ik gooi t maar op de leeftijd.. blijf consequent.. nee is nee, ja is ja.. ik zeg alleen wat vaker ja..of ik negeer m volledig...dat werkt hier prima, maar is niet altijd makkelijk... komt vanzelf weer goed.. hoop ik.. Marijn is trouwens al maaaaaaaaanden zo hoor.. ben er inmiddels aan gewend.. en de ene dag is het heftig.. de andere dag is ie heel makkelijk..
Goodmorning allemaal! Hier zitten ze in spanning want Sinterklaas komt naar nederland Gister het voorraam versierd met pietjes en sintjes want stel je voor dat de sint niet weet waar ze wonen Iederjaar moeten we dit doen hierzo. Verder gaat het hier goed,helaas Keano weer lekker verkouden maar hij is gelukig gewoon Keano Deze week mag ik 3 hele dagen werken en ik heb er zin in! Woensdag de t.t.t gehad die ging redelijk,wel vrijstelling bijzondere verrichtingen gehad!! Dus ik is blij want die wilde ik echt en tis me nog gelukt ook. Had 1 grote fout gemaakt verkeer van recht niet voor laten gaan 1x. Dus dit zal me met me praktijk niet meer overkomen. Ik weet nog geen datum wacht het af Zo ik zal me maar eens gaan aankleden en zal vanmiddag is bij gaan lezen hier.
Lianda goed van je ttt,scheelt toch weer wat stress. Veel plezier allemaal met de intocht van sinterklaas.!
Hoeraaaa we hebben sinterklaas gezien! Lune vond het prachtig! Ze heeft net haar schoen gezet en is nu aan het douchen met Jeroen en dan naar bed. Timme is onrustig dus die pak ik lekker bij me, gezellig saampjes op de bank.
Ik heb vandaag mijn jongens enkel via telefoon gehoord omdat ze nu nog steeds niet thuis zijn. Ze waren allemaal doorregent en waren allemaal enorm blij om terug in de auto te zitten. Er zijn wegen afgezet door de water overlast... Maar ze vonden het wel fijn. Sem: "Zwarte piet was wel heeeeeel zwart hoor"
Hoi hoi Ook wij zijn naar Sinterklaas geweest. Geweldig om al die gespannen snoetjes van de kinderen te zien! Ik denk dat dit het laatste jaar is dat Eva er in geloofd. Toen we op weg waren naar de haven zei ze: Zou het de echte sint zijn of een hulpsint Kas was best bang (grote mond, klein hartje), maar heeft toch uit volle borst een liedje gezongen voor de kachel Sofie moest even wennen, maar daarna vond ze alles wel leuk. En Stijn, tja, hij is 9, Sinterklaas is niet stoer, dus ging niet mee. Ook prima hoor. Zo nog even de pakjes inpakken en hopen dat de kinderen morgen niet al te vroeg wakker zijn
Aah super he Meiske! Leuk om je kinderen zo te zien genieten van dat hele sinterklaasgedoe Wij vinden het nu ook zo leuk! Vorig jaar snapte Lune er niet veel van maar nu wel een beetje. Ze heeft net het kadootje uitgepakt die in haar schoen zat (knuffeltje pip) en riep heel enthousiast 'dankjewel sinterklaas!' en even later 'mama, sinterklaas mag kadootje niet afpakken!' Ik heb gezegd dat sinterklaas alleen kadootjes geeft en niet afpakt hihi. We krijgen straks visite dus ik ga weer. De boel een beetje opruimen.
