ANNA GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG!!! papa en mama natuurlijk ook gefeliciteerd maak er een mooie dag van
Ojaaaaaaaaa, Anna is jarig! Hiep hiep hoera!!!! Gefeliciteerd Anna met je allereerste verjaardag! Sizzel, bmi met 8 maanden Zijn ze wel wijs? Ons buurjongetje van 1 jaar weegt net zoveel als Lune. Tja, kindjes verschillen nou eenmaal. En idd, zo lang ze nog niet lopen kan je er sowieso nog niks van zeggen. En ik zie dat Daan ook net ze zwaar is als Lune Timme zal ook wel een stuk zwaarder worden dan Lune is. Lekker boeiend
Anna gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!!! Goedemorgen allemaal. Zag dat er weer wat geschreven is. Vivi: dikke knuf voor jou meid! YM: wat fijn dat je geen infuus meer hebt! En alweer 31 weken! Is het nog een beetje vol te houden? Joma: leuk sinterklaas op de psz! Hier ook 3 december helaas kan ik er niet bij blijven ivm werk normaal ben ik er elk jaar wel bij. Maar zondag komt de sint hier in het dorp en dan wordt het gevierd met de psz en tot groep 5 in het grote cafe en daar mag ik de klas van Keano begeleiden dus dat maakt het weer goed! Sm: alweer bijna naar nederland,lijkt me idd een hele onderneming zeg met 2 kleintjes. En ik las dat ze samen gaan slapen leuk! Ben benieuwd hoe ze dat vinden,denk wel leuk hoor. Maja: een slaap tekort las ik blergh Hopelijk kun je nog ffies wat bijslapen. Wen: wat een knapperd is jullie Fenne zeg! En echt een mooie bos haren en lekker dik altijd fijn. Mom: wat een mooie sjaal kan me voorstellen dat Ichy dat ook vindt want hij is leuuuuuukkkkkkkkkkk!!!!! En ik zag een mooie foto van Tess ook al zo'n lekker moppie. Boney: ik las op hyves over het afscheid van je werk,zal wel dubbel zijn niet? En nog druk met verhuizen...... petje af en ik ben ook erg benieuwd na de binnekant van je nieuwe paleisje! Hier gaat het goed,lekker 3 dgn vrij en een druk weekend die eraan komt. Zaterdag het kinderfeest van Giovanni met 20 jongens en 3 meisjes erg druk maar wel heeeel erg leuk. Wordt hier in de garage gedaan en een supergave speurtocht die heet De wereld zonder internet. Ben benieuwd hoe ze dat gaan vinden en hopen op redelijk weer. Zondag Sinterklaas in het dorp erg leuk en ik mag de klas van Keano begeleiden heb er zin an! Verder heb ik een probleempje nou ja probleempje,ik ben overtijd! Tenminste dat denk ik had het de 9e al moeten zijn maar niks. Ik gebruik geen pil maar wel rubbers en die zijn niet 1x stuk gegaan! Dus ik kan me bijna niet voorstellen om zwanger te zijn eerlijk gezegd,wie weet door de stress en de drukte die ik de laatste tijd heb. Heb me maar voorgenomen om nog een weekje te wachten en als ik dan nog steeds niet ongesteld ben een test te doen. Oh ik hoop zo van niet he! Hubbie en ik willen geen 4e kindje en zijn altijd zo ontzettend voorzichtig! Pfff ik maak mezelf gek volgens mij want het kan gewoon bijna niet en zoveel sex hebben wij ook niet eens. Graag niks erover op hyves en hou jullie natuurlijk op de hoogte! Zo over een uur Keano halen en om 12uur een gesprek met de juf van Jimmy. Ik ben benieuwd het gaat er vooral om hoe zij Jimmy ervaard op school,ik hoop zo dat zijn werkjes goed zijn en hij goed mee kan komen he! Hij is daar zo vertrouwd met alles en moet er niet aan denken om hem naar een speciale school te doen! Dan heb ik echt een super ongelukkig kindje. Hou jullie op de hoogte. Donderdag moet hij weer naar het ziekenhuis voor onderzoeken. En nu heb ik wel genoeg gekletst! Nu ff ruimen tot gauw dames!
