@ym het wat complex nog nooit van gehoord ga nu eens googlen @suus meid wat lijkt me dit toch heftig zeg dit grijpt me ieders keer opnieuw aan als ik zoiets hoor. dank dan ook god dat ik nog nooit in zo'n gezin heb hoeven te werken want ik weet niet hoe ik daar mee om zou gaan
kan ik ook iets tegen deze fase doen?? want het is dus echt niet leuk voor mijn vriend hoor hij voelt zich onderhand echt afgewezen
jeej suus... kwam ff bijlezen maar bij zo'n verhaal schieten woorden tekort... vreselijk.. heel veel sterkte.. het enige wat je nu kunt doen is er voor ze zijn.. hoe moeilijk dat ook is.. soms is niets zeggen en er gewoon zijn het beste en mooiste wat je kunt doen...
Jeetje suus, dat is heel moeilijk om zoiets mee te maken! Woorden schieten tekort bij het verlies van een kindje, hoe jong of hoe oud ook... Veel sterkte voor jullie en jullie vrienden....
Ik herken het wel. Hier laat ik Erik expres Elena naar bed brengen. Liefst met en verhaaltje of zo. En ik steun hem in dat hij haar gewoon gaat omkleden etc, ook al wil Elena mama. Maar leuk is het niet nee. Ik ga er maar vanuit dat het vanzelf over gaat. Hier lijk ik nog steeds een rood/witte poema. Pilletjes helpen wel wat tegen de jeuk. Ben benieuwd hoe ik morgen uit bed stap. 2 nachtjes slapen en dan weet ik wat t is, hoop ik. Moeilijke gesprek ging wel aardig, enigszins stroef, maar we zijn voorlopig ergens op uitgekomen. Wat een weerstand.. phoe...
@suus: Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Doet goed als ik mensen toch wat steun ken bieden. Ben blij dat ik je toch die tips kan meegegeven. @vivi: Ik denk niet dat je daar echt veel kunt aan doen. Het is inderdaad moeilijk maar ik denk eerlijk gezegd dat het een fase is waar je door moet. Bij meisjes kan die ook voorkomen met hun vader maar dan word dit het electracomplex genoemd. @mom2bofnie: Ik denk dat dit dan wel weer iets anders is ivm jou dochtertje...
Jeetje Suus, schrik me rot van je verhaal.. Wat verschrikkelijk Wat moeten je vrienden nu in een rare soort roes zitten, kan me voorstellen dat jullie daar al in zitten. En idd, het leven gaat gewoon door. Dat is zo gek. Zo'n verdriet en andere mensen leven gewoon verder alsof er niks gebeurd is. Ik denk dat je Tess het gewoon kan vertellen zoals het is, in kindertaal. Ze is een slimme dame en je kan dan ook uitleggen waarom jullie zo verdrietig zijn. Als je vertelt dat de baby niet meer in .... haar buik zit maar nu een heel mooi sterretje is geworden (of iets anders, daar moet je het even over hebben denk ik) dan zal ze morgen vast ook niet vragen naar de baby in de buik. En anders maar wel, ze is een kind dus zal pijnlijke dingen zeggen en vragen. Dikke knuffel meid, heb met je te doen. En natuurlijk nog veel meer met de ouders van het kleine meisje. Knuffel je vriendin maar flink morgen en veel sterkte!
LIEVE lieve Suus... Huilend lees ik je verhaal.... Wat een groot verdriet en onmenselijk verlies... Dan ben je veel te vroeg papa en mama en meteen daarna moet je je kleine meid afstaan aan de hemel... Alleen de gedachte al aan het verlies van één van je kinderen maakt me letterlijk ziek....als dan zo'n gedachte werkelijkheid wordt.. pffff.... Ik heb er geen woorden voor.. Ontzettend veel sterkte de komende tijd.. en als je even je verhaal kwijt wil.. je weet ons te vinden.. Ik denk aan je lieverd!!!... Hele dikke knuffel!!!
