Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Ik moet het hier eventjes kwijt. Vanochtend zo blij dat ik de 32 weken gehaald heb. Maar net telefoon gehad van mijn vriend dat ze Casje naar de spoed hebben moeten brengen. Hij was op school gevallen op een stoel en had 15 hechtingen nodig in zijn knietje. Ik voel me zo machteloos nu ik niet bij hem kan / mag zijn. Mijn kleine mannetje :(

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Maja sterkte met de regeldag(en) van Timme..... regeldagen zijn idd *piep*

Ym aah arm ventje. 15 hechtingen dat is nogal wat! sterkte ermee.

3. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @supermummy: Echt hé, 15 hechtingen is heel wat. Kun je je eigenlijk niet voorstellen als je die knietjes ziet dat daar 15 hechtingen in kunnen...

4. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @YM
    wat naar zeg, 15 stuks????? ik heb in mijn hele leventje nog geen hechting gehad dus zou niet weten of dat dan veel is zeg maar, maar voor zo'n kleintje zal dat hele verhaal wel een goede indruk maken. Het heeft denk ik wel een voordeel dat hij het ziekenhuis al kent, dus! we hebben een voordeel ontdekt dat je in het ziekenhuis ligt (buiten dat die twee kleintjes en jij goed in de gaten worden gehouden natuurlijk)
    32 WEKEN!, je bent nou toch al verder als met cas en sem of heb ik dat fout in mijn hoofd zitten?

5. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hallo allemaal.

Hoe is het met een ieder? Hier gaat het redelijk,hubbie is netjes naar de ha geweest en moet volgende week donderdag naar een psyg en ik moet mee pffff.
    Maar ja alles om hem te helpen om weer de oude te worden.
    Ik heb nu geen tijd om te reageren dus doe ik strakkies nog ff eerst straks ff mandarijnen inpakken voor de kvkweek.

6. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @niekyn: Ja dat heb je denk ik fout voor want de jongens zijn geboren op 37w.

7. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Net 45min aan de telefoon gehangen met mijn vriend. Ze waren pas om 20u thuis. Hij had Sem onmiddellijk in bed gedaan. Cas ligt nu op de zetel want hij heeft veel pijn. Mijn vriend zal Cas bij hem in bed nemen om Sem niet te wekken vannacht. Cas moet nu zeker de rest van de week thuis blijven en rusten. Dus komt de buurvrouw babysitten de rest van de week. En ik vrees dat hij het met dat stilzitten even moeilijk zal hebben als zijn mama.

8. supermummy

:( We hadden/hebben hier de mascotte van het PSZ van Sara hier te gast.
    Maar ik kan die rot kikker nu nergens meer vinden...... ik zou dus iets met hem moeten gaan doen en een foto reportage maken van wat we gedaan hebben etc.... waar kan dat beest nu zijn????

9. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Vanochtend mijn vriend aan de lijn gehad. Casje heeft vannacht maar een 2-tal uurtjes geslapen omdat hij zo veel pijn had. Sem was door het gehuil van Casje wakker geworden rond 3u30 en had toen ook niet meer geslapen. Dus heeft mijn vriend een hele nacht wakker gezeten. Maar toen ik daarnet de buurvrouw op belde was Cas voor de TV in slaap gevallen. Ben benieuwd hoe Sem het vandaag alleen op school zal doen.

10. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Mijn mannen maar 10 minuutjes gezien via skype. Sem was de hele avond al lastig omdat hij moe was en Casje had pijn dus vonden we het beter om het niet te lang te trekken. Zodat Sem naar bed toe kon en Cas ook maar dan in ons bed. Afwachten hoe deze nacht zal gaan.

11. supermummy

Ym aah arme Cas heeft er dan dus toch veel last van?Hopelijk kunnen de mannen vannacht wat meer slapen!

12. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @supermummy: Hij heeft inderdaad veel pijn. Voor de webcam zag ik dat wel aan hem. Hij was veel stiller dan anders en zijn oogjes stonden rood van het huilen...

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Wat een rust hier.

