Hoi liefies, lekker genoten van de intocht van Sinterklaas? Wij wel, gelukkig was het droog en konden we optimaal genieten van dit geweldige kinderfeest! Verder alles prima hier. Even spammen: Ja, ja, weer een nieuwe hobby: breien..... eerste sjaal:
Sorry dat ik er niet zoveel meer ben, maar ik merk dat ik de laatste tijd zo veel bezig ben met de hobby's, dat ik nauwelijks tijd voor het forum heb. Ik volg wel af en toe hoor. Maar echt fanatiek meekletsen zit er niet in. Ik hoop niet dat jullie het vervelend vinden.....
Tja, moeilijk te zeggen. Ze lijkt vooral op zichzelf....zie wel wat van Jan en van mij, maar niet sprekend. Ik las dat je bezig gaat met de kamer van de dames. Ligt Sara nog een ledikantje of in een bedje? En ligt Nora nog bij jullie op de kamer? Leuk dat je binnenkort weer naar NL komt! Lijkt me wel een flinke onderneming met 2 kids.
Voor een groot gedeelte doe ik het hetzelfde, maar ik ben soms zelf ook zo dwars in de kop van al dat genee en die strijd de hele tijd dat ik wel zoiets heb van "je krijgt je gelijk niet!" en dan laat ik hem wel aanmodderen en negeer ik hem... vermoeiende dagen kun je hebben met die guppies.....
@sint het was wel mooi om te zien hoe indrukwekkend jesper de pieten ook vond. Het was hier te druk om dicht in de buurt van de sint te komen (plus dat ik dan ruzie ga maken met andere ouders die tegen jesper aan gaan duwen) dus geen handje van de sint helaas. Maar genoeg peternoten(zo noemt hij ze) en hij is helemaal tevreden. As zaterdag mag hij zijn schoentje zetten, ik ben benieuwd of hij het snapt.... en niet doorheeft dat wij wat ind de schoen stoppen haha goeie grap!
@suuszwanger: Prachtige dingen maak jij zeg! Super als je dat kunt. Ik ben vooral bezig met het ccreatieve ook maar dingen zoals breien en naaien enzo dat lukt me niet.
Wat is Tess mooooooi!! En je creabea spul ook Suus! Maar je dochter overtreft dat ruim SM, klinkt wel gezellig, beide dames op 1 kamer Kunnen ze trouwens een beetje met elkaar overweg? Ow, ik ben finale next topmodel aan het kijken, is ook zo. Ben benieuwd hoeveel jullie kids wegen en hoe lang ze zijn? Lune weegt nu 11,9 kilo en ik schat dat ze tussen de 90 en 93 cm lang is.
Ben echt onder de indruk van de mooie bossen haar van Tess en Fenne.....Sara heeft nog steeds alleen maar pluis.....
Maja,ja de dames zijn gek op elkaar. Sara begint nu wel een beetje van zich af te bijten en dus ook speelgoed terug te pakken van Nora etc. Sara weegt 13 kilo en is denk ik bijna 1 meter maar dit alles is niet oficieel.
Suus, wat een prachtmeid is Tess!! Maja, ik heb Fenne deze week gemeten en gewogen. Ze is rond de 97 cm en 14 kg... Lang en slank...
ik heb geen idee hoe marijn t doet.. qua gewicht etc.. moet woensdag naar cb met m.. we zullen zien.. volgens mij onwijs gemiddeld... SUUS.. met wat heb je die sjaal gebreid?? ik ben ook begonnen met breien, maar dit lijkt niet op gewoon wol en is t een bijzondere steek?? of gewoon normaal, maar dan aparte wol/stof?? IK WIL WETEN!!!!!.. PLEASE TELL ME!!.. ik vind m mooi, maar dat had je wel begrepen?? En idd.. Prachtige TESS.. heerlijke meid ook.. Hoe is t met jezelf?? euh... dat was t weer ff... Morgen ochtend nog ff snel slingers ophangen.. helemaal niet gedaan nu.. dus morgen vroeger op staan.. en dan maar gaan!!...
Ik ben daar ook nog steeds van onder de indruk hoor hihi... Ze heeft haast al meer haar dan ik heb! En het is ook nog eens dik, dus eigenlijk nooit klitten... Ben zo benieuwd hoe het er volgend jaar uit ziet, begreep van de kapper dat het na 3de jaar echt nog voller dikker wordt, lucky girl hoor!
Ja, Fenne is echt gezegend met haar mooie bossie! En de kapper zegt dat het na het 3e jaar voller wordt? Goed om te horen Lune haar haar groeit wel redelijk snel nu maar het blijft zo dun dus moet het echt kort houden. Als het dikker wordt kan het langer en de pony ook laten groeien SM, wat leuk dat je meiden zo gek zijn op elkaar! Dan heb je nu ook echt wel profijt er van dat er niet zoveel leeftijdsverschil tussen zit he? Zou ook leuk zijn als ze in de pubertijd echt vriendinnen worden. Vannacht was een drama nacht! Lune is tot half 2 regelmatig wakker geworden. Ze was bang. We hebben een paar keer een spookje uit haar kamer weggejaagd en haar gerustgesteld dat zwarte piet ook ligt te slapen en niet nu op het dak loopt Toen om 3u Timme voeden. Hij onrustig dus sliep tegen 4u weer. Toen om 5.15 de wekker van Jeroen. Om 6u Timme weer voeden en om 7.15u Lune wakker. Grooooote gaap! Ik kan best tegen een nachtje niet goed slapen maar Lune niet.. Dus die is niet zo vrolijk nu.. We gaan even een broodje eten.
heel bericht getypt.. weg... grrrr.. ik wordt er chaggie van.. Kwam even ANNA FELICITEREN MET HAAR EERSTE VERJAARDAG!! PROFICIAT GROTE MEID! MAAK ER EEN LEUKE DAG VAN! cijfertjes.. Nora weegt nu 15 kg en is 98 cm Daan weegt 12 kg en is 80 cm.. toen daan 8 maanden was kwamen ze op het cb met het gegeven dat ze even zijn BMI gingen controleren.. ik heb ze vriendelijk doch dringend verzocht hier de eerstkomende tijd.. totdat hij echt goed loopt (en al een poosje..) niet meer over te beginnen omdat mij het BMI van een kind van 8 maanden echt nog niet boeit.. rond de 2 jaar.. ok.. maar 8 maanden!!! Hij kroop net!!! de laatste keer heb ik er niets meer over gehoord!! hier gaat alles goed.. een week na zijn 1e verjaardag liep daan!!! En nu gaat het sneller en sneller! Nora vind het geweldig! Loopt de hele dag achter haar broertje aan!! Nora is een grote ondeugd maar doet het super! alles is nee.. of.. toch niet... of... liever niet... doe ik niet... maar.... TISEENFASE toch?? botje.. ik zag dat je je laatste werkdag hebt gehad.. raar gevoel of niet? en hoe is het met je zus? is ze al bevallen? Mom.. ik las op hyves van Elena en haar cadeautje in haar schoen.. geweldig!! Maja.. en lune haar droom... ach arm ding.. en Fenne.. wauw.. prachtmeid!! Die haren.. MOOOOI!~ Nora heeft ook veel haren.. en hele dikke haren.. maar nog vrij kort. Dan krullen ze wel dus ja.. Dan zijn ze een stuk langer.