Pffff, net kwamen gemeenschappelijke vrienden, we konden alleen maar huilen. Denk niet dat ik zo morgen kan werken zeg. Barst elke keer in tranen.... Ik ga nu proberen te slapen. Dank jullie voor jullie lieve woorden.
Pff, ik zit te wachten op een telefoontje van de HAP. Ik ben zooooo misselijk en heb nog tabletten liggen, primperan. Is een wondermiddel tegen misselijkheid. Ik weet alleen niet of ik het mag gebruiken met borstvoeding dus heb de hap maar even gebeld Ze bellen zo terug hoop ik. Was de hele dag al niet zo lekker maar ik ging in bed liggen en kon direct weer omhoog. Ik typ maar even verder, dan vergeet ik het misschien een beetje. Ben ook zo'n mietje wat misselijkheid betreft. We zijn vandaag dus naar de Ikea geweest, was wel leuk. Hebben wat dingetjes gekocht voor sinterklaas. Timme is echt een klein mafkeesje. Hij wil al steeds naar z'n buik rollen en het is hem vanavond zelfs gelukt, wel op de bank die een klein beetje schuin is. Niet fijn want dan kan hij dus niet meer ingebakerd slapen. En hij sliep daardoor net zo lekker. We doen het dus nog wel even. Hij slaapt naast ons en ik stop hem strak in. En als hij slaapt dan probeert hij het tenminste niet hihi. Hihi, ik moest gisteravond zo lachen om Lune. Ze lag in bed en huilde, dus ik erheen. Was niks aan de hand maar ze wou een knuffel. Dus ik knuffel haar, duwt ze me ineens weg, kijkt me streng aan en vraagt 'mama.. jij chocola had?' Haha, ik had idd een mini marsje gehad (niet aan denken nu, niet aan denken nu..) en dat rook ze dus gewoon Pff, normaal bellen ze altijd binnen 10 minuten terug en nu? Schiet niet op.. Wie vroeg ook nog maar of ze kon helpen met het zoeken naar een baan? Ben benieuwd hoe je zou kunnen helpen? Ik zoek iets in de provincie Groningen en het liefst in de hulpverlening. Heb de opleiding maatschappelijk werk gedaan en werkzaam geweest als mw-er. Maar iets anders mag ook, als het maar een beetje in de buurt komt van de studie. Bij een sociale dienst ofzo lijkt me ook leuk. En dus al 3 maanden bv, jeej! Het wordt idd iets makkelijker. Hoewel ik nog steeds niet makkelijk even de deur uit ga en het soms nog steeds vermoeiend vind maar ik wil het nog wel een poosje volhouden. Het liefst tot 6 maanden en dan afbouwen. Ik zie wel. Timme drinkt 's nachts nog zeker 1 of 2 keer, op zich niet zo'n ramp maar omdat Lune de laatste tijd ook ineens vaak wakker wordt 's nachts is het wel minder. En ik word dan ook weer wakker van Jeroen zijn wekker om 5.15u, dus veel slapen zit er niet in. Maar goed, het is maar tijdelijk en zo lang ik nog geen werk heb vind het niet zo'n ramp. Oeee, ik haaaaaaaat misselijk zijn.
Nou, ze belde terug en kreeg eerst 100 vragen over de misselijkheid. Sjemig, ik wil gewoon weten of ik dat spul kan gebruiken of niet Ze zocht het op en er zei 'ze raden het wel af maar ik weet het niet zeker'. Dus.... Schiet lekker op zo Daarna of ik al wat warme melk had geprobeerd (wil je me juist aan het kotsen hebben ofzo??). Ik hoef gee adviezen, ik wil weten of ik het mag gebruiken! Gaat ze nog even overleggen met de arts en belt zo weer. Sjonge, zit je dan. Inmiddels is de misselijkheid al een beetje gezakt Maar dan weet ik het tenminste voor de volgende keer. Heb zelf nog gezocht en gevonden dat je het gewoon mag gebruiken maar niet dagelijks. Neem het natuurlijk liever niet maar ik word echt paniekerig anders. Ow, ze belde terug. Een zo'n pilletje kon geen kwaad. He he, dat viel toch wel mee? Nou, kijk het nog wel even aan. Bladiebladiebla. Ik ga maar weer es. Nog een mega knuffel voor Suus!