Hier hebben ze voor het eerst allebei de hele nacht doorgeslapen, nu mama zelf nog. Zo gek dat in je systeem zit dat je wakker moet worden.

boney succes dit weekend en gefeliciteerd met je verjaardag

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Boney, gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Dit weekend ga je toch verhuizen? Veel succes! Moet er nog veel richting Drenthe?

Ym, hoe is het nu met Cas?

Supermummy, heb je de kikker nog gevonden? Waardeloos als je zoiets kwijt bent!

Met mij gaat het redelijk tot goed inmiddels. Denk nog elke dag aan de mk en dat kan Piet weer niet begrijpen. Het was toch eigenlijk nog niks zegt hij dan:x:(
    Verder druk met sintinkopen. De kinderen worden ook dit jaar weer gruwelijk verwend. Al neem ik me elk jaar voor om het niet zo gek te maken als het jaar daarvoor.

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Meiske het blijft vervelend. Mijn mk is inmiddels 3 jaar geleden en gek genoeg houdt het me nog vaak bezig. Voor mannen ligt dat anders denk ik. En bij jullie dubbel vervelend omdat jij wel nog wil en hij niet. Sterkte en je geeft het eerdaags wel een goed plekje en dan slijt het.

hier nog paar dingen kopen en alles inpakken, esmee krijgt 5 dingen en ilse ook en dan nog van mijn zusje en oma beide iets, Vind het meer dan genoeg.

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sm heb helemaal over je berichtje heen gelezen, whahah mascotte kwijt. Hopelijk vind je hem op tijd en schiet je ff wat verschillende foto;s. Slapen, strijken, stofzuigen, hij heeft in het huishouden geholpen, hihi

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Snap heel goed wat je bedoeld... zeker de laatste maanden denk ik zovaak terug aan mijn mk..kan er iedere keer wel weer om janken.. vorige maand was ik helemaal de weg kwijt toen ik ongesteld werd..heb vreselijk gejankt tot dikke ogen aan toe.. deze maand had ik mezelf voorgenomen om mezelf niet gek te laten maken.. endat is gelukt.. gisteren (te laat) ongesteld geworden, maar niet een teleurstelling..tuurlijk is het altijd jammer, maar voor het eerst ook niet meer dan dat.. maar oh wat wil ik toch graag nog....

hier moet ik nog beginnen aan de sint inkopen.. heb er helemaal geen zin in eigenlijk, maar goed..moet toch een keer...weet alleen nog niet hoe en wanneer...

YM.. wat naar dat Cas zo'n last heeft zeg.. hopelijk voelt hij zich snel wat beter.. met jou gaat t nog goed lees ik.. gelukkig...

BONES.. GEFELICITEERD met je verjaardag meid en veel succes met de verhuizing...

18. supermummy

Debie, woow de eerste nacht dat beide dames doorslapen??? Wooow gefeliciteerd zeg en nu verder zo.......
    Hier is het ook nog iedere nacht feest hoor. Is het de een niet dan is het de ander wel of beide :) Is alleen effe wakker worden en een aai over de bol, maar ben dan toch altijd weer effe wakker. Hoever ben je nu??Misselijkheid iets beter?

Meiske knuffel meid, ik kan me wel heel goed voorstellen dat je nog vaak aan je mk terug denkt. :(

Ja de mascotte heb ik teruggevonden. Wat bleek Sara had hem maandag alweer mee teruggenomen naar school wahahaha. Ik heb hem vandaag dus weer mee naar huis genomen en vandaag maak ik de reportage. We gaan een taart bakken en dan de verjaardag vieren van Lola de kikker.

19. supermummy

Ichtus, jij ook nog een dikke knuffel.
    Ik hoop eigenlijk gewoon dat jij nog een keer zwanger word. Jullie zijn een prachtig gezin, en ik zie zo in jou berichten dat jij nog een keer graag zou willen.

20. supermummy

Ik mocht trouwens vandaag ´uitslapen´ tenminste dat heb ik geeist.
    Na bijna 3 jaar mocht ik een keer blijven liggen en dat maar liefst tot 08:45, toen maar opgestaan want beide dames waren aan het huilen en papa er schreeuwend achteraan hihihihih

Deel Deze Pagina