ook hier ff een teken van leven. ik heb de afgelopen 2 weken veel gewerkt en daarbij is dylan nu ook nog ziek. ik heb vandaag mijn laatste werkdag gehad op mijn huidige werkplek nu 1 weekje vakantie en dan weer op de nieuwe plek beginnen. als ik komende week ff de tijd kan vinden dan kom ik hier "bijlezen" en kletsen knuff
De jongens hebben blijkbaar een super leuk en druk weekend gehad. Ze zijn dit weekend naar de ardennen geweest waar mijn vader en stiefmoeder een buitenverblijfje hebben. En dus hebben ze daar lekker met z'n 6'en in de bossen gaan wandelen en spelen. Weer een moment waarbij ik denk van "Wat mis ik toch veel met mijn 3 kerels." Ontzettend egoïstisch maar ik mis het zo enorm...
@ym meid das toch niet egoistisch das heel normaal!! denk dat iedere moeder het verschrikkelijk zou vinden om zo'n leuke dingen te moeten missen dus meid zeker niet schuldig voelen is een heel normaal gevoel hoor hier vandaag intocht gehad, bryan had van te voren hele grote mond van daar komt hij kijk dan ook haha maar toen piet te dicht bij kwam kroop hij heel dicht bij mama. maar later in de zaal heeft hij uiteindelijk wel sinterklaas en zwarte piet een high 5 gegeven hahaha
verder ga ik soliciteren op een avond dienst van de thuiszorg. vind de kraamzorg ontzettend leuk echt waar, maar zowel martijn als bryan hebben moeite met de onregelmatigheid die ik werk en dat begint nu toch wel parten te spelen in ons gezin dus wil ik toch iets waarvan ik langer van te voren een rooster heb tja niet mijn eerste keus maar mijn gezin gaat voor op alles!
@vivi: Dat verhaal met de pieten heb ik hier ook gehoord ivm Cas. Die kan ook een grote mond op zetten tot het er op aan komt. Terwijl Sem nooit veel zal zeggen maar veel minder snel bang zal zijn. Veel succes met de solicitatie!
Dag dames, ik laat ook weer eens wat van me horen. Elke keer als ik een berichtje van YM lees denk ik: dat is toch fijn dat je er nog ligt en typt. Meid wat lijkt het me lastig om je kinderen niet te zien. Daar is niks egoïstisch aan hoor! Wel fijn te horen dat ze het goed maken. En gefeliciteerd met je nichtje! 3x F.. leuk! Boney wat heerlijk dat alles zo volgens plan verloopt, ik zag je foto's voorbij komen op hyves. Blijf het super gaaf vinden. Over een tijdje moet je echt eens 'voor' en 'na' foto's plaatsen! Leuk, leuk, leuk. Vivi, tja, lastig is dat he. Ik heb ander werk gekregen die beter met mijn gezin te combineren is en dat is inderdaad voor thuis wel errug fijn! Tuurlijk mis ik mijn oude job af en toe ook wel (hoewel ik het daar ook had gehad), maar een andere baan heeft weer hele andere uitdagingen. Hoeveel uur wil je gaan werken? SM.. hoe is het bij jullie, iedereen al weer een beetje opgeknapt? Wij denken er aan om in februari samen een lang weekend weg te gaan, naar 'ergens' heb jij nog tips? Barcelona lijkt me heerlijk, is Erik al geweest, maar misschien wil ie nog wel een keertje. Hoe is het weer dan bij jullie? Ik wil er eigenlijk wel een beetje warmpjes bij zitten. Mja.. het is dan overal winter natuurlijk. Kikkert: beterschap voor Dylan! Geniet van je vakantie. Ben benieuwd naar je nieuwe job!
@mom2bofnie: Ben ook wel blij dat ze het goed maken. En ik ben niet zo voor namen met dezelfde letter maar moesten ze nu een andere letter gekozen hebben zou ik het niet meer passen gevonden hebben.
MOM.. Barcelona is echt een aanrader.. Ed en ik zijn er ook geweest.. paar jaar terug.. ik ik vond t geweldig.. heerlijk aan t strand luieren.. lekker uit eten.. heerlijke shopstad.. oude markten.. echt heel errug geweldig...
Boney, woow wat een prachtig huis hebben jullie gekocht, wat een droom. Heel veel geluk en plezier in jullie nieuwe huis. Vivi, is nog al wat anders de thuiszorg in. Kunnen die je dan wel echt vaste tijden garanderen? Young Mom op naar de 32 weken! En gefeliciteerd natuurlijk met de nieuwste aanwinst in de familie! Mom, tja Barcelona is idd een geweldige stad. Alleen in februari heb je geen garantie op mooi weer, het kan mooi zijn maar ook echt goed koud hoor in februari. Willen jullie met kids komen? Is genoeg te doen en te zien, maar met kinderen zou ik dan toch liever mei of juni uitkiezen,kunnen jullie ook effe de drukke stad uit en even een middagje strand doen ofzo.