Maja: Borstvoeding Hoewel metoclopramide in significante hoeveelheden wordt uitgescheiden in moedermelk, is de hoeveelheid die de zuigeling via de moedermelk binnen kan krijgen veel kleiner dan de hoeveelheid die maximaal voor zuigelingen voorgeschreven wordt. Bij incidenteel gebruik van Primperan hoeft de borstvoeding niet te worden onderbroken. Langdurig gebruik van Primperan wordt afgeraden tijdens het geven van borstvoeding. Gewoon dus lekker zo'n pilletje nemen. Die helpen prima. Heb je al eens domperidon geprobeerd? Dat mag je volgens mij gewoon gebruiken tijdens BV (geen zin om op te zoeken nu ) En is dus ook tegen misselijkheid. Merknaam is Motilium (uit m'n hoofd) Hier zit ik dus al een uur beneden. Gatver. Was om 3u helemaal klaar wakker na een slaap vol met dromen. Ga dan liggen malen en kan er dan beter uit gaan. Heb een douche genomen en een poos zitten haken. Internet lag er uit. UPC zou (uitgerekend ) vannacht met werkzaamheden bezig zijn. Wilde net naar bed gaan en denk probeer het even. Ga nu weer terug naar boven. Merk dat ik moe ben nu. Niet zo gek ook. Etentje was erg gezellig en erg leuk. Ze hebben geld ingezameld voor een kado, maar wisten niet goed wat ze moesten geven. Heb ik gewoon 150 euro aan vvv bonnen gehad! Super toch? Ga er ook echt wat moois van kopen. Wilde suus nog een dikke knuffel geven... Beetje raar voor mij om na vandaag zo'n bericht te lezen. Dan word je extra dankbaar als alles gezond en in leven is... Sterkte de komende tijd. x Truste meiden. hoop dat jullie beter hebben geslapen.
Sorry Suus, was gister naast Mike in slaap gevallen. Maar wilde je nog sterkte wensen, en dikke knuffel geven.
Hier vannaf 2 uur s-nachts opruimdienst gehad. Sara en Nora ineens allebei aan het overgeven en diaree .Ik heb wel 8x kleren en bed kunnen verschonen.
morgen, net ff 10 pagina's bijgelzen. suus sterkte, ga er maar niet over nadenken, vreselijk. Anna alsnog van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag. Maja super 3 maanden. En suus leuk je werkjes en knappe meid. zag volgens mij mooie fenne ook nog voorbijkomen. Hier op en af, net twee hele slechte weken gehad qua nachten. Esmee was vorige week vrijdag geholpen en is sinds gister weer in haar hum . En eerste nacht dat ik er maar 2 keer uit hoefde. Hoop vanaf nu beter. Ilse heb ik sinds drie nachten aan de valdisper en die heeft drie nachten doorgeslapen dus blijven we maar even gebruiken. Ikzelf ook weer keelpijn en oorpijn gehad en slik nog steeds emesafene, een tablet 's nachts en het gaat goed, vergeet ik hem dan gaat het weer klote. Ben ook constant moe, lig bijna elke avond om 2030 in bed, dus kom ook aan huishouden niet toe, verder is paul met de verbouwing van de zolder begonnen dus alles loopt door elkaar. Hoop dat het met twee weken allemaal opeens over is en ik me super voel. Straks voor de eerste keer naar de vk. Daarna komt boney nog ff een bakkie doen. snif, vast laatste keer. Ilse werd wakker er zei meteen Tessa komt zo, gaan we kleuren, haha. Zag ook veel maten en gewichten, ilse is 98 cm en 12,1 kilo. Esmee laatste keer 8,9 kilo. zo ff vlug beetje opruimen en nog ff in een potje plassen.