@lianda thanks meid!! waar heb ik die aan verdiend klinkt alsof je het heel druk hebt meid word echt tijd dat we keerje naar panningen gaan he hahaha
Ja is echt niet normaal meer hoor,sinds ik werk kom ik echt handen tekort en dan zijn de weekenden vaak vol gepland pffff. Maarre inderdaad we moeten gauw eens wat gaan afspreken hoor desnoods op een woensdagmiddag ofzo? Snel maar eens een datum prikken hoor!
Anna, gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! Heeel veel plezier vandaag!! @maja; Mooie foto zeg!! Mooi bewerkt ook.. @sizzel; BMI??? Lachwekkend gewoon... Ik ga zo weer racen naar de psz, pfff... ik loop wel wat af zo. Verder gaat hier alles zijn gangetjes, niks bijzonders te melden.
Beste Anna, van harte meid! Je ouders kennende word je prima verwend. Geniet er van. Enne we zijn errug nieuwsgierig naar foto's !! Lianda, had ik die sjaal maar gemaakt.. maar nee de eer is aan Suus. Ik word straks terug gebeld of ik bloed mag prikken. Ik kom er maar niet bovenop, blijf kwakkelen met mijn weerstand. En ik ben zo moe. Steeds keelpijn en nu ook opgezwolle klieren. Dus maar even laten checken en hopen dat ze zeggen: u heeft u voor niks zorgen gemaakt neem wat extra vitamines en klaar.
Ik mis t even.. wat is BMI? Lianda, ga je testen of wacht je nog even? Je hebt ook wel een drukke tijd, heeft het daarmee te maken? Beetje brutale vraag, maar als jullie allebei geen kids meer willen, waarom dan alleen rubbers? Suus, wat een mooi koppie heeft je dochter! Echt leuk hoor! Net besloten dat ik vanmiddag overuren opneem. Nu moet ik eigenlijk gaan slapen. Ik wacht nog een uurtje hopen dat de dokters assistent dan terug heeft gebeld.
Hallo! Ik laat mijn hoofd ook weer eens zien. Zo druk de laatste tijd met niets... Aaron is vaak niet te genieten thuis dus we zijn veel de deur uit en dan gaat het prima! Aaron vindt buiten zijn geweldig! Dat is gewoon zijn leven. Een huis? Waar heb je die nou voor nodig? Ja die hebben andere mensen nodig, zodat wij daar op visite kunnen . Maar gaat wel goed hier hoor. We hebben de tv grotendeels afgeschaft omdat Aaron niet meer zelf wilde spelen. Dus de tv gaat overdag helemaal niet meer aan. En het spelen van Aaron gaat steeds beter! Ik heb hier niet veel bijgelezen... Beetje over de pagina's gescrolled. Ik zag mooie foto's van Tess en Fenne en Gwen. En Anna natuurlijk van harte GEFELICITEERD
Anna dus gefeliciteerd! Jeetje wat gaat dat hard he! Daan zijn BMI gemeten? Jeetje wat triest! Een babytje! Goed tegenin gegaan Sizzel! Maja, mooie foto van jullie saampjes echt super mooi! Ik had hem ook al op je hyves zien staan. Verder nog even een update van hier! Ik heb dus een spiraal, nou dat ding gaat er deze week nog uit!!! Jeetje wat een onding. Ik heb dus dit weekend mijn 2de miskraam met spiraal gehad! En hij zou zo veilig zijn! Nou dus niet! Ok, er komt geen kindje, maar een zwangerschap van 5 weken en dat elk half jaar zit ik ook niet echt op te wachten. Dus maar even een andere oplossing zoeken! Een knip willen we nog niet, maar we willen (nu) ook (nog) geen 3de. Ik denk dat het de pil of de prikpil wordt... even met de dokter overleggen. Nou goed, verder geen nieuws hier. Lekker simpel druk leventje... Ik ben jullie niet vergeten hoor, en ik lees ook vaak mee. Alleen te bezig en te weinig puf om te reageren. Dikke knuffel allemaal!