Mijn scherm viel uit.. dus werd even bruut onderbroken. Debie, ik wil jou nog zeggen dat ik me voor kan stellen dat je het aardig zwaar hebt! Is je kerel ook nog vaak van huis? Ik hoop voor je dat de misselijkheid toch gauw verminderd, liefst verdwijnt. Maja fijn dat je de gebroken nachten zo goed vol houdt. En ik ben benieuwd naar je sollicitaties. De haak-manie is hier wat bedaart of niet? Ichy, is Anna al aan het rond stappen? Ik ben vanmiddag vrij, vanmorgen gewerkt en vanavond weer. Pfoe..ik ben zo moe. En dat al dagen, wat zeg ik, weken. Ik kom er maar niet bovenop. Ook al 2 mnd keelpijn en nu een week opgezette klieren. Toen kreeg ik nog mega-jeukende uitslag, die gelukkig weer is weggetrokken. Bloeduitslag leidde tot niets, dus arts zei oververmoeid en een allergie. Nou, ok dan. Dus maar rustig aan doen. De peertjes staan op t vuur. Net besloten dat ik nog even in bad duik, wie weet helpt t. Barcelona, ja lijkt me echt leuk ja. We zouden graag met zijn 2-en ergens een lang weekend heen gaan. En ons kennende hebben we dan pech met het weer! Andere tips zijn ook nog welkom hoor! Elena krijgt een beetje door dat de kadootjes uit de schoen van sinterklaas komen. Hoewel ik het idee heb dat ze dat nu geplichtsgetrouw zei en niet zozeer omdat ze het zelf geloofde. Ze zei nml ook dat papa de chocolade munten in de supermarkt had gekocht. 8) Daar weet ze niks van, want die had ik gehaald, maar t geeft toch aan dat dat sinterklaas-verhaal er niet helemaal in gaat. Ik moet een schoen op t werk zetten en een tekening inleveren . Dus ik haar de kids straks op en dan mag Elena mooi gaan tekenen.
Mom2 ooh met zijn tweetjes zou ik het wel gewoon doen hoor!!!Als het dan eens regent pak je gewoon een paraplu en klaar, met buggies moet je dan weer regenplastic meenemen en lastige kids die er niet in willen zitten. Heeeeeeeeerlijk met zijn 2tjes een lang weekend weg !!! Dan maakt het niet eens uit waar je naar toe gaat. Ik denk dat je overal in europa met hetzelfde weer zit of nog kouder.
Aaah, regeldagje in tha house! Kworgek! Mijn ene borst zit sowieso bijna geen voeding meer in, al vanaf het begin deed die moeilijk. Nu Timme die borst ook al een tijdje weigert is het helemaal tof.. Ik kolf wel dan, echt balen. Daar gaat het gemak van de bv.. En uiteraard heeft Timme niet genoeg aan 1 borst dus komt overdag elke anderhalf a twee uur en 's nachts ook weer vaak. Hoop dat het regeldagje de boel weer op gang brengt. En sowieso dat m'n lastige boobie eindelijk eens een beetje mee gaat werken. ff plassen en weer op de bank met een ontevreden babymeneertje.
@mom2bofnie: Barcelona is inderdaad heel leuk. Hopelijk hebben jullie toch goed weer waar jullie ook gaan.
@mom ik wil dan graag 24uur werken das dan 4 avonden van 6uurjes @sm tja is zeker iets anders dan kraamzorg maarja ik wil wel in de zorg blijven en bij de thuiszorg kun je op rooster werken dan weet je 6 maanden van tevoren welke avonden/dagen je moet werken en nu ben ik al blij als ik dat een week van tevoren weet. weet zeker dat dat voor bryan stuk fijner zal zijn
Misschien zijn onze kindertjes er nog wat jong voor, maar dit vind ik echt briljant! Food face - Bord voor je hoofd - Invotis - origineel kado idee
Het was toch even schrikken te horen van al die doden in Cambodja, mijn vriendin is vlak bij die stad au pair. Heb haar net gesproken en alles is ok.. pffjuw... Vandaag lekker vrij, opruimen, schoonmaken, sint inkopen, 1e hand aan surprise leggen, wasjes draaien, druk dus! Maar wel lekker, eindelijke eens geen koppijn. Maja, al over de regeldagjes heen?
He bah, da's extra schrikken Mom. Fijn dat je vriendin ok is. En ook fijn dat je geen hoofdpijn hebt! Balen als je steeds niet helemaal fit bent. Regeldagje is er nog enigzins. Timme heeft het nooit 1 dag maar een periode. Ik zit er aan te denken om de ha te bellen voor pilletjes om de productie wat te verhogen want ik blijf het idee houden dat hij niet genoeg heeft. Helemaal omdat hij die ene borst nou steeds weigert. He bah, ging juist een poosje lekker en nou de laatste tijd begint het weer. Ben de laatste tijd ook niet zo lekker, heb het idee dat m'n hormonen raar doen (aankomende ongi?), slaap weinig en vandaag weer een dag met Lune erbij die het liefst actief van alles doet maar ik heb er de puf niet voor en het regent en heb geen auto bij de deur dus kan geen kant op. Aaaah, baaldagje!