Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    loopfietsje is nog steeds leuk...

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    als je Fenne vraagt of ze even wil lachen voor de foto, dan krijg je een hele overdreven hihihihihihiiii er bij! :D

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    En de laatste... vind deze foto gewoon grappig door de weerspiegeling!

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hey joma, nog hier? Hoe bevalt het getrouwde leven? ;)

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goed hoor:D

6. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Wat een geanimeerd gesprek heb ik vandaag met mijn jongens gehad zeg. Ze hebben uiteindelijk gisteren ook hun sint-maarten van mijn schoonouders gehad. Een dokterssetje en een set speelgoed voor in het bad... en natuurlijk veel snoep en mandarijntjes! :D

@wen26: Ah we redden het wel. De ukkies doen het goed maar met mij gaat het wat minder. Maar zij zijn nu het belangrijkst natuurlijk.

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    haha lekker kort en bondig antwoord! :D

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    YM, fijn dat de kleintjes het goed doen! Las net nog ff terug en je hebt griep? Blegh, balen hoor! Beterschap!

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Goh Wen, het was hier gezellig voor jou gisteravond he?:D
    Ik wou ook weer es bijkletsen maar Timme had dus honger. Jeroen paniekerig: 'Toe nouuu!' haha!
    Ik vind Fenne ook zo mooi:) En die rode laarsjes staan haar super!
    Het was idd stipenbloem, die site. Thanks! Ga sowieso een rugzakje voor Timme bestellen, voor mee naar het kdv straks.
    (*snik* hij moet over 6 weken al...:()

Hoe ist verder hier?

Debie, hoe voel jij je?

Boney, afscheid genomen op je werk? Hoe was dat?

Meiske, druk met de kids en sinterklaas? Slapen ze allemaal dan ook slechter? Wel gezellig hoor, deze periode met veel kindjes:)

SM, al afgevallen?8);)

Hier alles prima. Lune is net naar het kdv. Haar pip knuffeltje uiteraard mee om te laten zien en vertellen dat ze die van sinterklaas heeft gekregen in haar schoen:)
    Timme is wat onrustig geweest, heeft last van krampjes denk ik. En volgens mij komt dat omdat hij 's nachts na een voeding niet goed boert. Hij is dan zo slap van de slaap dat er geen boer uitkomt dus leg ik hem maar weer zo terug.

Timme ligt in ons bed, ik ga er zo weer naast liggen, ook nog ff pitten.

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Even snel, moet zo weer racen naar de garage. Maar Tessa zit toch nog te eten.
    Zoals jullie wel begrijpen ben ik druk druk druk. Er is al heel veel ingepakt en we zijn nu bezig met de laatste dingetjes. Aankomend weekend gaan we er nog met 1 auto heen en daarna is het nog 1 week. We zorgen dat alles klaar staat om gelijk en de verhuis wagen te kunnen doen.

Inmiddels een kwartier verder, ma belde. Moet nu echt weg, maar kom later verder verslag doen. Doei

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    WEN.. wta is FENNE ongelofelijk MOOOOOOI!!!!....en tot 30 tellen???!!!.. tsss.. das idd verbazingwekkend..whahaha.. Leuk hoor!!!...

nou ik moet weer naar school...

los ballos

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    poeh... ik ben duidelijk niet de enige die hier niet meer zo vaak is... :)

Maja, fijn dat de kids het zo goed doen... en zo schattig dat Lune haar knuffeltje wilde showen, ze kunnen zo blij zijn met iets kleins he?! Fenne wil van Sinterklaas een grote Woezel & Pip. Dit heeft ze in dr koppie en dat wil ze het aaaaaaaaaaaallerliefste zegt ze dan haha... dus tja, we moeten er maar aan geloven! :D

Boney, jullie zullen wel mega druk zijn... las je berichtje waarin je schreef dat Tessa het allemaal goed door heeft en ook weet dat het heel ver rijden is naar haar spulletjes in het nieuwe huis. Wel fijn dat jullie nu gaan he? Want nu kan ze lekker daar dr school vinden enzo, na 4 jaar is zoiets veel lastiger...
    Zijn er al fotos voorbij gekomen van de binnenkant van het huis? Heb de buitenkant gezien en was mega onder de indruk!!

Ichtus, thanks voor compliment! Doet je altijd goed om zoiets te horen!
    Is Anna vandaag niet jarig? Of morgen? In ieder geval een hele fijne dag gewenst, gefeliciteerd!!

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Oh ze is morgen jarig zie ik nu... al weer 1 jaar, ongelooflijk! Foto met taart morgen??

Maja, laat je tasje wel zien? Ben benieuwd... Fenne gebruikt dat tasje wat ik daar besteld heb ook nog steeds voor kdv, al veel complimenten gehad er over...

14. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Morgen Anna al weer 1, gaat snel he. Net de verjaardagskaart van Suzanne gemaakt en haar verlanglijstje verstuurd. Idd wat zijn ze snel 1 zeg, was Elena ook zo klein?! Ff foto's terug gekeken: ja, ze was ook zo klein! Ongelofelijk! Elena liep 1 week voordat ze 1 was, dan heeft Suzanne nog krap de tijd, denk niet dat ze het gaat redden. Mja, die kruipt de trap al op, dat deed Elena dan weer niet.

Wen leuk je weer te zien.
    Mooie kleine meisjes foto's gezien.
    Fijn dat de babies van YM nog veilig en warm bij mama in de buik zitten.

Lianda, mooi dat je je theorie hebt, hopen dat het afrijden ook zo lekker gaat.

Verder hou ik het ff kort. Hier ook naar Sinterklaas gekeken, volgens Elena worden baby-pietjes uit een zak geboren :D. 's Avonds een schoen gezet met flink veel liedjes er bij, want dat had Sint gezegd. Benadrukt dat Sinterklaas vannacht er een kadootje in doet. Volgende ochtend zegt ze toen ze het kadootje vond: 'bedankt mama!':( wat is er mis gegaan....

15. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Sinds vanochtend mijn infuus kwijt... gelukkig!

@wen26: Inderdaad de griep. De koorts is weg en ik kan al weer eten dus dat is goed maar ik voel me nog steeds misselijk en de hoofdpijn en spierpijn blijft ook nog.

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Suzanne over 3 weekjes ook al weer 1 jaar? Wow, ik ben echt even de weg kwijt zeg... de tijd vliegt! Welke kids zijn er al weer jarig geweest dan? Leuk leuk zeg, die eerste verjaardag is zo bijzonder, ach elke verjaardag van je kind is natuurlijk bijzonder haha, alles is bijzonder wat er gebeurd! :D

Hoe gaat het met Debora, Finn en Nore? Weet iemand dat?

En Debie, hoe gaat het met jou?

Verder nog (nieuwe) zwangeren hier?

Merk dat sinds ik gisteren even hier was ik ineens alles weer wil weten haha, denk je net van de verslaving af te zijn! ;)

En Mrijn en Juul dan? Ben benieuwd naar een foto van dat knappe koppie met die prachtige krullen!

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @wen nieuwe zwangeren die zijn er debbie!!
    wat is je kleine meid toch een knappert jammer dat jullie zover weg wonen ;)
    @ichy anna alweer een jaar morgen jeetje wat vliegt de tijd
    @mom suzanne ook alweer bijna een jaar jeetje zeg

en dan ben ik nog steeds mama van 1 hmmm ergens doe ik iets fout maar eerlijk gezegd ben ik er momenteel niet meer zo erg mee bezig als het me gegund is komt er nog een en zoniet nouja dan niet (roep ik nu heel hard maar ondertussen steekt het wel als iemand zwanger is ;) )

Vorige week toen bryan weer zo ziek was is wel tot me doorgedrongen dat het nu wel ff fijn was mama van 1 te zijn want hoe hadden we het anders gedaan midden in de nacht hals over kop naar de hap pfff gaan mijn ogen wel weer van open hoor

oke nu genoeg ego bericht van mij!!!

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @wen bericht over finn en nore kun je lezen op hyves ;)
    ik plaats zo nu en dan daar iets voor debora

19. supermummy

supermummy Niet meer actief

Nieuwe zwangeren uuh uuh....
    Hier (gelukkig) niet!!

Wen, je hebt idd een prachtige meid! Ze heeft een heel speciaal gezichtje en een prachtige bos haar.
    En tot 30 tellen ?????? Niet normaal hoor!

Youngmom, weer een weekje erbij, op naar de 37 weken. Ik hoop dat je snel helemaal opknapt.

Vivi, ik gun jullie het van harte dat zwanger worden. Je zult zien zodra je aan andere dingen denkt ben je ineens zwanger ;)

Hier gaat alles goed. Kapot moe, werk, huishouden.... Ik vind een 14 maanden oude dreumes toch heel wat vermoeiender dan dat lieve babietje die de hele dag lag te slapen :)
    Op 2 december gaan we op vakantie. De dag voordat we gaan maken we de kamer klaar van Sara en Nora zodat als we terug komen van vakantie Nora bij Sara op de kamer kan gaan liggen. Dacht dat het wel een goed idee zou zijn omdat ze dan toch al een week lang ergens anders samen op een kamer geslapen hebben. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Doe trouwens nog geen peuterbed ofzo of een nieuwe kamer. Ik doe er een kleerkast bij Sara uit en zet het ledikantje van Nora erbij. De echte meidenkamer komt dan over een jaartje ofzo als Nora ook in een echt bed kan.

20. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @supermummy: Morgen pas 31w maar inderdaad...

Deel Deze Pagina