@maja82: Wat een gedoe om enkel te weten of je dat pilletje mocht nemen zeg! @boney: Mag ik vragen wat vvv bonnen zijn? @supermummy: Balen dat zowel Sara als Nora samen ziek waren. Hopelijk gaat het snel beter met hen! @lianda: Hopelijk gaat hij naar de HA en helpt dat gesprek hem wat vooruit want het is niet fijn voor jullie als hij zich telkens afreageerd op jullie. Hopelijk moet je die drastische keuze niet maken. Maar ik begrijp je reactie. Sterkte meid!
Jeetje, ik kijk een anderhalve dag niet en er gebeurt zoooveel! @Suus Veel sterkte voor jou en je vriendin! Hebben ze wel foto's genomen of ging het allemaal te snel. Misschien dat dit even raar over komt, maar in het andere forum waar ik zit is een doodgeboren kindje bij geweest en daar hebben ze foto's van de kleine gemaakt en daar kunnen ze troost uit halen. En kijken naar hun kleine. @vivi Jesper eist mama ook op, alleen doet mama daar grotendeels niet aan mee aangezien papa er ook nog is. @Lianda, Ik lees je verhaal en leef met je mee. ERgens is de grens en die heb je nu gesteld. Knap van je! Hopelijk is dit de schop onder de kont die hij nodig heeft om weer met je te gaan praten en weer als vriend/man te worden.... ik hoop het voor je!
goedenmiddag was ff terug aan het lezen de laatste tijd weinig tijd...sorry Allereerst ... @Suus jeetje meid verschrikkelijk!!!!! leef met hun mee ...met jullie en familie ...heb er geen woorden voor knufffff en ook nog ff @Anna van harte nog met je eerste verjaardag!!!! leuke foto met de taart de rest te veel om te reageren..hoop dat ik binnenkort meer tijd heb misschien vanavond ff KUZZZZ
@niekyn: Vannacht maar een 3-tal uurtjes kunnen slapen maar buiten de vermoeidheid en de dingen van de voorbije weken gaat het wel wat...
@suus ik kan op hyves geen scrap plaatsen, maar toch wou ik je zeggen dat ik het enorm knap van je vindt zoals je ermee omgaat (en het op papier beschrijft). Veel sterkte!
Wekelijkse gyn-controle achter de rug: de ukkies worden geschat op 1500gr / 1400gr en liggen dus zoals verwacht beiden met de hoofdjes naar beneden, enige minpunt is dat mijn BMH nu volledig verstreken is.
@ym hmmm ikneem aan dat je weeen remmers krijgt of iets in die richting?? Wel spannend hoor elke keer zo'n controle en wat je dan te horen krijgt..En dan bedoel ik spannend op de negatieve manier... je zit zoveeeel in spanning echt niet leuk. je doet het allemaal voor jip en janneke
hoi kan nu op onze hyves reageren heb geen balk om in te schrijven onder en kan ook niet terugbladeren zie ook geen pagina getallen zo vreemd sinds vanmorgen ...mischien dat hij het morgen doet...dus kon niks van Suus lezen knuffel voor jou in ieder geval! Gister heeft Gwen haar eerste sinterklaasfeest gehad nou wist niet dat ze het zooo leuk vond nou ze vond het geweldig en was haantje de voorste ..bang wat is dat hij ging zitten en Gwen rende naar de stoel naast hem en klom er trots op als eerste dus hij deed haar maar als eerste.... en wat doet mevr gaat gewoon spontaan sinterklaas kapoentje in haar uppie zingen ,, oh ze heb ook nog staan dansen op de liedjes in haar uppie uitslover!! Bekijk bijlage 109408
oh net thuis voor het eerst schoentje gezet en tekening voor de sint erin en moest natuurlijk ernaast een liedje zingen YouTube - Gwen zingt voor sinterklaas naast haar schoen
Hoi, Ik kom even zeggen dat ik nieuwe foto's op hyves heb. Verder alles prima. We zijn nu 2 dagen in Drenthe in ons nieuwe huis. Morgen weer naar huis. Tessa vind het prachtig hier. Ze vermaakt zich prima. Vanmiddag naar de intocht geweest van Sinterklaas. Ik blijf het geweldig vinden! Vanavond voor de kachel gezongen en haar schoentje gezet. Erg schattig. Nu maar hopen dat die goedheiligman vannacht langs komt. Tot snel allemaal. xx
Hoi, Hier ook druk. Gister weer naar een sinterklaasintocht geweest, deze keer in ons dorpie. Was weer erg geslaagd! Lune heeft een show weggeven, ze heeft staan dansen, niet normaal meer Iedereen kijken en vertederd lachen. De pieten hebben haar ook helemaal volgestopt met pepernoten haha! Ben nu druk bezig met solliciteren en we gaan straks naar Jeroen zijn ouders, zijn familie is daar ook en die hebben Timme nog niet gezien. Ik heb helemaal geen zin, maar ok. Wat moet dat moet De nachten zijn hier nog steeds kort. Komt ook omdat Lune elke nacht wel een paar keer wakker wordt. En Timme drinkt nog steeds elke 3 uur. Moet zeggen dat het nog wel prima gaat. Boney, super foto's! Echt zo'n prachtig huis! En wat leuk dat Tessa het er ook zo leuk vindt. Volgens mij is jullie huis en de plaats waar je woont ook erg geschikt om je direct thuis te voelen. Suus, knuffel!
Gisteren is mijn nicht bevallen van opnieuw een dochtertje: Faye. Ze is geboren op 40w2d, is 50cm groot en weegt 3200gr en is het zusje van Famke en Fran! @joma: Weer leuke foto's hé. En wat fijn met sinterklaas!