Lieve lieve suus.... ik ga even reageren op je hoor.. Niet dat ik veel weet te zeggen... alleen maar een digitale arm om je heen slaan... Oh bah bah ik heb echt geen woorden om je te troosten. leef mee met jullie en jullie vrienden... knuf
Suus: heel veel sterkte zeg! Dit is echt een nachtmerrie! Boney: wat leuk dat je zoveel aan bonnen hebt gehad! Maja: hoe is tie nu met je? En heeft ze je al terug gebeld of je het mag hebben? Sm: ach gossie 2 zieke meiden beterschap! Nou ik heb vanmorgen en test gedaan,wat voelde dat raar zeg! Maar ik ben niet zwanger jeeeehhhh. Misschien klinkt dit stom en zou dit dames die graag zwanger willen worden pijn doen sorry!!!! Maar ik ben echt heel blij hoor,hubbie wilde dat ik ging testen dus maar gedaan. Nog een kindje past gewoon niet meer in ons leven met name voor mij niet. Ik heb nu weer vrijheid,kan weer gewoon me eigen dingetjes doen. Dat wil ik gewoon niet opgeven,als er een babay wordt geboren bij ons in de familie doet het me niks,ja tuurlijk ben ik blij voor de ouders maar voor mezelf nee. Sorry als ik mensen voor het hoofd stout hoor. Ga voor as week een afspraak maken met de huisarts en wil toch kijken voor een spiraaltje en ik ben aan het overwegen om een sterilisatie te doen. Ik ben er zelf van overtuigd dat ik geen kids meer wil en hubbie wil het ook niet. We hebben 3 prachtzonen en die alle 3 gezond zijn en daar zijn we zo mee gezegend. Ik ben ook heel stout geweest heb voor morgenochtend een afspraak gemaakt voor hubbie bij de ha! Hij weet nog van niks dat krijgt ie vanmiddag van de buuf te horen. Hubbie is de laatste paar weken zo anders,hij reageerd alles op mij af en op onze oudste zoon en dara ben ik van geschrokken. Ik heb vanmorgen ff met hem gebabbeld en zei dat er dingen zijn die hij niet heeft afgesloten??? Hij heeft de laatste tijd veel voor zijn kiezen gehad: -Jimmy die ze verdenken van autism plus al die onderzoeken. -zijn oma die begin oktober is overleden en waar hij nog steeds ontzettend veel verdriet van heeft. -op het werk problemen en het vele werken dat ie doet,wel 70 uur per week. Ik denk dat hij op het punt staat om overspannen te raken ik ken hem zo niet,we hebben de afgelopen week al 2x fikse ruzie gehad om niets! Ja na de hand biedt hij zijn excuses aan en gaat het weer ff goed en hoppa 3 dgn weer exact hetzelfde! Ik wil voor mijn huwelijk vechten,ik hou zielsveel van hem en ik wil niet dat mijn gezin kapot gaat hierdoor. De kinderen lopen hier zowat op hun teentjes en dat is niet goed! Ik ga hem straks voor de keuze stellen: OF NAAR DE HA MORGEN OF HET IS AFGELOPEN! Ik heb het gewoon gehad,ik ben er ook nog en ik hoef niet alles te pikken,ben ook een mens. En mijn zoon ook hij geeft hem straf om niets en hij zei me eergisteren nog van mama ik hou van jou heeeel veel en van jimmy en keano ook. Ik reageerde niet en toen zei hij van papa maar een hel klein beetje Dat was voor mij echt de druppel een kind moet niet bang zijn voor zijn vader of moeder!!!!!! Sorry als ik jullie hiermee lastig val meiden maar ik moet het echt kwijt. Mijn buuf weet hiervan en zal vanmiddag bij het gesprek aanwezig zijn. Ik ben echt op nu ik kan gewoon niet meer en wil zoals het nu gaat niet meer verder! Maar ik hou zoveel van hem en dat weet hij en hij houdt ook zeer zeker van mij. Dus hier moeten we gewoon uitkomen en de eerste stap zal hij moeten maken door naar de ha toe te gaan want dit gaat niet meer zo!