Nee ik wacht nog een weekje,ik had vorige week rozige afscheiding en dacht he het is zover maar helaas......... gekke is dat heb ik nog nooit gehad! Ja ik gebruik geen pil omdat ik er heel slecht tegen kan heb al van alles geprobeerd. Zit er wel aan te denken om toch maar een spiraal te plaatsen. Sterilisatie kan ook maar dat is zo definitief en hubbie schijt 7 kleuren als het om castratie gaat pfffff. Ach ik denk echt dat het niet zo is hoor kan me het gewoon weg niet voorstellen doen echt al vanaf Keano´ s geboorte (iets erna uiteraard) zo voorzichtig! Denk zelf dat het meer van de stress komt hoor,gedoe met Jimmy nu dat ik werk en nog wat dingetjes! Oh jeeh was jij het van de sjaal??? Sorry maar ik vind hem echt GEWELDIG!!!!!!!!!!!
Vannacht een heel slechte nacht gehad en mijn buik ging alle kanten op. Ik heb het gevoel dat ukkie 2 gedraait is en de verpleegster ook. Want ze moest voor de hartslag tijdens de CTG vanochtend toch iets lager zoeken. Vandaag ook wel een rare dag. Ik ben blij dat ik de 31w gehaald heb maar aan de andere kant ben ik op 31w van Linn* bevallen en dat doet toch raar hoor... Eerst en vooral een gelukkige verjaardag voor Anna!!! @maja82: De laatste meetingen waren: Cas (14kg / 1m) Sem (13,5kg / 95cm) En wat een prachitige foto zeg! @lianda: Eigenlijk is het allemaal erg zwaar en moeilijk vol te houden maar ik moet er door hé. Heb geen andere mogelijkheid.
Ichy, van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Anna! Ik hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben. Die sjaal is idd gebreid met speciale wol. Je hebt 3 soorten: katia triana katia ondas katia rizos Alle 3 geven een mooi effect, kijk maar even de plaatjes. Ik heb ze nu alle 3, je kunt ze in een uurtje breien, da's helemaal super! BMI bij kleine kinderen, vind het echt belachelijk! Daar kun je op zo'n jonge leeftijd nog niets van zeggen, of het moet echt extreem zijn, maar dat zie je zo ook wel. Thirza, jemig, wat vreselijk naar dat je zo'n last van de spiraal hebt, da's dan ook niets. Maja, lekker nachtje zeg, pfffff. Heb je het een beetje kunnen volhouden vandaag! Wat een onwijs mooie en vertederende foto! Tess heeft idd een mooie bos haar en ben behoorlijk jaloers! Het is dik, lang en vol en met mooie krullen en een schitterende kleur. Waarom heb ik dat niet....puuuhuuuu. Nouja, dan ga ik wel los op het haar van Tess. Laatst opgestoken, stond echt geweldig. Alleen leek ze ineens 3 jaar ouder..... Straks weer verder.....nu is het eten klaar.....
En Mom, ben je al terug gebeld? Vervelend dat je zo blijft kwakkelen. Dat helpt zeker niet mee aan de vermoeidheid en vice versa ook. Als je zo vermoeid bent, dan is de weerstand ook minder. Lianda, kun je een week wachten met testen. Oh, ik zou het dan direct willen weten ook. Bah, onzekerheid....
Oeh Wen, idd Fenne heeft ook een mooie bos haar, wil ik ook wel mee ruilen....Weet je, ik vraag me dan altijd af of het haar qua structuur zo blijft als ze tiener is. Joma, weet jij dat? Zag ook mooie foto's van sint Gwen en lekkere koekjes!
De rest allemaal een dikke knuffel.....ben al weer weg, omdat Tess moet poepen en dan heeft ze ondersteuning nodig. Zo sneu, het doet haar de laatste weken echt pijn en ze poept maar eens in de week. Ga morgen eens even bellen met de HA.