HIER ook Sint welkom geheten .. zo leuk.. Toen Marijn Sinterklaas eenmaal zag keek hij echt zo verwonderd??!! met zo'n blik:"help de lieve man bestaat echt!!" Gister ook allemaal de schoen gezet bij de voordeur... ze zaten vol met pepernoten en snoepgoed.. woensdag mogen ze weer en dan komt er een kadootje in...denk ik.. heb er om gevraagd aan de sint.. Jur is ook t laatste jaar denk ik dat ie geloofd.. toen ie smorgens eerst op tv had gekeken en vervolgens in hattem de sint zag merkte hij op dat ze niet echt op elkaar leken.. ik zei nog.. sja.. ik vind van wel... en hij kon Diegopiet nergens vinden.. maaar.... Sinterklaas reed voorbij en riep.. DAG JURIAN EN LISA EN MARIJN!!.. Piet liep langs en zei: kijk.. daar zijn de groenewoldjes.. Toen was Jurian weer helemaal om.. ik zei nog: kijk nou.. piet en sint weten gewoon jullie naam waarna Lisa logisch opmerkte..: Tuurlijk mama.. dat staat toch in het grote boek.. tsss Oke.. je hebt gelijk.. Voor nu is het helemaal leuk... zij hebben genoten.. wij ook... Vanavond werken.. blegh.. en over 2 dagen wordt ons prinsesje alweer 1 jaar.. ik ben er nog steeds niet klaar voor.. ik loop een half jaar achter denk ik..whahaha... Nou ik ga er weer vantussen..
Schattig die sint verhalen en fotos! Is toch altijd weer een hele leuke en spannende tijd ieder jaar. Wij vliegen 2 december naar NL en vieren dan ook daar sinterklaas inclusief een echte sinterklaas die thuis komt
Toch super hé al die verhalen ivm sinterklaas en onze kids @meiske74: Ik ben nog steeds jaloers op de jas van jou meisje
Hi, Ik kwam ook weer eens buurten, weten jullie nog wie ik ben? Ik ben jullie zeker niet vergeten hoor, en het is ook geen desinteresse, kwam er echt even helemaal niet aan toe om rustig achter de laptop te kruipen... Zie dat er hier voornamelijk door de nieuwste aanwinsten van ons cluppie gekletst wordt, leuk dat jullie mee zijn komen kletsen hoor! Erg leuke fotos voorbij zien komen van iedereen, ik vind het nog steeds zo bijzonder dat ik de meeste kindjes hier heb gezien vanaf dag 1, zo bijzonder om al bijna 3 jaar al die mooie koppies te zien... Hier gaat het goed. Ook Fenne is helemaal dol van Sint & Piet. Vanochtend erg blij met dr sint-memorie-spelletje en strooigoed! Vanmiddag naar de intoch geweest in het dorp... was vooral regenachtig! Verder hebben we een dipje achter de rug. Waren elkaar even kwijt, maar gelukkig hebben we elkaar weer gevonden! Ik had ook zelf even tijd nodig om alles op een rijtje te zetten, was geloof ik ook mezelf een beetje kwijt ofzo... klinkt misschien allemaal vaag, maar laat het hier toch maar bij! Ik zal eens even mijn camera leeg gaan trekken en jullie wat plaatjes van Fenne laten zien... zo heeft een groeispurt gehad en is ineens zo groot... maar das vast herkenbaar voor jullie! Ook qua ontwikkeling loopt ze nog steeds voor... lekker bijdehand zullen we maar zeggen... al was ik wel verbaasd toen ze van de week ineens tot 30 telde! Hopelijk met jullie alles goed! YM, lees dat je in het ziekenhuis ligt. Gaat het wel goed met jou en de babies?
hoi hoi leuk al die sinterklaas verhalen...moet zeggen vindt het zelf toch ook wel spannend Gwen heeft gister bij me ma sinterklaas gekeken op de tv..ik moest werken...schoen nog niet gezet van de week ff A.s vrijdag avond sinterklaasfeest op het werk van me stiefma is altijd heel leuk en worden ze ook naar voren geroepen en krijgen een kado dus ben benieuwd hoe ze het vindt en of ze echt op schoot durf of iets maar neem me fototoestel mee kan niet missen he wahah dinsdag moet er een oud schoentje mee naar de Psz die gaan ze verfen en daar zetten en de sint komt 3 dec naar de psz ouders mogen er gezellig bij zijn En 4 dec vieren we bij ons thuis met familie en haar neefje en nichtje sinterklaas en heb sint en 2 pieten gehuurd ben benieuwd! lijkt me wel leuk ..klonk als hele leuke mensen zo dan wel genoeg sint en piet gezien wahhaha maar wel leuk voor de kiddies vanmiddag hebben we visite gehad vrienden met hun 2 kids hebben een dochter van die wordt zaterdag 2 jaar en een kleintje van 7 weken oud . dus Gwen heeft lekker kunnen spelen